2020/06/15

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی تکنسین مکانیک وزارت نیرو (ویژه آزمون ۱۴۰۰)

در این قسمت از سایت مجموعه ای را برای شما داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نیرو سال ۱۴۰۰ آماده نموده ایم که حاوی تمام منابع امتحانی عمومی و تخصصی اعلام شده برگزار کنندگان آزمون مربوطه می باشد. این مجموعه که با عنوان سوالات استخدامی تکنسین مکانیک وزارت نیرو  شناخته می شود حاصل تلاش و صرف وقت گروه تهیه سوالات تاپ سوال است تا داوطلبانی که واقعا قصد موفقیت در آزمون استخدامی وزارت نیرو رشته شغلی تکنسین مکانیک را دارند با دریافت آن بتوانند براحتی در آزمون موفق شوند. این مجموعه نمونه سوالات تخصصی و عمومی استخدامی آزمون های اخیر را با پاسخنامه به همراه دارد که برای آزمون استخدامی تکنسین مکانیک سال ۱۴۰۰ بسیار مناسب می باشد.

آزمون های استخدامی وزارت نیرو با شرکت کنندگان زیادی روبرو می شود، رشته تکنسین مکانیک هم یکی از رشته های با استخدام زیاد به شمار می رود و  پیشنهادی که داریم اینکه منابع خوبی را برای خود تهیه کرده و آمادگیتان را تا مرز حداکثری افزایش دهید. این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی تکنسین مکانیک وزارت نیرو بعنوان یکی از کاملترین منابع برای آزمون های اخیر وزارت نیرو بوده و حالا برای آزمون سال ۱۴۰۰ آماده شده است که داوطلبان می توانند این مجموعه را دانلود نمایند.

سوالات استخدامی تکنسین مکانیک وزارت نیرو / آزمون سال ۱۴۰۰

مجموعه ای شامل تمامی منابع عمومی و تخصصی تکنسین مکانیک وزارت نیرو

منابع تخصصی تکنسین مکانیک وزارت نیرو : استاتیک و مقاومت مصالح ، انتقال حرارت ، ترمودینامیک ، مکانیک سیالات

منابع عمومی تکنسین مکانیک وزارت نیرو : معارف اسلامی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، اطلاعات عمومی و اجتماعی ، هوش و توانمندی های عمومی

تمامی نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو این رشته با پاسخنامه در این مجموعه ارائه شده اند که داوطلبان می توانند یک تجربه بسیار نتیجه بخش را با آن داشته باشند. در ادامه تعداد سوالات تخصصی و عمومی این آزمون استخدامی را خدمت شما داوطلبان تشریح می نماییم.

سوالات استخدامی تکنسین مکانیک وزارت نیرو / تخصصی

۲۰۷ سوال استاتیک و مقاومت مصالح با پاسخ تشریحی

۱۹۴ سوال ترمودینامیک با پاسخ تشریحی

۱۴۲ سوال انتقال حرارت با پاسخ تشریحی

۱۴۶ سوال مکانیک سیالات با پاسخ تشریحی

سوالات آزمون تکنسین مکانیک وزارت نیرو / عمومی

۵۴۵ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی با پاسخ

۵۲۵ سوال استخدامی معارف اسلامی با پاسخ

۶۵۳ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی با پاسخ

۴۸۵ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی با پاسخ

۵۷۶ سوال استخدامی فناوری اطلاعات با پاسخ

۳۲۴ سوال استخدامی اطلاعات عمومی با پاسخ

۵۳۷ سوال استخدامی هوش با پاسخ


تکنسین مکانیک وزارت نیرو

اطمینان داشته باشید که کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی تکنسین مکانیک را برای شما داوطلبان محترم تهیه کرده ایم که دریافت آنرا به داوطلبانی که می خواهند برای این آزمون یک منابع خوب را در دست داشته باشند توصیه می نماییم چرا که این مجموعه دارنده تمام منابع امتحانی آزمون می باشد که مورد نیاز داوطلبان است. تمام سوالات با کیفیت ، خوانا و قابل پرینت می باشند و مطالعه آنها آمادگی شما را برای آزمون استخدامی تکنسین مکانیک نسبت به دیگر داوطلبان چندین برابر می کند. این مجموعه از آزمون های دوره های اخیر حاصل شده است و برای آزمون ۱۴۰۰ می تواند نقشی مهم در نتیجه گیری داوطلبان داشته باشد، دانلود این مجموعه سوالات تخصصی و عمومی رشته تکنسین مکانیک قطعا نتیجه قبولی را به همراه خواهد داشت.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی