2019/06/21

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان بازرسی کل کشور سال ۹۸ (استخدام جدید سازمان بازرسی)

تیم تاپ سوال اخبارهای استخدامی و جذب سازمان ها و ارگان های کشور را تحت رصد و بررسی خود قرار می دهند تا متقاضیان هر کدام از آنها جدیدترین اخبارها را دریافت نمایند. این نوشتار از تاپ سوال مربوط به اخبار استخدام سازمان بازرسی کل کشور می باشد که پیشنهاد می نماییم اگر متقاضی استخدام در عناوین شغلی مورد نظر سازمان بازرسی کل کشور هستید این بخش را هیچ وقت از دست ندهید.

سوالات آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور


۸ مرداد ۹۸ – فراخوانی سازمان بازرسی کل کشور

سازمان بازرسی کل کشور با برگزاری آزمون کتبی در سراسر کشور جهت تامین نیروی مورد نظر خود از میان داوطلبان مرد استخدام به عمل می آورد. رشته تحصیلی این پذیرش فقط حقوق می باشد که تمام گرایش ها را شامل می شود. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات لازم به سایت سازمان بازرسی کل کشور مراجعه نمایید.


۱۳ خرداد ۹۸ – استخدام و پذیرش سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۸

متقاضیان مرد که شریط استخدامی مطرح شده سازمان بازرسی کل کشور که به جهت تامین نیروی مورد نظر با برگزاری آزمون کتبی در کشور استخدام به عمل می آورد را دارا هستند می توانند شرکت نمایند.

رشته های استخدامی آزمون سازمان بازرسی کل کشور سال ۹۸ بدین شرح است : امور مالی و حسابداری، امور بیمه‌ای، امور بانکی، امور مالیاتی، عمران، امور گمرکی و مناطق آزاد، فناوری اطلاعات.


۲۱ آبان ۹۷ – استخدام سازمان بازرسی کل کشور به صورت امریه سربازی

در رشته های بانکداری، مالی، حسابداری، بیمه، فناوری اطلاعات و حقوق، امور مالیاتی، گمرک، سازمان بازرسی کل کشور به جهت تامین نیروی مورد نیاز به صورت امریه خدمت سربازی در کشور از داوطلبان مرد واجد شرایط استخدام به عمل می آورد.


۱۰ شهریور ۹۶ – استخدام سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۶

سازمان بازرسی کل کشور در مراکز استان ها از میان داوطلبان مرد پذیرش به عمل می آورد. رشته های تحصیلی و تخصص های این آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور در پایگاه اینترنتی آن قابل نمایش است و جهت اطلاعات بیشتر می توانید به آن راجعه نمایید. اگر لازم دیده شود آزمون کتبی و تخصصی هم برای داوطلبان برگزار می گردد و حتما شرایط تحصیلی مربوط به این آزمون را مطالعه نمایید.


سازمان بازرسی کل کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی