2019/08/06

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران (آزمون های پذیرش سال ۹۸)

با سلام خدمت متقاضیان استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی که در این نوشتار به آخرین اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران می پردازیم که امیدواریم به دسترس تمامی عزیزان برسد. تاپ سوال سالهاست در بخش اخبارهای استخدامی فعالیت دارد و توجه خاص به استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارد که در این صفحه متقاضیان دانشگاه علوم پزشکی مازندران را بعنوان مخاطب خود انتخاب نمودیم.

سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی


۱۶ شهریور ۹۸ – دانشگاه علوم پزشکی مازندران استخدام می نماید

به اطلاع متقاضیان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مازندران می رسانیم که این دانشگاه بیش از ۲۴۰ نفر را به جهت تکمیل نیروی خود با برگزاری آزمون استخدام می نماید. متقاضیان از شانزدهم لغایت بیست و پنجم شهریور ماه می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. جهت اطلاعات بیشتر از این پذیرش به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

رشته های شغلی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران عبارتند از پزشک متخصص ، پزشک عمومی اورژانس ، پزشک عمومی (EOC) ، کاردان و کارشناس فناوری اطلاعات و سلامت ، حسابدار ، مسئول خدمات مالی ، متصدی امور دفتری ، کار گزین ، کارشناس برق ، کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی ، کارشناس امور اداری ، کارشناس آمار ، کارشناس تحلیلگر سیستم.


۱۵ اسفند ۹۷ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد ۵۶ نیروی جدید را به جهت تامین نیروی انسانی بخش اورژانس ۱۱۵ (فقط مرد) استخدام به عمل می آورد. نحوه پذیرش این فراخوان بصورت آزمون کتبی و مصاحبه می باشد. عنوان شغل های مورد نظر این فراخوان دانشگاه علوم پزشکی مازندران سال ۹۷ کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی است. زمان ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۹۷/۱۲/۱۱ لغایت ۹۷/۱۲/۱۴ صورت می گیرد. آزمون در تاریخ ۹۷/۱۲/۱۷ برگزار می گردد.


۱۰ دی ۹۷ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت پذیرش کارشناس مامایی فراخوان استخدامی داده است. این آزمون در تاریخ بیستم دی ماه برگزار می گردد. این تامین نیروی برای مرکز بهداشت ساری می باشد که داوطلبان برای ثبت نام باید مراجعه حضوری داشته باشند.


۹ مرداد ۹۷ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تامین نیروی مورد نظر خود در ۶ عنوان شغلی با برگزاری آزمون و مصاحبه استخدام به عمل می آورد. کارشناس امور پژوهشی ، کارشناس امور آموزش ، کارآزمای آزمایشگاه تحقیقات سلامت ، کارشناس سلامت روان ، کارشناس حشره شناسی و مبارزه با ناقلین و پرستار از عناوین شغلی این آزمون پذیرش به حساب می آیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراجعه نمایید.


منابع مطالعاتی رشته های استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم سوالات استخدامی کارشناس امور اداری سوالات استخدامی پرستاری
سوالات استخدامی کارشناس شبکه سوالات استخدامی مامایی سوالات استخدامی حسابداری
سوالات استخدامی مهندسی برق سوالات استخدامی اتاق عمل سوالات استخدامی اورژانس

دانشگاه علوم پزشکی مازندران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی