2019/03/26

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دیوان عدالت اداری (اعلام نتایج آزمون دیوان عدالت اداری اسفند ۹۷)

در این بخش از وب سایت تاپ سوال می توانید شاهد بروزترین اخبار استخدام دیوان عدالت اداری باشید که تمام تلاش خود را داریم تا تمامی اخبار مربوط به پذیرش های دیوان عدالت اداری را از همین بخش اطلاع رسانی نماییم با ما باشید تا شما علاقمندان به استخدام در دیوان عدالت ادرای را یاری نماییم.

سوالات استخدامی دیوان عدالت اداری


۱۸ اسفند ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدامی دیوان عدالت اداری مربوط به آزمون ششم فراگیر

به گفته مدیر مرکز جهاد دانشگاهی زمان و مکان مصاحبه حضوری برای کسانی که در  آزمون پذیرفته شده اند در حساب کاربری آنها اعلام شده است و نتایج نهایی آزمون استخدام دیوان عدالت اداری که در قالب ششمین آزمون فراگیر برگزار گردید در بهار سال ۱۳۹۸ اعلام می گردد.


۱۴ اسفند ۹۷ – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ششم فراگیر

شرکت کنندگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که دیوان عدالت اداری هم یکی از برگزار کنندگان این آزمون می باشد برای کارت ورود به جلسه می توانند اقدام نمایند. برای دریافت از تاریخ ۹۷/۱۲/۱۳ تا پایان وقت ۹۷/۱۲/۱۶ داوطلبان می توانند کارت مربوط به خود را دریافت کنند.


استخدام دیوان عدالت اداری در ششمین آزمون فراگیر

دیوان عدالت اداری یکی از ۲۰ دستگاهی است که در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام به جذب نیروی مورد نظر خود می نماید که متقاضیان استخدام در دیوان عدالت اداری می توانند در این آزمون شرکت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


دیوان عدالت اداری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی