2019/08/21

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (اطلاعیه استخدامی مرداد ۹۸)

درود به یکایک همراهان همیشگی وبگاه تاپ سوال که سعی می نمایند بروزترین اخبار و اطلاعیه های استخدامی از این پایگاه دریافت نمایند که در این بخش به جدیدترین اخبار استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پرداخته ایم و داوطلبان می توانند از آخرین فراخوان و خبرهای استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باخبر شوند و امیدواریم بتوانیم از اولین هایی باشیم که خبر استخدام را به گوش داوطلبان و متقاضیان می رسانیم.

سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی


۹ مرداد ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تمامی متقاضیان استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطلع باشند که به منظور جذب نیروهای مورد نظر به تعداد ۴۹ نیرو آزمون استخدامی برگزار می گردد که زمان ثبت نام آن از تاریخ هفتم مرداد لغایت هفدهم مرداد ۹۸ می باشد. جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی آزمون می توانید به سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مراجعه نمایید.

عناوین رشته شغلی آزمون استخدام استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پزشک عمومی ، پرستار ، کارشناس توانبخشی فیزیکی ۱ ، ۲ ، ۳ ، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت ، کارشناس هوشبری ، کارشناس بینایی سنجی ، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی ، کارشناس پرتو شناسی ، کارشناس سلامت روان ، کارشناس اطاق عمل ، کارشناس امور اجرایی سلامت ، ماما ، دندانپزشک ، کاردان بهداشت خانواده می باشد.


اسفندماه ۹۷ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۱۳۹۷

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از طریق برگزاری آزمون و گزینش تعداد ۳۸ نفر را به جهت جذب نیروهای مورد نظر استخدام به عمل می آورد. ۳۶ رشته عنوان شغلی در این ازمون استفاده شده است که به تعدادی از آنها اشاره می داریم و عبارتند از کارشناس تجهیزات پزشکی ، کارشناس برنامه ریزی ، کارشناس بهداشت حرفه ای ، کارشناس امور اداری ، کارشناس تحلیلگر سیستم ، پرستار و …

تمامی اطلاعات لازم این فراخوان استخدامی در پایگاه اینترنتی دانشگاه موجود است و متقاضیان از تاریخ ۹۷/۱۲/۲۵ لغایت ۹۸/۱/۱۸ می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


منابع مطالعاتی رشته های استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
سوالات استخدامی پرستاری سوالات استخدامی مامایی سوالات استخدامی اورژانس کشور
سوالات استخدامی اتاق عمل سوالات استخدامی کارشناس امور اداری سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی