2019/12/07

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان (پذیرش در اردیبهشت ماه سال ۹۸)

جهت جذب نیرو در هر ارگان و نهادی ابتدا فراخوانی از آنها در سطح کشور داده می شود که متقاضیان می بایست با اطلاع از جزئیات و شرایط به سراغ رشته شغلی مورد نظر خود قدم بردارند که در این بین وبگاه هایی چون تاپ سوال با انتشار دوباره آنها، داوطلبان و متقاضیان را مطلع می سازند که در موضوعات بسیاری از استخدام مشغول به فعالیت می باشد و در این بخش هم استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان فراخوان است که علاقمندان به پذیرش در آن می توانند با مراجعه به این صفحه از آخرین اطلاعیه ها مربوطه باخبر شوند.

بسته مطالعاتی جامع آزمون های استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که توسط وبگاه آموزشی استخدامی تاپ سوال تدارک دیده شده است را می توانید جهت این آزمون ها در دستور کار خود قرار دهید در نامی چون مجموعه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور انتشار یافته است و منبعی بسیار بجا و دانش افزون برای انتخاب منبع مطالعاتی آزمون های پیش رو دانشگاه علوم پزشکی محسوب می گردد.


اردیبهشت ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی عنوان های رشته شغلی می باشد که دانشگاه علوم پزشکی همدان به جهت تامین انسانی مورد نیاز در آنها از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد. تعداد نفرات جهت پذیرش دوازده نفر می باشد که آزمون و مصاحبه برای پذیرش در نظر گرفته شده است. متقاضیان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ پنجم تا هشتم اردیبهشت به سایت azmoon.umsha.ac.ir مراجعه نمایند. آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان در تاریخ سیزدهم اردیبهشت برگزار می گردد. جهت اطلاعات دقیق تر این آزمون به دفترچه راهنمای سایت دانشگاه مراجعه نمایید.


آذر ۹۷ – دانشگاه علوم پزشکی همدان در رشته پرستاری استخدام می نماید

دانشگاه علوم پزشکی همدان در رشته پرستاری چند شهر نیرو جذب می نماید، واجدین شرایط از طریق آزمون و مصاحبه می توانند در این رشته پذیرش شوند که سی و دو نیرو در نظر گرفته شده است. بیشترین جذب مربوط به شهر همدان می باشد و جهت اطلاع از شرایط و جزئیات آزمون به سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان می توانید مراجعه داشته باشید. از تاریخ بیست و یکم لغایت بیست و پنجم ثبت نام صورت می گیرد و روز سی ام آذرماه ۹۸ زمان برگزاری آزمون است. متقاضیان رشته شغلی پرستاری آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان می توانند از منبع مطالعاتی تولید شده توسط این وبگاه که مجموعه سوالات استخدامی پرستاری می باشد جهت قبولی خود استفاده نمایند.


دانشگاه علوم پزشکی همدان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی