2019/05/23

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور (اطلاعیه پذیرفته شدگان)

با سلام خدمت مخاطبان این بخش از وب سایت که به بروزترین اخبار و اطلاعیه های استخدام سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور پرداخته می شود و متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان جنگل ها و مراتع می توانند از اطلاعیه های آزمون استخدامی این سازمان مطلع شوند. تیم تاپ سوال جهت آماد سازی داوطلبان آزمون سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور یکی از جامع ترین بسته های مطالعاتی را برای رشته های استخدامی این سازمان تدارک دیده اند که برای مشاهده و دریافت ایم منابع مطالعاتی از لینک زیر می توانید اقدام نمایید.

سوالات استخدامی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور


۱۷ اردیبهشت ۹۸ – اطلاعیه پذیرفته شدگان و انجام سایر مراحل آزمون استخدام سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور

داوطلبانی که در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مرحله ششم شرکت نمودند و در مرحله اول آزمون استخدام سازمان جنگل ها و مراتع پذیرفته شده اند، جهت طی مراحل و بررسی مدارک به ادارات منابع طبیعی استان های مربوطه مراجعه نمایند. و از تاریخ ۹۸/۲/۲۱ تا ۹۸/۳/۱ این مراجعه باید صورت بگیرد و نکته اینکه اگر داوطلبی در زمان مشخص شده مراجعه نکند به منزله انصراف از مراحل بعدی استخدام می باشد.


۱۶ اردیبهشت ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدامی ددستگاه های اجرایی مرحله ششم

در مرحله ششم آزمون فراگیر یکی از دستگاه های برگزار کننده این آزمون، سازمان جنگلها، مراتع و ابخیزداری کشور بوده است که نتایج اولیه این آزمون در وب سایت جهاد دانشگاهی منتشر گردیده است.


۳۰ دی ۹۷ – ثبت نام ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

یکی از دستگاه هایی که در ششمین آزمون فراگیر که توسط جهاد دانشگاهی این آزمون برگزار می گردد سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور می باشد و متقاضیان می توانند با دریافت دفترچه راهنما از جزئیات بیشتر این آزمون استخدام سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور مطلع شوند.


۱۸ تیر ۹۷ – استخدام ۵۴۴ نفر بعنوان نیروی جدید در سازمان جنگلها و مراتع کشور

سازمان مدیریت و برنامه ریزی موافقت نموده است که تعداد ۵۴۴ نفر در آزمون امسال سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور پذیرش شوند.


سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی