2019/08/23

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان هواشناسی سال ۹۸ (استخدام نیرو در آزمون هفتم فراگیر)

توجه تمامی مخاطبان و دنبال کنندگان اخبار و اطلاعیه های استخدامی را به این صفحه از وبگاه تاپ سوال جلب می نماییم که در آن به انتشار بروزترین اخبار استخدام سازمان هواشناسی پرداخته می شود و تلاش می نماییم تا متقاضان استخدام در سازمان هواشناسی هیچ گونه اخباری را از دست ندهند. پیشنهادی هم به مخاطبان این بخش داریم که حتما بسته مطالعاتی آزمون استخدامی سازمان هواشناسی را مطالعه بفرمایید.

نمونه سوالات استخدامی سازمان هواشناسی


۳ مهر ۹۸ – سازمان هواشناسی در هفتمین آزمون فراگیر استخدام می نماید

سازمان هواشناسی به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در هفتمین آزمون دستگاه های اجرایی کشور پذیرش به عمل می آورد که ثبت نام آن از تاریخ سوم تا دوازدهم مهرماه انجام می شود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این پذیرش به دفترچه راهنما منتشر شده مراجعه نمایند. آزمون استخدام سازمان هواشناسی در تاریخ ۹۸/۸/۳۰ برگزار می گردد.

رشته های استخدامی سازمان هواشناسی در آزمون هفتم فراگیر عبارتند از :

  • کارشناس حقوقی
  • کارشناس پردازش داده های هواشناسی
  • کارشناس هواشناسی همدیدی
  • کارشناس زیرساخت ارتباطات هواشناسی
  • کارشناس تجهیزات هواشناسی

۲۶ تیر ۹۸ – برای پذیرش ۱۲۷ نیرو در سازمان هواشناسی مجوز صادر شده است

سازمان هواشناسی جزو سازمان های مهم کشور محسوب می گردد و تامین نیروی انسانی در آن بسیار مدنظر است. سازمان هواشناسی در نظر دارد که بیش از ۸۰۰ نفر را پذیرش نماید که فعلا برای ۱۲۷ نیروی جدید مجوز استخدام صادر شده است و مسئولین مربوطه در پی افزایش این تعداد پذیرش هم هستند. هنوز زمان قطعی برای برگزاری این پذیرش و استخدام سازمان هواشناسی اعلام نشده است.


۶ مهر ۹۶ – اعلام نتایج آزمون چهارم فراگیر و آزمون استخدام سازمان هواشناسی

نتایج مربوطه به آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مرله چهارم مشخص شده است که یکی از دستگاه های جذب کننده نیرو این آزمون، اداره کل هواشناسی استان البرز بوده است که داوطلبان جهت مشاهده نتایج می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.


۳۰ خرداد ۹۶ – آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مرحله چهارم

چهارمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی در شهریور ماه ۹۶ برگزار می گردد که اداره کل هواشناسی استان البرز یکی از دستگاه های می باشد که در این آزمون اقدام به جذب نیرو در عناوین شغلی مربوطه می نماید که متقاضیان استخدام در این اداره برای کسب اطلاعات بیشتر باید دفترچه راهنما چهارمین آزمون فراگیر را که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است را مطالعه بفرمایند.


سازمان هواشناسی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی