2019/07/01

امتیاز : / 5. رای :

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به احتمال زیاد در مرداد ماه ۹۸

در این اخبار و اطلاعیه استخدامی آموزش و پرورش قصد بررسی آخرین خبر و جزئیات برگزاری این آزمون مهم را داریم که مجوز استخدام نیرو در آموزش و پرورش صادر گردیده است و خبرها حاکی از این می باشند که آزمون استخدامی آموزش و پرورش همراه با آزمون دستگاه های اجرایی دولت در مرداد ماه ۹۸ برگزار خواهد گردید و نیروهای مورد نظر آموزش و پرورش در این آزمون جذب خواهند شد.

علاوه بر پذیرش نیرو جهت سال تحصیلی جدید وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون به احتمال زیاد مرداد ۹۸ ، مجوزهای جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان (دوره های ۴ ساله) هم صادر گردیده است. مجوز صادر شده دوره های ۴ ساله دانشگاه فرهنگیان تعداد ۲۵ هزار نفر می باشد. پذیرش نیرو در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ از طریق ماده ۲۸ حدود ۲۰ هزار نفر می باشد.

در این آزمون استخدام آموزش و پرورش شرایط شرکت تعداد ۱۰۵ هزار معلمان خدمات شرکتی، حق التدریسی و مهد کودک پیش از سال ۱۳۹۱ فراهم شده است. در مهر ماه ۹۸ تعداد ۲۰ هزار معلم وارد آموزش و پرورش می شوند.

آنچه که اخبار و اطلاعیه های استخدامی آموزش و پرورش به داوطلبان آن می رساند برگزاری خیلی زود آزمون است که باید از همین الان تمامی متقاضیان به فکر آماده سازی خود باشند تا بتوانند با آمادگی مناسب به این رقابت علمی بپردازند.

تاپ سوال برای آزمون مرداد ماه آموزش و پرورش تمامی منابع استخدامی هر یک عنوان شغلی های این آزمون را مورد بازنگری و بروزرسانی قرار داد تا داوطلبان بتوانند جامع ترین منابع استخدامی مربوط به خود را تجربه نمایند که در بخش منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید منابع تخصصی عناوین شغلی آموزش و پرورش را مشاهده نمایید و همین طور دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ادوار قبل هم برای دریافت آماده است.

پیشنهاد وبگاه تاپ سوال : سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آنچه که تحت عنوان منابع مطالعاتی آزمون استخدام آموزش و پرورش ۹۸ به حساب می آید توسط تیم تخصصی تاپ سوال مورد ارزیابی قرار گرفته است و با کاملترین عناین مطالعاتی در مجموعه استخدامی فوق الذکر قابل مشاهده می باشد.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی