2019/10/23

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان آتش نشانی سال ۹۸ (اعلام نتایج آزمون آتش نشانی)

در این بخش از وب سایت تاپ سوال متقاضیان استخدام سازمان آتش نشانی می توانند از آخرین اخبار و اطلاعیه های این سازمان جهت برگزاری آزمون های استخدامی مطلع شوند و با تمام تلاش خود قصد داریم این صفحه که مربوط به استخدام سازمان آتش نشانی می باشد بروزترین اطلاعیه ها را نمایش دهیم تا علاقمندان به رشته های شغلی آتش نشانی به جدیدترین اخبار های و اطلاعیه های سازمان آتش نشانی دسترسی داشته باشند.

سوالات استخدامی سازمان آتش نشانی


۹ آبان ۹۸ – جذب قبولشدگان آزمون استخدام سازمان آتش نشانی سال ۹۸

روند استخدام در آزمون سازمان آتش نشانی طی چهار مرحله صورت می گیرد که تمام تلاش ها صورت می گیرد تا نفرات قبول شده در سازمان آتش نشانی استخدام شوند و دوباره شاهد جذب و استخدام نیروهای جدیدتر در سازمان آتش نشانی باشیم.


۲۵ شهریور ۹۸ – نتایج آزمون مردادماه اعلام شده است

نتایج مربوط به آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی (مشاغل عملیاتی) که در تاریخ هجدهم مردادماه سال ۹۸ برگزار گردید مشخص شده است. داوطلبان جهت اطلاع از نتایج می توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نماید.


۶ تیر ۹۸ – استخدام آتش نشانی در مشاغل عملیاتی (شروع ثبت نام)

دفترچه راهنما مربوط به آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل عملیاتی شهرداری های استان ها منتشر گردیده است. شرایط عمومی و تخصصی این آزمون در این دفترچه قابل مشاهده می باشد.

منابع آزمون استخدام آتش نشانی در دو بخش عمومی و تخصصی بدین شرح است :

منابع عمومی آتش نشانی : زبان انگلیسی عمومی، زبان و ادبیات فارسی، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)، ریاضی و آمار مقدماتی، هوش و توانمندی های عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، معارف اسلامی.

منابع تخصصی آتش نشانی : ایمنی حوادث و آتش سوزی، آئین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار، مدیریت بحران، پیشگیری از بروز و گسترش حریق.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی از تاریخ ۹۸/۰۴/۱۰ آغاز می گردد و متقاضیان از تاریخ ۹۸/۰۵/۱۴ برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی می توانند مراجعه نمایند. در تاریخ ۹۸/۰۵/۱۸ آزمون استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی برگزار خواهد شد.


۱۴ خرداد ۹۸ – شهرداری های استان گیلان آتش نشان استخدام می نمایند

سازمان آتش نشانی گیلان به جهت تامین نیروهای موردنیاز در برخی از مرکز آتش نشانی، آتش نشان استخدام می نمایند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات و ثبت نام می توانند از تاریخ بیست خرداد به پایگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی مراجعه داشته باشند.

شرایط آزمون استخدام سازمان آتش نشانی گیلان، منابع آزمون و دیگر موارد در هنگام ثبت نام در سایت جهاد داشنگاهی منتشر می گردد.


۱۲ خرداد ۹۸ – استخدام سازمان آتش نشانی قزوین به تعداد ۷۵ نیرو

به جهت رفع کمبود نیرو در سازمان آتش نشانی شهرداری های قزوین تعداد ۷۵ نفر بعنوان نیرو جدید تا پایان شهریور ماه پذیرش خواهند شد. این آزمون استخدامی طی دو مرحله کتبی و عملی برگزار می گردد.


۲۹ اردیبهشت ۹۸ – ۴ هزار آتش نشان در شهرداری های کشور استخدام می شوند

جهت تامین نیروی انسانی ایستگاه ها و سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرهای کشور در مشاغل آتش نشانی تعداد ۴ هزار نفر استخدام می شوند. این آزمون استخدامی توسط هر استانداری برگزار خواهد گردید. پذیرش در رشته های شغلی کارشناس آتش نشان، کاردان آتش نشان و آتش نشان صورت می گیرد. در این استخدام مبنا این است که تمامی مراحل پذیرش تا شهریورماه سال ۹۸ انجام شود. سازمان سنجش آموزش کشور یا جهاد دانشگاهی برگزاری آزمون را برعهده دارند و یک ماه پس از انتشار نتایج آزمون علمی، آزمون عملی برگزار خواهد شد.

منابع عمومی آزمون آتش نشانی عبارتند از معارف اسلامی، فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی، هوش و توانمندی های عمومی و منابع تخصصی متناسب با هر یک از مشاغل می باشد. حد نصاب نمره بخش عمومی ۴۰ درصد و بخش تخصصی ۶۰ درصد است.

۳۱ استان کشور جهت پذیرش سهمیه های درنظر گرفته شده خود این آزمون را برگزار می نمایند.


۲۱ مهر ۹۷ – خبر استخدام نیروی جدید در سازمان آتش نشانی تهران

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از بین افراد دارای شرایط جهت تکمیل کادر انسانی خود از طریق آزمون های ورزشی، علمی استخدام به عمل می آورد.

برای آزمون ورزشی مواردی چون بارفیکس، دو ۹×۴ متر، دو ۵۴۰ متر، درازنشست، تکرار بالای سر بردن وزنه ۳۰ کیلویی اجرا می شود و برای آزمون علمی (مقطع دیپلم) ریاضی(ضریب ۲) ، شیمی(ضریب ۲) ، اطلاعات دینی(ضریب ۱) ، زبان وادبیات فارسی(ضریب ۱) ، انگلیسی(ضریب ۱) ، کتاب آموزش آتش نشان داوطلب (ضریب ۲) ، هوش(ضریب ۲).

برای ثبت نام داوطلبان می توانند از طریق سامانه استخدامی آتش نشانی از تاریخ ۹۷/۰۷/۲۴ بمدت ۱۰ روز اقدام نمایند.


۸ مهر ۹۷ – مجوز جذب ۶۰ نیروی جدید در سازمان آتش نشانی اسلامشهر صادر شد

در آینده نزدیک از ۱۰۰نیروی آتش نشان شهر اسلامشهر حدود ۴۸ نفر بازنشسته می شوند که می تواند این سازمان را با مشکل مواجه نماید جذب نیروهای جدید امری ضروری این مجموعه و مجوز جذب ۶۰ آتش نشاناز سوی وزارت کشور صادر شده است.


۲ مهر ۹۷ – جذب ۴۰۰ نفر نیرو در طی استخدام سازمان آتش نشانی شیراز

شیراز نیازمند ۳۲ ایستگاه آتش نشانی می باشد که در حال حاضر ۲۰ ایستگاه موجود است. سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز تعداد ۴۰۰ نیروی آتش نشان کمبود دارد و بدنبال رفع این چالش می باشد.


۸ مرداد ۹۷ – برگزاری آزمون استخدام سازمان آتش ‌نشانی بصورت سراسری در سال ۹۷

از آنجایی که سازمان آتش‌نشانی اصفهان نمی‌تواند به صورت مستقل جذب نیرو داشته باشد حداقل ۱۷۹ نفر با برگزاری آزمون سراسری در شهریورماه در این مرکز جذب خواهند شد.


سازمان آتش نشانی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی