2020/05/11

امتیاز : / 5. رای :

استخدام نیروی زمینی ارتش سال ۹۹ (آخرین اطلاعیه های پذیرش)

تاپ سوال همیشه در کنار داوطلبان بوده و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در زمینه جذب و استخدام کارجویان به نهادهای مختلف خدمت رسانی نماید که در این صفحه به آخرین اخبار استخدام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران می پردازد تا هیچ متقاضی به شغل نظامی، اخباری را در رابطه با فراخوان های استخدامی از دست ندهد. امیدواریم بروزترین اطلاعیه ها در دسترس شما متقاضیان قرار گیرد تا نهایت بهره را از آن خود نمایید.

هر سال نهادهای نظامی به منظور جذب افراد مستعد و توانمند، اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می نمایند که نیروی زمینی ارتش هم یکی از برگزارکنندگان این آزمون ها به شمار می رود. داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون می توانند به محض انتشار فراخوان جذب، نسبت به افزایش توان علمی خود اقدام نمایند که بدین منظور خدمت مخاطبان این بخش اخبار آزمون نیروی زمینی ارتش یکی از منابعی که توسط تیم وبگاه تاپ سوال مورد طراحی قرار گرفته است را به نام مجموعه سوالات استخدامی نیروی زمینی ارتش معرفی می نماییم که برای تمامی آزمون های این نیرو مناسب است.


استخدام نیروی زمینی ارتش / فراخوان های ۹۹

تاپ سوال همیشه اخبار و اطلاعیه های استخدامی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را رصد و آنها را برروی وبگاه قرار می دهد که شما در حال حاضر آخرین اخبار پذیرش نیروی زمینی ارتش را ملاحضه می فرمایید که با جدیدترین اطلاعیه مورد آپدیت قرار می گیرد.


اردیبهشت سال ۹۹ – فراخوان نیروی زمینی ارتش جهت جذب (استان گیلان)

در سال ۱۳۹۹ اولین فراخوان جذب نیرو در نیروی زمینی ارتش منتشر گردید که این پذیرش در استان گیلان صورت می گیرد. افرادی که واجد شرایط این فراخوان هستند و متقاضی پذیرش می باشند نسبت به نام نویسی خود در این استان اقدام نمایند.


اسفند ۹۸ – جذب نیروی زمینی ارتش در سال ۱۳۹۸

در ماه اسفند ۹۸ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقطع درجه داری از واجدین شرایط جذب و استخدام به عمل می آورد. علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، فنی حرفه ای، کار دانش و معارف رشته هایی هستند که دانش آموخته های آنهامی توانند در این آزمون استخدامی شرکت نمایند. تا روز دوازدهم اسفند متقاضیان می توانند نسبت به نام نویسی خود در دفترهایی که بدین منظور در سایت آجا در نظر گرفته اند اقدام نمایند.


۱۰ آبان ۹۸ – نیروی زمینی ارتش استخدام می نماید / درجه داری

به اطلاع داوطلبان و متقاضیان استخدامی نیروی زمینی ارتش می رسانیم که این ارگان در بخش درجه داری از واجدین شرایط پذیرش به عمل می آورد. متقاضیات می توانند از تاریخ یازدهم لغایت سی ام آبانماه به دفاتر مشخص شده مراجعه نمایند. جهت اطلاع از رشته ها استخدامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی این اطلاعیه و شرایط داوطلبان می توانید از طریق پایگاه اینترنتی ارتش پیگیری نمایید.


۸ مهر ۹۷ – استخدام نیروی زمینی ارتش

نیروی زمینی ارتش از بین جوانان متعهد و توانمند به منظور تامین نیروی افسری و کارمندی خود بصورت پیمانی استخدام به عمل می آورد. دوره پیمانی این پذیرش ۵ و ۶ ساله می باشد که علاقمندان با اطلاع از جزئیات می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

برای ثبت نام متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۷/۷/۷ تا ۹۷/۸/۱۷ به دفاتر ۳۱ گانه پذیرش یگان های زیر نظر نزاجا مراجعه و بعد براساس زمان بندی جهت فرآیند گزینش به مدیریت گزینش و استخدام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در تهران می باشد فراخوانده خواهند شد.

برای گزینش از تاریخ ۹۷/۱۰/۱ تا تاریخ ۹۷/۱۰/۱۱ داوطلبان مورد ارزیابی قرار می گیرند و نتیجه در تاریخ ۹۷/۱۰/۲۶ اعلام می گردد.


۲۱ اردیبهشت ۹۷ – استخدام نیروی زمینی ارتش (درجه دار و امدادگر رزم)

نیروی زمینی ارتش بصورت پیمانی ۵ ساله از بین جوانان واجد شرایط در دو کادر درجه دار و امدادگر رزم پذیرش به عمل می آورد علاقه مندان با در دست داشتن مدارک لازم به نزدیک ترین دفتر استخدام محل سکونت مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

حوزه های ثبت نامی محل برگزاری آزمون می باشد و آزمون در تاریخ ۹۷/۴/۲۹ برگزار می گردد.

بعد از اعلام نتایج در تاریخ ۹۷/۵/۹ قبول شدگان جهت طی مراحل گزینش مدیریت گزینش و استخدام نزاجا واقع در تهران – میدان حر- خیابان امام خمینی غربی فراخوانده خواهند شد.


ارتش جمهوری اسلامی ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی