2019/10/26

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور (استخدام در آزمون سال ۹۸)

عرض ادب به مخاطبانی که انتخاب آنها تاپ سوال می باشد تا از آخرین اخبار و فراخوان های استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور مطلع گردند، سازمانی که خود برای دیگر آزمون های استخدامی کشور برنامه ریزی می نماید و در برخی موارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون می نماید که در این بخش به اطلاعیه های استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور جهت جذب نیرو خود می پردازیم.

سوالات استخدامی سازمان اداری و استخدامی


۲۹ شهریور ۹۸ – سوالات استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور در سال ۹۸

آزمون هفتم فراگیر جهت پذیرش نیروی انسانی چندین دستگاه در پاییز ۹۸ برگزار می گردد که سازمان اداری و استخدامی کشور بعنوان یکی از این دستگاه ها جهت پذیرش نیروی انسانی مورد نیاز خود استخدام به عمل می آورد. متقاضیان جهت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی از تاریخ سوم لغایت دوازدهم مهرماه می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش مراجعه نمایند. آزمون هفتم دستگاه های اجرایی (سازمان اداری و استخدامی کشور) در تاریخ سی ام آبانماه برگزار می شود.

حسابدار ، کارشناس تحلیل گر سیستم ، کارشناس حقوقی ، کارشناس امور اداری ، کارشناس بررسی اسناد و مدارک و کارشناس راهبری امور اداری و
استخدامی کشور از عناوین شغلی آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور به حساب می آیند.


۱ اسفند ۹۶ – آزمون استخدامی فراگیر مرحله چهارم / نتایج

نتایج آزمون فراگیر مرحله چهارم که در تاریخ سوم شهریور سال ۹۶ برگزار گردید اعلام شده است، سازمان امور اداری و استخدامی کشور یکی از دستگاه های برگزار کننده این آزمون بوده است. جهت مشاهده نتایج به سایت سازمان سنجش مراجعه شود و از روند مراحل بعدی استخدام مطلع گردند.


۱ تیر ۹۶ – جذب نیروی سازمان اداری و استخدامی در آزمون چهارم فراگیر

آزمون چهارم فراگیر در تاریخ سوم شهریور برگزار می گردد که سازمان اداری و استخدامی در این آزمون قصد جذب نیرو دارد که متقاضیان می توانند با مراجعه با سایت سازمان سنجش از شرایط و رشته های شغلی این آزمون آگاه شوند.


سازمان اداری و استخدامی کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی