2019/01/04

امتیاز : / 5. رای :

استخدام شرکت های گاز کشور (اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت گاز بیدبلند)

تاپ سوال علاوه بر ارائه نمونه سوالات استخدامی به آخرین و بروزترین اطلاعیه های استخدامی کشور هم می پردازد که این صفحه را به اخبار استخدام شرکت های گاز اختصاص داده و شما را با جدیدترین خبرها مرتبط با شرکت گاز آگاه می نماید تا علاقمندان بتوانند در آزمون استخدامی شرکت گاز شرکت نمایند.

سوالات استخدامی شرکت گاز | مجموعه فوق کامل با پاسخنامه

۴ مهر ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدامی پالایشگاه کاز بید بلند

نتایج آزمون استخدام شرگت گاز بیدبلند به تفکیک رشته های تخصصی بر روی درگاه شرکت پالایش گاز بید بلندو دانشگاه امیر کبیر واحد ماهشهر اعلام شده است.


۲۱ خرداد ۹۷ – استخدام شرکت گاز بیدبلند

شرکت پالایش گاز بیدبلند از بین افراد دارای شرایط به منظور تکمیل نیروی انسانی خود استخدام به عمل می آورد که داوطلبان می بایست پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، آزمون های روانشناختی، مصاحبه طبق قوانین کار و تامین اجتماعی را بگذرانند.


۲۲ فروردین ۹۳ – استخدام شرکت های گاز

شرکت گاز جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از همه ساله میان افراد واجد شرایط با برگزاری آزمون استخدام به عمل می آورد و داوطلبان می توانند جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی که اعلام خواهد شد.


۸ اسفند ۹۷ – زمان برگزاری آزمون شرکت گاز

داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۱۴ الی ۱۳۹۱/۱۲/۱۵ اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند و در تاریخ های ۱۳۹۱/۱۲/۱۷ و ۱۳۹۱/۱۲/۱۸ آزمون برگزار خواهد شد.


شرکت ملی گاز ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی