2019/07/17

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان آتش نشانی گلستان (خبر ثبت نام بیش از ۲۰۰۰ نفر)

در رابطه با آزمون های استخدامی سازمان آتش نشانی سعی می نماییم اخبار و اطلاعیه های لازم را به عرض مخاطبان و داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون آتش نشانی برسانیم که این صفحه از اخبارهای استخدام آتش نشانی را به انتشار جدیدترین اطلاعیه های استخدام سازمان آتش نشانی گلستان اختصاص داده ایم که حتما می تواند برای شما متقاضیان مفید باشد.

علاوه بر ارائه آخرین اخبار و فراخوانی های سازمان آتش نشانی، یکی از بزرگترین و پرمحتواترین بسته مطالعاتی را تولید و منتشر نموده ایم که دربردارنده تمامی منابع لازم جهت ازمون مربوطه می باشد که پیشنهاد می نماییم جهت مشاهده از لینک نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی اقدام نمایید و حتما این بسته ارزشمند شما مخاطبان را شگفت زده خواهد نمود.


۲۴ تیر ۹۸ – بیش از ۲۰۰۰ داوطلب گلستانی در آزمون آتش نشانی شرکت نمودند

بیش از ۲۴۰۰ داوطلب در آزمون آتش نشانی سال ۹۸ در استان گلستان نام نویسی نمودند و آزمون مشاغل آتش نشانی در شهرهای مشخص شده این استان برگزار خواهد گردید.


آزمون مشاغل آتش نشانی سال ۹۸ / گلستان یکی از استان های جذب کننده نیرو

استان گلستان هم همانند دیگر استان های کشور طبق سهمیه اعلامی نیروهای مورد نظر خود را در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی مردادماه سال ۹۸ پذیرش خواهد نمود که برای کسب اطلاعات لازم می توانید به پایگاه اینترنتی مرکز جهاد داشنگاهی مراجعه نمایید.


۲۷ خرداد ۹۸ – از این هفته ثبت نام آزمون آتش نشانی گلستان شروع می شود

در این هفته جاری تمامی متقاضیان آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی گلستان می توانند جهت نام نویسی اقدام نمایند. سهمیه اختصاص یافته به استان گلستان در این آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی ۶۰ نفر می باشد. آتش نشان، کاردان آتش نشان، کارشناس آتش نشان و راننده آتش نشان عناوینی هستند که در این پذیرش لحاظ شده اند.


۲۱ خرداد ۹۸ – سهمیه استخدام سازمان آتش نشانی گلستان افزایش یافت

سهمیه اول در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی آتش نشانی گلستان تعداد ۵۰ نفر بوده است که در حال حاضر این تعداد به ۶۰ نفر ارتقاء یافت.


سازمان آتش نشانی گلستان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی