2019/08/08

امتیاز : / 5. رای :

استخدام ماما سال ۹۸ (انتشار بروزترین اطلاعیه های استخدامی ماما)

استخدام ماما سال ۹۸ به سر تیتر نوشتار این بخش از وبگاه تاپ سوال اختصاص پیدا نموده که خبرهای بسیار زیادی از این حوزه وجود دارد و باید به گوش مخاطبان رشته شغلی مامایی کشور برسانیم تا داوطلبان به جدیدترین فراخوان های استخدام ماما سال ۹۸ دسترسی داشته باشند. در اکثر آزمون های وزارت بهداشت این رشته شغلی ماما به پذیرش نیرو دارد که به تمامی اخبارهای مربوط به آن می خواهیم بپردازیم.

سوالات استخدامی مامایی


۱۸ خرداد ۹۸ – درباره رشته شغلی ماما استخدامی کمی به عمل می آید

ماما یک رشته شغلی سیار مهمی در وزارت بهداشت به حساب می آید. ماماها وظایف بسیار حساسی در رشته شغلی خود دارند البته چند سالی است که استخدام در این رشته کمتر به چشم می خورد.


۱۵ خرداد ۹۷ – شبکه بهداشت بیش از ۹ هزار ماما دارد

طبق آمار انتشار یافته از وزارت بهداشت، بیش از ۹ هزار ماما در شبکه بهداشت فعالیت می نمایند. با این وجود هنوز کمبود نیرو در رشته شغلی مامایی وجود دارد و تمام تلاش ها صورت می گیرد تا شبکه بهداشت کشور از وجود ماماهای بیشتر بهره مند باشد.


۳ بهمن ۹۶ – جذب و پذیرش ماما در برخی از مناطق کشور

مناطق محروم کشور دچار کمبود نیرو در بخش ماما هستند که امسال بیش از ۱۵۰۰ ماما در این مناطق استخدام شده اند.


۱۸ اردیبهشت ۹۶ – استخدام بیش از ۱۰۰ ماما در تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی خبر داده است که در بخش استخدام ماما بیش از ۱۰۰ نیرو جذب خواهد شد. متقاضیان رشته شغلی مامایی می توانند در آزمون امسال جهت استخدام ثبت نام نمایند.


۱۶ دی ۹۵ – صدور مجوز استخدام ماما

مجوز جذب و استخدام بیش از ۴۳۰ ماما به سازمان تامین اجتماعی داده شده است. در حال حاضر در کشور بیش از هفت هزار ماما مشغول به فعالت هستند. متقاضیان و داوطلبان رشته شغلی مامایی جهت شرکت در این فراخوان باید منتظر اخبار و اطلاعیه های بعدی این آگهی باشند.


دانشکده مامایی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی