2019/06/05

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان حفاظت محیط زیست سال ۹۸ (اعلام نتایج آزمون فراگیر)

عرض ادب و احترام به تمامی مخاطبانی که بخش اخبار استخدام سازمان حفاظت محیط زیست را از تاپ سوال برگزیدند داریم که امیدواریم بتوانیم بروزترین خبرها و اطلاعیه های آزمون های استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست را در دسترس شما متقاضیان عناوین شغلی این سازمان قرار دهیم. تاپ سوال به جهت ارتقاء سطح علمی و آمادگی داوطلبان آزمون های استخدام سازمان حفاظت محیط زیست کاملترین منابع استخدامی را تدارک دیده است.

سوالات آزمون سازمان حفاظت محیط زیست


۱۶ اردیبهشت ۹۸ – اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان حفاظت محیط زیست از جمله دستگاهی می باشد که در آزمون ششم فراگیر جذب نیرو داشته که نتایج اولیه آزمون استخدام سازمان حفاظت محیط زیست برروی سایت جهاد دانشگاهی منتشر شده است.


۲۳ فرودین ۹۸ – استخدام ۳۰۰ محیط بان در سال ۹۸

سازمان حفاظت محیط زیست کشور در طی ۱۰ سال آینده برای پذیرش محیط بان استخدام به عمل می آورد که پذیرش ۳۰۰ نفر مربوط به سال جاری می باشد و این روند استخدام تا زمانی که تعداد نفرات محیط بانان دو برابر شود.


۱۹ اسفند ۹۷ – جذب ۲۵۰۰ محیط بان طی ۱۰ سال آینده

سازمان حفاظت محیط زیست از تعداد ۷ هزار پرسنلی که در اختیار دارد ۳ هزار نفر آنها محیط بان هستند که تعداد ۲۵۰۰ نفر بعنوان نیروی جدید در طی این ۱۰ سال پیش رو پذیرش می نماید.


۳۰ دی ۹۷ – استخدام سازمان حفاظت محیط زیست در ششمین آزمون فراگیر

سازمان حفاظت محیط زیست یکی از دستگاه های برگزار کننده ششمین آزمون فراگیر دولتی می باشد که مجری برگزاری آن مرکز جهاد دانشگاهی است و متقاضیان ثبت نام در عنوان شغلی های ارائه شده برای سازمان حفاظت محیط زیست می توانند دفترچه راهنما این آزمون را مورد مطالعه قرار دهند و از شرایط عمومی و اختصاصی ششمین آزمون دستگاه های اجرایی کشور مطلع گردند.


سازمان حفاطت محیط زیست

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی