2019/09/01

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان دامپزشکی سال ۹۸ (اطلاعیه آزمون فراگیر سال ۹۸)

عرض ادب و احترام خدمت دنبال کنندگان اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام سازمان دامپزشکی که در این بخش از وب سایت تاپ سوال می توانید بروزترین اخبار استخدامی این سازمان را دریافت نمایید و خود را آماده شرکت در آزمون های استخدامی سازمان دامپزشکی کنید. داوطلبان آزمون دامپزشکی می توانند از لینک زیر به یکی از جامع ترین منابع مطالعاتی آزمون استخدامی دامپزشکی دسترسی داشته باشند.

سوالات استخدامی سازمان دامپزشکی


۲ مهر ۹۸ – جذب نیروی سازمان دامپزشکی در آزمون فراگیر

یکی از دستگاه های اجرایی هفتمین آزمون فراگیر کشور سازمان دامپزشکی می باشد که در چند رشته شغلی قصد جذب نیرو را دارد که این رشته ها به ترتیب بدین شرح هستند کارشناس حقوقی، کارشناس آزمایشگاه غذا، دامپزشک، دارو و بهداشتی ۱، کارشناس امور اداری، حسابدار، کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی، کاردان دامپزشکی و کارشناس بهداشت دام و فرآورده های دامی که متقاضیان این آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی جهت نام نویسی به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نمایند.

داوطلبان برای مشاهده اطلاعات بیشتر آزمون استخدام سازمان دامپزشکی باید به دفترچه راهنما هفتمن آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور مراجعه نمایند و این آزمون در آبانماه برگزار می گردد.


۱ شهریور ۹۸ – دامپزشکی های کشور بیش از ۲ هزار نیرو را جذب می نمایند

خبرهای قبل که حاکی از صدور مجوز این استخدام بیش از ۲ هزار نیرو در سازمان دامپزشکی کشور بوده است گفته می شود که این نفرات طی آزمون استخدامی پیش رو سازمان دامپزشکی کشور استخدام و جذب خواهند شد و علاقمندان به رشته های شغلی دامپزشکی می توانند با اعلام زمان ثبت نام اقدام به نام نویسی نمایند. در خبرهای بعدی میزان سهمیه هر استان مشخص خواهد شد.


۲۶ تیر ۹۸ – برای جذب ۲۵۰۰ نیرو در دامپزشکی های کشور مجوز صادر گردید

سازمان دامپزشکی کشور در نظر دارد که تعداد ۲۵۰۰ نفر را به دامپزشکی های سراسر کشور معرفی نماید که این پذیرش در سال ۹۸ صورت می گیرد و مجوز مربوطه جهت این جذب و استخدام صادر شده است و به زودی سهمیه در نظر گرفته شده برای هر استان مشخص می شود.


۲۰ آذر ۹۷ – اعلام نتیجه نهایی آزمون سازمان دامپزشکی از پنجمین آزمون فراگیر

داوطلبان آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی که در پنجمین آزمون فراگیر شرکت داشته و پذیرفته شده اند جهت طی سایر مراحل استخدامی می بایست به سایت مربوط به سازمان دامپزشکی مراجعه نمایند.


۹ مرداد ۹۷ – اعلام نتایج نهایی پنجمین آزمون فراگیر (سازمان دامپزشکی)

داوطلبانی که در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شرکت نموده اند کارنامه در سایت سازمان سنجش منشر گردیده است داوطلبان آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی جهت مشاهده نتایج می توانند اقدام نمایند.


استخدام سازمان دامپزشکی در قالب دستگاه های اجرایی

سازمان دامپزشکی کشور به همراه چند دستگاه های اجرایی دیگر در سال ۹۷ با عنوان آزمون های فراگیر نیروی انسانی مورد نظر خود را پذیرش می نماید این ازمون در تاریخ ۹۷/۴/۱۵ برگزار می گردد.


۱۰ اسفند ۹۶ – اطلاعیه نتیجه نهایی قبولشدگان آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی

نتیجه نهایی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی که در چهارمین آزمون فراگیر برگزار گردیده بود اعلام گردیده است و داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند.


استخدام سازمان دامپزشکی در چهارمین آزمون دستگاه های اجرایی

چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در شهریور ماه برگزار می گردد و یکی از دستگاه های پذیرش کننده سازمان دامپزشکی می باشد که در چندین عنوان شغلی نیرو جذب می نماید که برای اطلاعات بیشتر دفترچه راهنمای منتشر شده سایت سازمان سنجش را مطالعه نمایید.


شروع استخدام سازمان دامپزشکی سال ۹۵

سازمان دامپزشکی کشور به منظور تکمیل نیروی انسانی در چند عنوان شغلی تحت عنوان سومین آزمون فراگیر در سال ۹۵ استخدام به عمل می آورد و آزمون در تاریخ ۹۵/۸/۲۱ برگزار می گردد.


سازمان دامپزشکی کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی