2019/06/19

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان آتش نشانی تهران (مراحل تکمیلی استخدام ۱۸۰ نفر)

سازمان آتش نشانی در سال های اخیر به جهت تامین نیروهای مستعد و توانمند استخدام های خوبی را به عمل آورده است و در این بخش می خواهیم استخدام های این سازمان را در پایتخت مورد رصد قرار دهیم و آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام سازمان آتش نشانی تهران را در دسترس می گذاریم تا متقاضیان استخدام آتش نشانی تهران بروزترین خبرها را تجربه نمایند.

نمونه سوالات استخدامی سازمان آتش نشانی


۲۴ خرداد ۹۸ – آخرین جزئیات استخدام ۱۸۰ نفر سازمان آتش نشانی تهران

در اواخر اردیبهشت ماه نتایج آزمون کادر عملیاتی مشخص و جهت مصاحبه تخصصی تعداد ۶۰۰ نفر دعوت شدند. در این آزمون تمامی شرکت کنندگان بر خلاف ادوار گذشته در آزمون های علمی و عملی حضور می یابند. تعداد ثبت نام کنندگان آزمون استخدام سازمان آتش نشانی تهران ۸۴۵۱ نفر بوده است.

در رابطه با ۶۰۰ نفری که به مصاحبه تخصصی فراخوانده شده اند که برنامه مشخصی برای آنها در نظر گرفته شده است.


۱۶ خرداد ۹۸ – پذیرفته شدگان آزمون آتش نشانی تهران باید دوره آموزشی بگذرانند

در مرحله اول آزمون استخدام آتش نشانی تهران که ۶۰۰ نفر پذیرش می شوند در نهایت ۱۸۰ نفر بعنوان قبول شدگان نهایی انتخاب می گردند. که در این روند استخدامی باید داوطلبان تستهای ورزشی و سلامت را بگذرانند. یک دوره ۹۰ روزه سنگین در انتظار ۱۸۰ نفر پذیرفته شده سازمان آتش نشانی تهران خواهد بود تا شرایط ورود به شیفت را بدست آورند.


۲ خرداد ۹۸ – نتایج آزمون استخدام آتش نشانی تهران اعلام گردید

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون استخدام سازمان آتش نشانی تهران می رسانیم نتایج مربوطه این آزمون در سایت مربوطه مشخص گردیده است و می توانید جهت مشاهده نتایج خود اقدام نمایید.


۲۹ اردیبهشت ۹۸ – استخدام آتش نشان در شهرداری ها به تعداد ۴۰۰۰ نفر

ایستگاه ها و سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرها به جهت تامین نیروی مورد نیاز در مشاغل اتش نشانی از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورند. که تهران تعداد ۵۵۰ نفر سهمیه در این آزمون را به خود اختصاص داده است.


سازمان آتش نشانی تهران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی