2019/09/11

امتیاز : / 5. رای :

استخدام وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۸ (جذب بیش از هزار نیرو در سال ۹۸)

ضمن آرزوی سربلندی برای یکایک کارجویان عزیز کشور که در این بخش از اطلاعیه و اخبارهای استخدامی، استخدام وزارت جهاد کشاورزی را مورد بررسی قرار دهیم و تمام تلاش خود را داریم تا متقاضیان استخدام در جهاد کشاورزی با بروزترین اخبار همراه شوند و پیشنهاد می نماییم چنانچه قصد شرکت در آزمون استخدامی جهاد کشاورزی را دارید حتما بسته مطالعاتی تدارک دیده شده این وبگاه را مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی جهاد کشاورزی


۲ مهر ۹۸ – جذب نیروی وزارت جهاد کشاورزی در آزمون مشترک دستگاه های اجرایی

وزارت جهاد کشاورزی عنوان یکی از دستگاه هایی است که در این آزمون مشترک دستگاه های اجرایی پذیرش نیرو دارد که سه رشته شغلی را جهت تامین نیروی خود مدنظر قرار داده است و بدین شرح هستند کارشناس امور آموزشی ، کارشناس امور فرهنگی و کارشناس روابط عمومی که داوطلبان جهت اطلاع کامل از شرایط در نظر گرفته شده، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون می توانند به دفترچه راهنما منتشر شده مراجعه نمایند.


۱۶ تیر ۹۸ – بیش از هزار نیرو در وزارت جهاد کشاورزی استخدام می شوند

مجوز استخدام بیش از ۱۰۰۰ نفر در وزارت جهاد کشاورزی صادر و زمان مشخصی جهت پذیرش و برگزاری آزمون های مربوطه هنوز اعلام نشده است.


۱ اردیبهشت ۹۸ – تعداد هزار نیروی متخصص در وزارت جهادی کشاورزی پذیرش می شوند

قرار است که تعداد هزار نیروی انسانی به استخدام وزارت جهاد کشاورزی در آیند که برای هر استان سهمیه های لازم در نظر گرفته شده است.


۲۶ آبان ۹۷ – وزارت جهاد کشاورزی به دنبال جذب نیرو می باشد

در حال حاضر تعداد نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی به عدد بیش از ۷۰ هزار نفر می رسد که گفته می شود این میزان باید افزایش یابد چون نیازهای این وزارتخانه بیشتر از این تعداد نفرات می باشد. درخواست های لازم جهت این استخدام وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته است و باید منتظر بود تا پاسخ دریافت شود.


۱۰ مرداد ۹۷ – پذیرش ۱۰ هزار کارشناس در مراکز وزارت جهاد کشاورزی

اقدامات لازم جهت پذیرش ۱۰ هزار کارشناس در وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت که مقدمات آن از سال های قبل آغاز شد.


وزارت جهاد کشاورزی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی