2019/06/19

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان نظام پرستاری (دعوت به همکاری از پرستاران بیکار)

عنوان این صفحه از اخبار استخدامی وبگاه تاپ سوال در رابطه با استخدام سازمان نظام پرستاری کشور می باشد که در آن به جدیدترین اطلاعیه و فراخوان ها جهت استخدام پرستاران پرداخته می گردد که مخاطبان و داوطلبان رشته شغلی پرستاری می توانند از آخرین اخبار مرتبط مطلع گردند و از مهم ترین فراخوان های استخدام پرستاران باخبر می گردند بنابراین با تاپ سوال همراه باشید تا انتشار آخرین خبرها.

وبگاه تاپ سوال توجه خاصی به آزمون های جذب رشته پرستاری دارد و همیشه تلاش می نماید جهت این آزمون یکی از کاملترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارد که جهت آزمون سال ۹۸ رشته پرستاری دانلود نمونه سوالات استخدامی پرستاری با پاسخ را پیشنهاد می نماییم.


۱ خرداد ۹۵ – نظام پرستاری شاهد نام نویسی تعداد بسیاز زیاد پرستاران

در کشور کمبود نیرو پرستاری بعلت عدم استفاده از تمام ظرفیت ها می باشد که با یک فراخوان تعداد بسیار زیادی از پرستاران فارغ التحصیل در نظام پرستاری نام نویسی نمودند. باید این کمبود نیرو را با جذب این پرستاران جبران نمود.


۲۳ اسفند ۹۴ – هنوز تعداد پرستاران در بیمارستان کافی نمی باشد

طبق استاندارد هنوز تعداد کادر پرستاری کشور به مرحله اصلی دست نیافته و هنوز کمبود نفر در این رشته شغلی وجود دارد. بیش از ۱۰۰ هزار پرستار  در نظام پرستاری مشغول به فعالیت می باشند.


۱۷ بهمن ۹۴ – نظام پرستاری در پی تحویل پرستار به وزارت بهداشت

سازمان نظام پرستاری در رابطه با بخش هایی که دچار کمبود نیروی پرستار هستند می توانیم به آنها پرستار بدهیم. در سطح کشور نیروهای پرستاری بسیار زیاد وجود دارد که بعد از فارغ التحصیلی در جایی مشغول نشدند که باید از تمامی آنها استفاده گردد.


۲ دی ۹۴ – به عمل آمدن نام نویسی از پرستاران (استخدام سازمان نظام پرستاری)

نظام پرستاری فراخوان داده است که متقاضیان رشته شغلی پرستاری می توانند جهت نام نویسی و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.


نظام پرستاری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی