2018/12/21

امتیاز : / 5. رای :

جزئیات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۷

با سلام به شما علاقمندان به شرکت در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی که توجه شما را به مطالبی که در این بخش از وب سایت درج نمودیم جلب می نماییم که جزئیات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۷ را تشریح می نماییم.

آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی تا الان به تعداد ۵ بار برگزار گردید و دستگاه های مختلفی طی این آزمون ها نیرو جذب نمودند و همه آزمون ها با استقبال بسیاز زیادی همراه بوده اند ولی حالا نوبت به ششمین آزمون این دستگاه رسیده است که می خواهیم بیشتر درباره این آزمون بدانیم.

یکی از مواردی که برای اولین بار در این آزمون ها اتفاق می افتد امکان شرکت نمودن ایثارگران دانشجوی دکترای تخصصی در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی می باشد.

در ابتدا این مطلب به این نکته اشاره می نماییم برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در مرحله ششم بر عهده جهاد دانشگاهی قرار گرفته که مجری برگزاری آزمون های قبلی فراگیر سازمان سنجش کشور بوده است. جهاد دانشگاهی برای آزمون های فراگیر سامانه کاملی را برای ثبت‌نام و درج اطلاعات در نظر گرفته و در همین رابطه بنیاد شهید تبادل اطلاعات لازم با سامانه جهاد دانشگاهی امکانش را بوجود آورده تا ایثارگران با سرعت بیشتری کارهای مربوط به ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر را بتوانند انجام دهند.

در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی تعداد دستگاه هایی که از بین افراد مستعد و توانمند نیروی انسانی لازم را جذب می نمایند حدود ۱۵ دستگاه می باشد و گفته می شود که ۳۲۰۰ نفر در این دستگاه ها جذب خواهند شد که از این تعداد ۸۰۰ پست مختص ایثارگران خواهد بود و ۵% برای سایر ایثارگران است.

دستگاه های شرکت کننده در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

سازمان بهزیستی کشور ، سازمان تعزیرات حکومتی ، بانک ملی ایران ، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور ، سازمان امور اراضی کشور ، روزنامه رسمی ، دیوان عدالت اداری ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، وزارت ورزش و جوانان ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان هدفمندی یارانه ها ، بنیاد شهید و امور ایثارگران

آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سالی ۲ بار درسال برگزار می گردد و حالا داوطلبان منتظر زمان برگزاری و ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر در مرحله ششم هستند همانطور که تیم تاپ سوال ۵ آزمون دستگاه های اجرایی را از سال ۹۴ با داوطلبان بوده است در سال ۹۷ هم به همین شکل قصد دارد که به داوطلبان خدمت رسانی نماید تاپ سوال برای ششمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی را تدارک دیده است که دریافتش را به هر داوطلبی جهت شرکت در این مرحله توصیه می نماییم.

جهاد دانشگاهی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی