2019/10/09

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان ثبت احوال (برگزاری آزمون جدید سازمان ثبت احوال)

تاپ سوال بارها ثابت نموده که در کنار داوطلبان آزمون های استخدامی بوده است و در ارائه بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی پیشگام می باشد و به اخبارهای استخدامی توجه کامل دارد در این صفحه اخبار استخدام سازمان ثبت احوال را بررسی می نماییم و تمام تلاش خود را داریم تا هیچ گونه اخباری را در مورد آزمون های پذیرش  استخدام سازمان ثبت احوال از دست ندهید.

سوالات استخدامی سازمان ثبت احوال


شهریور ۹۸ – جذب نیروی سازمان ثبت احوال در آزمون هفتم دستگاه های اجرایی

سازمان ثبت احوال یکی از دستگاه هایی می باشد که در این هفتمین آزمون فراگیر جذب نیرو دارد که این سازمان در سیستان و بلوچستان از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد. کارشناس امور ثبت احوال، حسابدار و کارشناس امور پردازش اطلاعات ثبت احوال رشته های شغلی هستند که در آنها استخدام جذب صورت می گیرد. اطلاعات کامل و دقیق در دفترچه منتشر شده هفتمین آزمون دستگاه های اجرایی درج شده است.


۲ دی ۹۴ – استخدام سازمان ثبت احوال در سال ۹۵

تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۰ نیرو برای بیمارستان ها و تعداد ۱۴ هزار نفر برای آموزش و پرورش با برنامه ریزی انجام شده استخدام می گردند و سازمان ثبت احوال هم از این تعدادها جذب نیرو دارد.


پذیرش سازمان ثبت احوال در قالب اولین آزمون فراگیر

یکی از دستگاه های برگزار کننده اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سازمان ثبت احوال می باشد و برای ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۹۴/۱/۱۰ می توانند اقدام نمایند و برای اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.


۶ اسفند ۹۳ – استخدام نیروی جدید سازمان ثبت احوال

سازمان ثبت احوال به جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد ۹۰۰ نفر را به استخدام خود در می آورد. این سازمان با حجم کاری زیادی روبرو می باشد از نیروی انسانی کم برخوردار است برای برطرف شدن این موضوع تعدادی که عرض نمودیم در اسفند ماه سال جاری استخدام و مشغول به فعالت می شوند.


سازمان ثبت احوال کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی