2020/05/07

امتیاز : / 5. رای :

استخدام وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰ (آزمون جدید وزارت بهداشت)

ضمن عرض سلام و احترام به یکایک شما کارجویان عزیز کشور که تاپ سوال این بخش را به انتشار جدیدترین اخبار های استخدام وزارت بهداشت اختصاص داده است و می توانید اطلاعیه های و اخبارهای این وزارتخانه جهت استخدام را با تاپ سوال دریافت نمایید با ما همراه باشید تا بروزترین خبرهای استخدامی وزارت بهداشت را نمایش دهیم. در رابطه با مجموعه مطالعاتی این آزمون بزرگ تاپ سوال، ارائه ای داشته که می توانید کاملترین بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت را در سطح کشور جهت هر یک از رشته های شغلی تهیه نمایید.


استخدام وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰

اطلاعیه و فراخوان های استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰ را از هیمن جا به اطلاع متقاضیان و داوطلبان رشته های شغلی این وزارتخانه می رسانیم تا داوطلبان در روند جذب و پذیرش های جدید وزارت بهداشت قرار گیرند.


اردیبهشت سال ۹۹ – وزارت بهداشت نیروهای جدید استخدام می نماید

در سال ۱۳۹۸ وزارت بهداشت بر حسب نیاز خود بخشی از سهمیه ها را پذیرش نمود و و برای سال ۹۹ این وزارتخانه در پی گرفتن مجوز جذب بیش از نه هزار نیروی جدید می باشد که با انتشار خبر جدید در این رابطه اطلاع رسانی می نماییم.


بهمن ماه سال ۹۸ – وزارت بهداشت آزمون جدید برگزار می نماید

هنوز مدت زیادی از آزمون اخیر وزارت بهداشت نگذشته که دوباره متقاضیان رشته های استخدامی این وزارتخانه شاهد فراخوان جدید هستند که این استخدام جدید به منظور تامین نیروی انسانی در بیمارستان های کشور می باشد. از روز نوزدهم بهمن ماه نام نویسی داوطلبان آغاز می گردد و آزمون جدید استخدامی وزارت بهداشت در نهمین روز اسفند برگزار می شود.


۲ مهر ۹۸ – استخدام وزارت بهداشت / آزمون فراگیر سال ۹۸

وزارت بهداشت دفترچه راهنمای استخدامی خود را جهت جذب نیرو در در رشته های شغلی مورد نظر منتشر نمود که داوطلبان و متقاضیان رشته های شغلی آزمون وزارت بهداشت باید به دفترچه ای که سازمان سنجش مجری آن است مراجعه نمایند. ثبت نام آزمون فراگیر استخدام وزارت بهداشت از سوم مهر آغاز می گردد و در دوازدهم پایان می یابد. این آزمون در آبانماه روز سی ام برگزار می شود که داوطلبان می توانند از تاریخ بیست و هفتم آبانماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.


۲۶ شهریور ۹۸ – برخی از شهرهای تهران در پی جذب بیش از دویست پرستار

برخی از شهرهای استان تهران خواهان استخدام بیش از دویست پرستار طی آزمون استخدامی پیش رو هستند. در آزمون استخدام وزارت بهداشت سال ۹۸ برای چند شهر تهران نیروهای مورد نظر در رشته پرستاری پذیرش خواهند شد.


۲۵ شهریور ۹۸ – آزمون استخدامی وزات بهداشت سال ۹۸

میزان سهمیه پذیرش وزارت بهداشت در عناوین مختلف اعلام شده در بردارنده رشته های پرستاری، مامایی، هوشبری، اتاق عمل، داروسازی، بینایی سنجی و … می باشد. در این آزمون برای رشته های شغلی فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ هم سهمیه لحاظ شده است.


۱۰ شهریور ۹۸ – آخرین خبر در رابطه با آزمون فراگیر مرحله هفتم

آزمون استخدامی مرحله هفتم فراگیر دولتی که در آن وزارت بهداشت یکی از دستگاه هایی است که پذیرش قابل توجهی به خصوص در بخش پرستاری دارد در آبان ماه ۹۸ برگزار می گردد. مجری برگزاری این آزمون سازمان سنجش خواهد بود.


۸ شهریور ۹۸ – صدور مجوزهای استخدام نیروهای درمانی

برای پذیرش نیروهای درمانی در سال ۹۸ فعلا برای ۹ هزار جذب مجوز صادر شده و برای نیروهای بعدی در نیمه بعدی سال بررسی می گردد. نیروهای درمانی ، ماما و پرستار از عناوین این پذیرش ها می باشند. به زودی آزمون پذیرش مرحله اول آغاز می شود.


۴ شهریور ۹۸ – آزمون استخدام وزارت بهداشت نزدیک است

طبق خبرهای اعلام شده، قرار است آزمون استخدام وزارت بهداشت سال ۹۸ در ماه آینده برگزار گردد و بیشترین سهم به رشته شغلی پرستاری اختصاص دارد ولی کمبود نیرو در این رشته شغلی هنوز وجود دارد.


۲۸ مرداد ۹۸ – نیمه ابتدایی سال ۱۳۹۸ شاهد استخدام پرستاران هستیم

متقاضیان رشته شغلی پرستاری منتظر باشند که به زودی در نیمه ابتدایی سال ۹۸ جهت پذیرش پرستاران آزمون برگزار می گردد که فعلا برای جذب پرستار به تعداد مورد نیاز مجوز صادر گردید. علاقمندان به نام نویسی آزمون استخدامی پرستاری منتظر فراخوان های بعدی باشند.


۵ مرداد ۹۸ – صدور مجوز استخدام وزارت بهداشت برای ۹۰۰۰ نفر

در سال ۹۸ وزارت بهداشت ۱۸ هزار نیرو را در بخش هایی چون ماما، پرستار، کادر درمان و … به استخدام خود در می آورد که مجوزهای مربوط به آن صادر گردیده است. این پذیرش نیرو تا حدودی کمبود نیرو را در بخش پرستاری و دیگر بخش ها رفع خواهد نمود.


۲۷ خرداد ۹۸ – ۲۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت جذب می شوند

وزارت بهداشت در نظر دارد که تعداد ۲۰ هزار نیرو را در آزمون جدید به پذیرش خود در آورد. هماهنگی های لازم سازمان امور استخدامی به عمل آمده است و در عنوان شغلی های چون پرستاری، اورژانش، پزشکی و … این پذیرش صورت خواهد گرفت. این خبر استخدامی وزارت بهداشت خیلی زود منتشر خواهد شد. وزارت بهداشت در چند بخش کمبود نیرو شدید دارد که نیروهای پرستاری، نیروی های اورژانسی و … در اولویت هستند که در رابطه با پرستاری، مجوز صادر شده است. در مورد نیروهای اورژانسی که تعداد کمبود نیرو آن ۲۰ هزار نفر است که قرار می باشد هر سال تا ۳ هزار نیرو به این بخش اضافه شود. پذیرش این ۲۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت طی ۲ مرحله انجام که در نیمه اول و دوم امسال شاهد این پذیرش خواهیم بود.


۱ خرداد ۹۸ – مجوز بکارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت صادر شد

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت دی ماه سال ۹۶ تا آخر مهر ماه سال ۹۸ در بیمارستان مربوطه مشغول به کار می شوند.


۲۷ اردیبهشت ۹۸ – پذیرش تعداد ۹ هزار نیروی جدید پرستاری

امسال جهت پذیرش تعداد ۹ هزار پرستار مجوز وجود دارد که روزهای آینده اطلاعات کامل آن منتشر خواهد گردید. برای جزئیات بیشتر لینک زیر.

استخدام پرستاران


۷ دی ۹۷ – استخدام در بخش بهداشت و درمان در سال ۹۸

برای جذب ۹ هزار و ۵۰۰ نیرو در بخش بهداشت و درمان در سال ۹۸ مجوز استخدامی صادر و براساس نیازهای هر استان این جذب صورت می گیرد.


۳۱ دی ۹۶ – وضعیت جذب وزارت بهداشت سال ۹۷

وزارت بهداشت به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود پیگیر مجوز از سازمان ادرای و استخدامی شدند که نتیجه لازم حاصل نشد از آنجاییکه توسعه تخت‌های بیمارستانی و سیستم خدمات بهداشت و درمانی افزایش داشته است حدود ۱۱ هزار نفر در سال ۹۶ و ۱۷ هزار نیرو نیز در سال ۹۷ می بایست جذب شوند.


۱۱ دی ۹۶ – آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۹۶

تمامی شرکت کنندگان آزمون استخدامی پزشکان متخصص در دانشگاه­ های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۹۶ جهت ثبت نام می توانند از تاریخ ۹۶/۸/۲۵ تا ۹۶/۹/۱ اقدام نمایند این آزمون در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۲ برگزار می گردد.

شرکت کنندگان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۹ اقدام کنند نشانی پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org


داوطلبان آزمون های استخدام وزارت بهداشت جهت دریافت منابع مطالعاتی می توانند از طریق جدولی که در قسمت زیر تدارک دیده ایم در رابطه با عناوین شغلی آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام به تهیه محصول نمایید.

سوالات استخدامی وزارت بهداشت / رشته های شغلی
سوالات استخدامی پرستاری وزارت بهداشت سوالات استخدامی متصدی امور دفتری وزارت بهداشت سوالات استخدامی کارشناس امور اداری وزارت بهداشت
سوالات استخدامی مهندس برق وزارت بهداشت سوالات استخدامی کارشناس امور آموزشی وزارت بهداشت سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت
سوالات استخدامی کارشناس شبکه وزارت بهداشت سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی
سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم وزارت بهداشت سوالات استخدامی اورژانس سوالات استخدامی اتاق عمل

وزارت بهداشت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی