2019/06/24

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان آتش نشانی فارس (اطلاعیه آزمون استخدام مشاغل عملیاتی)

وبگاه تاپ سوال همیشه تلاش می نماید که بروزترین اطلاعیه ها و فراخوان های استخدامی سراسر کشور را مورد رصد قرار دهد و با انتشار آنها در بخش اخبار استخدامی خود، داوطلبان را مطلع کند. عنوان استخدام سازمان آتش نشانی فارس از سری اخبارهای استخدامی سازمان آتش نشانی می باشد که در خدمت متقاضیان آن می باشیم و جدیدترین اطلاعیه ها و فراخوان استخدامی آتش نشانی فارس را از تاپ سوال شاهد خواهید بود.

تیم تولید محتوا تاپ سوال برای آزمون استخدام سازمان آتش نشانی یکی از جامع ترین منابع آزمون استخدامی این سازمان را ارائه نموده است که در آن می توانید شاهد سوالات تخصصی آتش نشانی دفترچه های اخیر این سازمان را شاهد باشید.


۲۳ خرداد ۹۸ – آخرین جزئیات آزمون استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی

دفترچه اطلاعات و راهنمای آزمون استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی بعد از اینکه شغل محل ها، تجمیع آنها مشخص شود برروی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.


۲۱ خرداد ۹۸ – زمان ثبت نام آزمون استخدام سازمان آتش نشانی فارس (شیراز) تغییر یافت

تعداد ۱۵۸ نیرو واجد شرایط جهت مشاغل عملیاتی آتش نشانی با برگزاری آزمون و مراحل گزینش استخدام می شوند که متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۸/۳/۲۲ به پایگاه جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.


۹ اردیبهشت ۹۸ – پذیرش بیش از ۱۵۰ نیرو آتش نشان در سازمان آتش نشانی شیراز

سازمان آتش نشانی شیراز در سال ۱۳۹۸ تعدا ۱۵۸ نیروی جدید را با مجموعه سازمان اضافه نماید. برای نیروی عملیاتی آتش نشان ۱۱۰ نفر و راننده آتش نشان ۴۸ نفر پذیرش خواهند شد. دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی از مقاطع تحصیلی پذیرش استخدام سازمان آتش نشانی فارس می باشند.

آزمون کتبی در تاریخ ۹۸/۴/۲۸ برگزار خواهد شد و بصورت همزمان در کل کشور می باشد.


استخدام آتش نشان در سال ۹۸

در سال ۱۳۹۸ تعداد ۴ هزار آتش نشان به مجموعه سازمان های آتش نشانی استان ها اضافه خواهند شد که استان فارس تعداد ۱۵۸ سهمیه را به خود اختصاص داده است و به زودی خبرهای جدید این آزمون منتشر خواهد گردید.


سازمان آتش نشانی فارس

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی