2019/11/18

امتیاز : / 5. رای :

استخدام نیروی انتظامی سال ۹۸ (استخدام جدید نیروی انتظامی در کشور)

تاپ سوال همیشه سعی کامل را داشته تا در کنار داوطلبان آزمون های استخدامی باشد و این بخش از سایت را به آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام نیروی انتظامی اختصاص داده است تا بروزترین اخبارهای استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دسترس علاقمندان به این شغل نظامی قرار گیرد و برای آزمون های استخدامی نیروی انتظامی یکی از جامع ترین بسته های مطالعاتی کشور را ارائه نموده ایم که بسیار مناسب می باشد.

نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی


مقطع درجه داری عنوان فراخوان استخدامی نیروی انتظامی در دیماه ۹۸

نیروی انتظامی در دی ماه خبر داده است که می خواهد در مقطع درجه داری از واجدین شرایط رشته های فنی و حرفه ای، نظری و کار و دانش پذیرش به عمل آورد. داوطلبان با مطالعه شرایط آزمون می توانند جهت نام نویسی به پایگاه اینترنتی نیروی انتظامی از دهم لغایت سی ام دیماه مراجعه نمایند.


آذرماه ۹۸ – جذب نیروی انتظامی هرمزگان (درجه داری)

متقاضیان استخدام در نیروی انتظامی استان هرمزگان می توانند در این فراخوان آذرماه شرکت نمایند که جذب فقط برای مقطع درجه داری می باشد. شرایط این آزمون در پایگاه اینترنتی مربوطه اعلام شده است و می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.


۱۱ مرداد ۹۸ – استخدام نیروی انتظامی در مردادماه ۹۸ / مقطع درجه داری

متقاضیان آزمون استخدام نیروی انتظامی می توانند (صرفا مرد) از نهم مرداد تا نهم شهریورماه می توانند جهت ثبت نام در پایگاه اینترنتی پلیس اقدام نمایند. رشته های درنظر گرفته شده این مقطع عبارتند از نظری، کارودانش و فنی و حرفه ای.


۱۵ تیر ۹۸ – استخدام نیروی انتظامی هرمزگان

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در مقاطع درجه داری و افسری از میان داوطلبان واجد شرایط بومی استخدام به عمل می آورد. برای مقطع درجه داری مدرک تحصیلی دیپلم و مقطع افسری مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است. متقاضیان تا بیستم تیر ماه مهلت ثبت نام دارند.


۱۳ تیر ۹۸ – استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۸

داوطلبان با مدکر تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش می توانند در آزمون استخدامی نیروی انتظامی مقطع درجه داری شرکت نمایند. ماقاضیان این آزمون می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۹۸/۴/۵ تا ۹۸/۴/۲۵ اقدام کنند. جهت ثبت نام باید به پایگاه اینترنتی gozinesh.police.ir مراجعه نمایید. ۱۸ سال بعنوان حداقل سن و ۲۵ سال بعنوان حداکثر سن ثبت نام این آزمون نیروی انتظامی محسوب می گردد.


۳۱ اردیبهشت ۹۸ – استخدام زن در نیروی انتظامی شهرستان مهران

فرماندهی انتظامی شهرستان مهران از میان خواهران واجد شرایط به جهت تامین نیروی انسانی کادر پلیس زن در مقطع درجه داری استخدام به عمل می آورد. این استخدام نیروی انتظامی بصورت پیمانی ۵ ساله می باشد. این پذیرش محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت دیگر ثبت نامبه عمل نمی آید.


۲۷ فروردین ۹۸ – استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری سال ۹۸

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مقطع درجه داری از میان داوطلبان مرد در سال ۹۸ استخدام به عمل می آورد. داوطلبان رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش با مدرک دیپلم می توانند در این آزمون شرکت نمایند.


۲۶ دی ۹۷ – استخدام نیروی انتظامی خراسان جنوبی

فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از بین جوانان بسیجی و مومن به جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نظر خود در مقطع درجه داری از طریق آزمون کتبی و … استخدام به عمل می آورد برای کسب اطلاعات کاملتر می توانید به سایت مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی مراجعه نمایید.


۲۵ خرداد ۹۷ – استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مقطع درجه داری از بین داوطلبان مرد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز استخدام به عمل می آورد متقاضیان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ ۹۷/۳/۲۴ تا ۹۷/۴/۲۳ اقدام نمایند.


۱۳ اردیبهشت ۹۷ – پذیرش نیروی انتظامی در سال ۹۷

نیروی انتظامی بصورت پیمانی (۵ ساله) در مقطع درجه داری از میان جوانان مستعد و مومن با برگزاری آزمون و سایر مراحل استخدامی نیروی مورد نظر خود را پذیرش می نماید.

زمان ثبت نام این آزمون استخدامی از تاریخ ۹۷/۲/۱۲ تا ۹۷/۲/۳۰ می باشد در زمان ثبت نام اینترنتی نکات لازم را را مد نظر قرار دهید کد ملی برای نام کاربری و رمز ورود جهت ثبت نام اینترنتی در نظر گرفته می شود.


برای بخش مصاحبه و گزینش آزمون های نیروی انتظامی می توانید منبعی که وبگاه تاپ سوال برای این موضوع در نظر گرفته را در دستور کار قرار دهید که می تواند شما مصاحبه شوندگان را در این مسیر یاری نماید و با دانش مطمئن به سراغ این مرحله از استخدام بروید.

سوالات مصاحبه استخدامی نیروی انتظامی


نیروی انتظامی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی