2019/02/08

امتیاز : / 5. رای :

اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (جزئیات برگزاری آزمون)

تاپ سوال همیشه به آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی و داوطلبان آن توجه خاصی داشته است و برای اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی صفحه اخبار ایجاد نموده و می توانید با آخرین اخبار این صفحه خود را مطلع سازید.

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی


آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در مرحله اول در تاریخ ۹۴/۳/۱ برگزار می گردد و برای جزئیات ریز این آزمون داوطلبان باید به دفترچه منشر شده مراجعه نمایند تا از شرایط عمومی و اختصاصی و عناوین شغلی این آزمون آگاه شوند.

ثبت نام اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از تاریخ ۹۴/۱/۱۰ آغاز می گردد و در تاریخ ۹۴/۱/۱۷ پایان می یابد و از تاریخ ۹۴/۲/۲۹ با مراجعه سایت سازمان سنجش برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. سوالات آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

اشاره ای به فهرست شغل محل های اولین ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور خواهیم داشت که عبارتند از :

دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی ، دیوان عدالت اداری ، سازمان امور مالیاتی ، سازمان پزشکی قانونی ، سازمان ثبت احوال ، سازمان دامپزشکی ، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ، سازمان سنجش آموزش ، سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری ، سازمان ملی بهره وری ایران ، سازمان هواپیمایی کشوری ، مرکز اورژانش تهران ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

تیم تاپ سوال برای آزمون های این نهادها و سازمان ها بسته های کامل نمونه سوالات و جزوات را ارائه نموده است که برای آزمون های جدید بسیار می تواند راهگشا باشد و امیدواریم در تمام بخش های سایت بتوانیم به شما داوطلبان ازمون های فراگیر کمک رسانی داشته باشیم تا بتوانید با یک آمادگی کامل در جهت استخدام در سازمان مربوط به خود گام بردارید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی