2019/09/20

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار (جذب نیروی جدید در سازمان بورس)

داوطلبان و متقاضیانی که می خواهند در نهاد و ارگانی استخدام شوند می بایست به رصد بروزترین و آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدامی آنجا بپردازند تا هیچ گونه فراخوانی را از دست ندهند. وبگاه تاپ سوال در این بخش به استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار پرداخته تا متقاضیان آن بتوانند به تمامی اطلاعیه های آن جهت پذیرش دسترسی داشته باشند که امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی برای مخاطبان خود باشیم.

تیم وبگاه تاپ سوال علاوه بر رصد اخبار استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار به منابع مطالعاتی این استخدامی هم گذری داشته و خدمت داوطلبان ان یکی از جامع ترین مجموعه سوالات استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار را عرضه نموده است.


۱ آبان ۹۸ – استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار در سال ۹۸

به اطلاع متقاضیان استخدام در سازمان بورس و اوراق بهادار می رسانیم که این سازمان جهت پذیرش نیروهای مورد نیاز خود استخدام به عمل می آورد. این پذیرش در چهل و هفت عنوان شغلی صورت می گیرد که به برخی از آنها اشاره می نماییم، کارشناس معاونت حقوقی ، کارشناس مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی (مالی و فناوری اطلاعات) ، کارشناس روابط عمومی ، کارشناس معاونت نظارت بر بورس ­ها و ناشران ، کارشناس منابع انسانی و پشتیبانی و … که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه نمایند. متقاضیان برای نام نویسی در این سامانه تا تاریخ پانزدهم آبانماه می توانند اقدام نمایند.


سال ۱۳۹۶ – استخدام بورس و اوراق بهادار تهران

بورس و اوراق بهادار تهران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از فارغ التحصیلان دانشگاه ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد استخدام به عمل می آورد. رشته هایی که در این استخدام در نظر گرفته شده اند عبارتند از مدیریت ، مهندسی مالی ، آمار ، مهندسی کامپیوتر ، حسابداری ، معماری.


استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار در سال ۹۳

سازمان بورس و اوراق بهادار با طی روند استخدامی در رشته آی تی از متقاضیان استخدام به عمل می آورد.


سازمان بورس و اوراق بهادار

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی