2019/04/23

امتیاز : / 5. رای :

استخدام تامین اجتماعی سال ۹۷ (اعلام نتیجه نهایی آزمون تامین اجتماعی)

تاپ سوال در زمینه ارائه بسته های کمک آموزشی همیشه پرتلاش بوده و سعی می نماییم در کنار این موضوع به آخرین اخبارهای استخدامی هم نگاهی داشته باشیم که این صفحه از بخش اخبار سایت به جدیدترین اطلاعیه های استخدام تامین اجتماعی سال ۹۷ می پردازد تا داوطلبان متقاضی استخدام در سازمان تامین اجتماعی هیچ گونه اخباری را از دست ندهند و بروزترین اطلاعیه ها را رصد نمایند.

دانلود سوالات استخدامی تامین اجتماعی


۱۹ دی ۹۷ – اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدام تامین اجتماعی سال ۹۷

نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که در سال ۱۳۹۷ مهر ماه برگزار گردید اعلام شده است که داوطلبان می توانند جهت اطلاع از نتایج به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.


۴ شهریور ۹۷ – استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۷

سازمان تامین اجتماعی از طریق برگزاری آزمون در بخش های کتبی و مصاحبه نیروهای موردنیاز خود را در بخش های درمان و بیمه ای را پذیرش می نماید که متقاضیان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ ۹۷/۶/۴ تا ۹۷/۶/۱۳ به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمایند.

در این پذیرش تامین اجتماعی، بخش درمان برای کل کشور می باشد و بخش بیمه ای استان هایی چون اصفهان، مرکزی، البرز، خراسان رضوی، همدان، خراسان شمالی.

زمان دریافت کارت شرکت در آزمون ۹۷/۷/۱۷ می باشد که از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی داوطلبان می توانند اقدام نمایند و آزمون در مراکز استان ها تاریخ ۹۷/۷/۲۹ برگزار خواهد شد.

عناوین شغلی آزمون استخدام تامین اجتماعی سال ۹۷ :

کارشناس امور مالی ، کارشناس امور اداری ، کارشناس فناوری اطلاعات ، کارشناس حقوقی ، کارشناس امور بیمه ای ، پزشک متخصص چشم ، پزشک متخصص گوش و حلق و بینی ، پزشک متخصص داخل ، پزشک متخصص داخلی مغز و اعصاب ، پزشک متخصص رادیولوژی ، دکترای علوم آزمایشگاهی ، کارشناس تغذیه ، کارشناس هوشبری ، کارشناس شنوایی سنجی ، کارشناس مامایی ، کارشناس پرستاری ، کارشناس اتاق عمل ، کاردان اتاق عمل ، کارشناس پرتوشناسی ، کارشناس بینائی سنجی ، کارشناس توانبخشی فیزیکی ، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی ، کارشناس تعمیرات تجهیزات پزشکی ، کاردان آزمایشگاه تشخیص طبی ، متصدی پذیرش و اطلاعات و آمار ، بهیار ، بهدار ، متصدی خدمات اداری ، متصدی خدمات داروئی.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که آزمون بصورت چهار گزینه ای و دارای حدنصاب در هر دو بخش عمومی و تخصصی می باشد.


۲۲ خرداد ۹۷ – استخدام تامین اجتماعی سال ۹۷ در ۵ استان

اصفهان، سمنان، فارس، کردستان و کرمانشاه از استان هایی هستند که سازمان تامین اجتماعی در مراکز درمانی نیروهای موردنیاز خود را استخدام می نمایند که نام نویسی آن جهت شرکت در آزمون از تاریخ ۹۷/۳/۲۹ لغایت ۹۷/۴/۴ صورت می گیرد. ثبت نام بصورت حضوری در مراکز درمانی این استان ها انجام خواهد شد و در ساعات اداری متقاضیان می بایست مراجعه نمایند.

آزمون استخدام تامین اجتماعی این ۵ استان در تاریخ ۹۷/۴/۱۵ برگزار می گردد.


سازمان تامین اجتماعی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی