2019/10/10

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (آزمون سال ۱۳۹۸)

تاپ سوال در اخبار و اطلاعیه های استخدامی کشور همیشه تلاش مستمر داشته و از وبگاه هایی می باشد که هم در بخش منابع استخدامی و آموزشی مشغول به فعالیت است و هم اخبار استخدامی که در این نوشتار از سایت به آخرین اخبار استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می پردازد تا متقاضیان و داوطلبان این استخدام مطلع باشند که چه فراخوان هایی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر می گردد.

سوالات استخدامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای


۱ مهر ۹۸ – استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سال ۹۸

در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور مرحله هفتم یکی از دستگاه هایی که برگزار کننده این آزمون می باشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که در شش عنوان رشته شغلی از داوطلبان و متقاضیان واجد شرایط استخدام به عمل می آورد. داوطلبان آزمون استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سال ۹۸ باید جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی آزمون هفتم فراگیر آبان ماه ۹۸ به دفترچه راهنمای منتشر شده در سایت سازمان سنجش کشور این آزمون مراجعه نمایند که سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری این آزمون فراگیر مشترک می باشد.

عناوین رشته های شغلی آزمون استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سال ۹۸ به ترتیب عبارتند از :

  • کارشناس امور ایمنی و حریم راه
  • کارشناس امور برنامه ریزی حمل و نقل جاده ای
  • کارشناس امورترانزیت و حمل و نقل بین المللی
  • کارشناس حمل و نقل هوشمند جاده ای
  • کارشناس نگهداری ابنیه فنی راه
  • کارشناس نگهداری و روسازی راه

ثبت نام آزمون استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تاریخ ۹۸/۷/۳ آغاز و در ۹۸/۷/۱۲ پایان می پذیرد و در ۹۸/۸/۳۰ برگزار می گردد.


سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی