2019/07/18

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه های علوم پزشکی سال ۹۸ (برگزاری آزمون استخدامی جدید)

تیم تاپ سوال این بخش از سایت را اختصاص داده به آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام دانشگاه های علوم پزشکی و شما عزیزان می توانید از این اخبار استفاده و خود را آماده شرکت در آزمون های استخدام دانشگاه علوم پزشکی نمایید. دانشکاه های علوم پزشکی سطح کشور پذیرش های بسیار زیادی به عمل می آورند که سعی داریم تمامی این اخبار و اطلاعیه های فراخوانی دانشگاه های علوم پزشکی را منتشر نماییم.

سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی


مهر ۹۸ – دانشگاه علوم پزشکی ساوه جذب نیرو دارد

دانشگاه علوم پزشکی ساوه به منظور تامین نیروی انسانی در چند رشته شغلی تعداد بیست و هفت نفر را پذیرش می نماید که از دوم مهرماه نام نویسی این فراخوان آغاز و در تاریخ دهم همین ماه اتمام می یابد. کارشناس و کاردان فوریتهای پزشکی، کارشناس پرتوشناسی، کارشناس مامایی، کارشناس تریاژ تلفنی، کارشناس آزمایشگاه و کارشناس تعالی سازمانی سلامت عناوین شغلی در نظر گرفته شده جهت جذب این تعداد نیرو می باشد. این آزمون در روز نوزدهم مهرماه ۹۸ برگزار می گردد که برای کسب اطلاعات بیشتر از این فراخوان به دفترچه راهنما انتشار یافته در سایت دانشگاه مراجعه نمایید.


۲۵ شهریور ۹۸ – دانشگاه علوم پزشکی اهواز استخدام می نماید

برخی از دانشگاه های علوم پزشکی همزمان با آزمون وزارت بهداشت نیروهای مورد نظر خود را پذیرش می نمایند که دانشگاه علوم پزشکی اهواز همین ازجمله این دانشگاه های می باشد که جذب زیادی هم به عمل خواهد آورد.


۱۷ شهریور ۹۸ – فراخوان استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

دانشگاه علوم پزشکی ایلام اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون وزارت بهداشت پیش رو می نماید که قرار است بیش از دویست نفر را استخدام کند.


۱۵ شهریور ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۸

دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۸ جهت پذیرش نیروهای مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون می نماید که متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر باید به سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراجعه داشته باشند. در این صفحه با انتشار اخبار و فراخوان های استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کشور می پردازیم تا داوطلبان با مهم ترین اخبار دانشگاه های علوم پزشکی همراه شوند.


۳۰ مرداد ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی سیرجان سال ۹۸

به اطلاع تمام متقاضیان استخدام دانشگاه علوم پزشکی سیرجان می رسانیم که این دانشگاه به جهت تامین نیروی مورد نیاز خود تعداد ۸ نفر را پذیرش می نماید که این استخدام از طریق آزمون می باشد. این نفرات جهت بکارگیری در بخش اورژانس ۱۱۵ استخدام خواهند شد. با تاپ سوال همراه باشید تا از آخرین اخبار استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کشور مطلع گردید. مجموعه سوالات استخدامی اورژانس را از همین پایگاه دریافت نمایید.


۱۱ مرداد ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به منظور تامین نیروی مورد نظر خود آزمون و مصاحبه تخصصی از متقاضیان به عمل می آورد. دوازدهم لغایت بیست و یکم مرداد زمان ثبت نام این آزمون می باشد. رشته های شغلی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل سال ۹۸ بدین ترتیب است :

کارشناس اتاق عمل – پرستار – کارشناس علوم آزمایشگاهی – کارشناس هوشبری – ماما – کارشناس مدارک پزشکی – کارشناس رادیولوژی – کاردان فوریت پزشکی – کمک پرستار

جهت کسب آمادگی در آزمون رشته شغلی ماما سعی نمایید مجموعه سوالات آزمون استخدامی مامایی را با تاپ سوال تجربه نمایید.


۸ مرداد ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال ۹۸

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت پذیرش ۴۹ نیروی جدید با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه استخدام به عمل می آورد. داوطلبان جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و ثبت نام باید به سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مراجعه نمایند.

زمان ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : ۹۸/۵/۷ لغایت ۹۸/۵/۱۷

رشته های شغلی این آزمون استخدامی عبارتند از پزشک عمومی – پرستار – کارشناس توانبخشی فیزیکی (۱) – کارشناس بینایی سنجی – کارشناس فناوری اطلاعات سلامت – کارشناس هوشبری – کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی – کارشناس توانبخشی فیزیکی(۲) – کارشناس توانبخشی فیزیکی(۳) – کارشناس پرتو شناسی (رادیولوژی) – کارشناس سلامت روان – ماما – کارشناس اتاق عمل – کارشناس امور اجرایی سلامت – کاردان بهداشت خانواده – دندانپزشک

بعنوان نمونه شما داوطلبان را به مطالعه مجموعه سوالات استخدامی اتاق عمل پیشنهاد می نماییم که برای این رشته کامل ترین است.


۳۰ تیر ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دانشگاه علوم پزشکی تبریز و واحدهای تابعه جهت تامین نیروی انسانی بخش های مورد نظر خود تعداد بیش از ۳۰۰ نفر را به استخدام در می آورند آزمون علمی و مصاحبه تخصصی فرآیند این پذیرش می باشد.

رشته های شغلی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی تبریز سال ۹۸ عبارتند از کارشناس اتاق عمل ، کارشناس هوشبری ، کارشناس تجهیزات پزشکی ، کارشناس پزشکی هسته ای ، کارشناس رادیولوژی ، کارشناس فوریت پزشکی ، کاردان فوریت پزشکی ، پرستار

ثبت نام این آزمون در پایگاه اینترنتی موسسه کارآفرینان آوا سلامت از تاریخ ۹۸/۴/۳۱ لغایت ۹۸/۵/۹ صورت می گیرد.

جهت دریافت منابع مطالعاتی رشته شغلی پرستار می توانید به مجموعه نمونه سوالات استخدامی پرستاری مراجعه نمایید.


۲۱ تیر ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در سال ۹۸

دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه از میان واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد. داوطلبانی که متقاضی شرکت در این آزمون هستند می توانند از تاریخ ۹۸/۴/۲۲ لغایت ۹۸/۴/۲۷ در سایت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ثبت نام نمایند.

در این پذیرش برای جذب ۹۶ نفر مجوز صادر شده است و عناوینی شغلی این فراخوان بدین شرح می باشد : سرایدار – نگهبان – حسابدار – کارگزین – برنامه نویس سیستم – کارشناس رادیولوژی – کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی – کارشناس تغذیه – بهیار – ماما – پزشک عمومی


۱۶ تیر ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در عنوان شغلی های کارشناس مامایی و کارشناس فوریتهای پزشکی از واجدین شرایط دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://avasalamat.org مراجعه نمایید.

وبگاه تاپ سوال انتشار دهنده تمامی اطلاعیه و فراخوان های استخدام دانشگاه های علوم پزشکی کشور.


دانشگاه علوم پزشکی تهران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی