2019/11/24

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان امور مالیاتی (نتایج نهایی آزمون فراگیر ششم سال ۹۷)

از داوطلبان و متقاضیان رشته های شغلی سازمان امور مالیاتی دعوت می نماییم که جهت اطلاع از جدیدترین و آخرین اخبار استخدامی مربوط به این سازمان با تاپ سوال همراه باشند که استخدام سازمان امور مالیاتی موضوعی است که در یک بخش اختصاصی به آن پرداخته ایم و در آن از جزئیات فراخوان ها، برگزاری آزمون های استخدامی، اعلام نتایج و دیگر موضوعات مربوط به استخدام سازمان امور مالیاتی مطلع خواهید شد.

تاپ سوال که عنوانی نام آشنا در نزد شرکت کنندگان آزمون های استخدامی کشور محسوب می گردد همیشه در انتشار منابع کمک آموزشی و اصل سوالات استخدامی دوره های اخیر مربوطه با پاسخنامه پیشگامی داشته است با مجموعه سوالات استخدامی سازمان امور مالیاتی در خدمت داوطلبان عناوین شغلی این سازمان می باشد که با مراجعه به صفحه مختص آن با محتویات در نظر گرفته شده آشنا خواهید شد.


۱۱ آبان ۹۸ – نتایج نهایی آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی اعلام شد

در ششمین آزمون دستگاه های اجرایی کشور یکی از دستگاه های برگزار کننده ، سازمان امور مالیاتی بوده که نتایج نهایی آن مشخص شده است.


۲ تیر ۹۸ – مصاحبه آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی

از تاریخ دوازدهم مردادماه مصاحبه مربوط به داوطلبان قبول شده آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی انجام خواهد شد. اطلاعیه های بعدی در این رابطه خدمت داوطلبان در خبرهای بعدی عرض خواهد شد.


اعلام نتایج آزمون مرحله ششم فراگیر دولتی

نتایج آزمون کتبی استخدامی فراگیر مرحله ششم توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام شده است، داوطلبان رشته های شغلی سازمان امور مالیاتی جهت اطلاع به پایگاه اینترنتی این مرکز مراجعه نمایند.


سازمان امور مالیاتی / آزمون استخدامی فراگیر ششم

ششمین آزمون استخدامی دستگاه هایی اجرایی کشور جهت تامین نیروی انسانی دستگاه ها در سال ۹۷ برگزار می گردد. در این آزمون، استخدام سازمان امور مالیاتی را شاهد هستیم که در طی آن متقاضیان عناوین شغلی می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. این آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود. اطلاعات کامل این آزمون را می توانید در دفترچه راهنما منتشر شده مطالعه نمایید.


سازمان امور مالیاتی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی