2019/10/23

امتیاز : / 5. رای :

استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (جذب نیرو در آزمون هفتم فراگیر)

وبگاه تاپ سوال که همیشه تلاش دارد در حوزه اخبار و اطلاعیه های استخدامی بروز عمل نماید که هر بخش از سایت را به یک عنوان اختصاص می دهد و این صفحه را به انتشار آخرین اخبار استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوط نموده است و داوطلبان این وزارتخانه می توانند با همراهی وبگاه تاپ سوال از مهم ترین اطلاعیه های استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطلع گردند.

نمونه سوالات استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


۱ مهر ۹۸ – استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آزمون فراگیر ۹۸

در آزمون هفتم دستگاه های اجرایی کشور یکی از ارگان هایی که جذب نیرو از افراد واجد شرایط به عمل می آورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که متقاضیان رشته های شغلی آن حتما باید مطالعه دفترچه راهنما این آزمون را در دستور کار خود قرار دهند. آزمون استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان آزمون فراگیر هفتم در تاریخ ۹۸/۸/۳۰ برگزار می گردد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آزمون در رشته های کارشناس امور فرهنگی و کارشناس امور هنری نیروهای مورد نظر خود را جذب می نماید.


۲۷ شهریور ۹۸ – نتایج نهایی آزمون ششم فراگیر سال ۹۷

نتایج نهایی آزمون مرحله ششم دستگاه های اجرایی که در اسفند ماه ۹۷ برگزار گردید اعلام شد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از دستگاه هایی برگزار کننده این آزمون بوده است. برای طی سایر مراحل استخدامی، داوطلبان به سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمایند.


۲۱ اردیبهشت ۹۸ – اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی (مرحله ششم)

در پایگاه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نتایج ابتدایی داوطلبان مشخص شده است و داوطلبان باید به این پایگاه اینترنتی مراجعه نمایند.


۱ بهمن ۹۷ – استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طی ششمین آزمون فراگیر

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه هایی می باشد که در آزمون مرحله شش دستگاه های اجرایی از متقاضیان استخدام به عمل می آورد. داوطلبان از تاریخ سی ام دیماه تا نهم بهمن می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. این آزمون در تاریخ هفدهم اسفندماه برگزار می شود.


وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی