2019/09/16

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز (برگزاری آزمون جدید جهت جذب نیرو)

دانشگاه های علوم پزشکی همه ساله جهت تامین نیروی مورد نظر خود اقدام به آگهی های استخدامی از رشته های شغلی متلف می نمایند که در این بخش از وبگاه تاپ سوال استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز را مورد بررسی قرار داده ایم که داوطلبان و علاقمندان به رشته های شغلی دانشگاه های علوم پزشکی بتوانند در سریع ترین زمان ممکن از اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز مطلع گردند.

سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی


فراخوان استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در آذرماه ۹۸

دانشگاه علوم پزشکی اهواز (جندی شاپور) در دو رشته کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی با برگزاری آزمون و مصاحبه از واجدین شرایط جذب به عمل می آورد. نام نویسی متقاضیان از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت می گیرد، تاریخ ثبت نام از دهم تا شانزدهم آذرماه می باشد. اطلاعیه های مربوط به برگزاری آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.


۲۱ شهریور ۹۸ – آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جهت رفع کمبود نیرو

دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جملع دانشگاه های علوم پزشکی می باشد که با کمبود نیرو مواجه است که برای رفع این موضوع قرار است در طی آزمون پیش رو که وزارت بهداشت برگزار می نماید نیروهای مورد نظر خود را پذیرش نماید. البته دانشگاه های دیگر هم طی این آزمون پذیرش دارند که سهمیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز از همه بیشتر است.

اطلاعات کامل تر در رابطه با این پذیرش دانشگاه علوم پزشکی اهواز به زودی منتشر خواهد شد که به محض انتشار اخبار و اطلاعیه جدید در رابطه با آزمون دانشگاه علوم پزشکی اهواز به اطلاع متقاضیان حتما خواهیم رساند. به پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم متقاضیان می توانند مراجعه داشته باشند.


استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز سال ۹۶

در سال ۹۶ دانشگاه علوم پزشکی اهواز یکی از برگزارکنندگان آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی می باشد که ثبت نام آن از بیست و پنجم آبان لغایت اول آذر انجام می شود. آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اول دی ماه برگزار می گردد. داوطلبان جهت کسب اطلاعات کامل این آزمون جامع دانشگاه های علوم پزشکی، شرایط عمومی و اختصاصی، رشته های شغلی بر حسب تعداد مورد نیاز و … می توانند به دفترچه راهنما آزمون منشر شده در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نمایند.


پیشنهادات وبگاه تاپ سوال در رابطه با منابع مطالعاتی آزمون دانشگاه علوم پزشکی
نمونه سوالات استخدامی اورژانس نمونه سوالات استخدامی اتاق عمل نمونه سوالات استخدامی پرستاری
نمونه سوالات استخدامی حسابداری نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری نمونه سوالات استخدامی مامایی

دانشگاه علوم پزشکی اهواز

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی