2019/10/29

امتیاز : / 5. رای :

استخدام شرکت سهامی بیمه ایران (جذب نیروی بیمه ایران در فراگیر هفتم)

بخش اخبار استخدامی تاپ سوال از قسمت ها مهم آن محسوب می گردد که در آن تیم رصد این وبگاه آخرین اطلاعیه ها و فراخوان های استخدامی کشور را به اطلاع متقاضیان و داوطلبان می رساند که در حال حاضر مخاطبان در این صفحه استخدام شرکت سهامی بیمه ایران را مطلاحضه می نمایند که هر خبر استخدامی از این شرکت به ارزیابی این تیم می رسد تا در لحظات اول بتوانند انتشار دهند. وبگاه تاپ سوال که خود بصورت اختصاصی برروی تولید منابع کمک آموزشی هم تلاش دارد در کنار آن به اخبار همان آزمون های استخدامی که تولید منابع مطالعاتی شده اند می پردازد.

نکته ای خدمت مخاطبان این بخش و داوطلبان داریم اینکه برای هر آزمون استخدامی در دست داشتن منابع مطالعاتی می تواند به دانش لازم داوطلب قوت ببخشد تا خروجی تلاش خود را به استخدام شدن منتهی نماید. سوالات استخدامی شرکت سهامی بیمه ایران بسته پیشنهادی این بخش.


اول مهر ۹۸ – استخدام شرکت سهامی بیمه ایران

پاییز سال ۹۸ از نظر آزمون های استخدامی به موضوع برگزاری مرحله هفتم استخدام دستگاه های اجرایی گره خورده که چندین دستگاه طی این مرحله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورند. شرکت سهامی بیمه ایران از جمله دستگاه هایی بوده که با انتشار دفترچه راهنمای آزمون نامش به چشم خورد و چند رشته را بدین منظور برای پذیرش افراد اعلام نموده است. تاریخ هایی که داوطلبان این آزمون باید توجه داشته باشند اینکه از تاریخ ۹۸/۷/۳ لغایت ۹۸/۳/۱۲ ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد و برگزاری آزمون ۹۸/۸/۳۰ .

شرکت سهامی بیمه ایران هم همانند دیگر دستگاه ها در این دفترچه رشته های شغلی مدنظر خود را مشخص نموده است که داوطلبان هر کدام از آنها می توانند از طریق دفترچه از شرایط هر رشته شغلی مطلع گردند. این رشته های شغلی آزمون استخدام شرکت سهامی بیمه ایران عبارتند از :

  • کارشناس برنامه ریزی
  • حسابدار
  • کارشناس شبکه
  • کارشناس امور سخت افزار رایانه
  • کارشناس امور بیمه های بازرگانی
  • کارشناس حقوقی
  • کارشناس روابط عمومی

شرکت سهامی بیمه ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی