2024/02/28

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش (آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش اختصاص یافته به آزمون سال ۱۴۰۲ حاوی اصل سوالات تخصصی و عمومی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ است که در بخش تخصصی، عمومی و اختصاصی مجموعه همراه می باشند.
نام مجموعه : سوالات استخدامی دبیر زیست
آزمون : سال ۱۴۰۲ دبیر زیست شناسی
محتویات : کاملترین منابع اعلام شده

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورشاز آنجاییکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ خواهان جذب بسیار زیاد می باشد حتما با استقبال خوب داوطلبان روبرو خواهد شد و داوطلبان می بایست یک رقابت علمی استخدامی قوی را تجربه نمایند. در این بخش از پایگاه تاپ سوال به معرفی سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش می پردازیم که حاوی منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته زیست شناسی می باشد و شرکت کنندگانی که توانسته اند خود را برای آزمون دبیری زیست سال ۱۴۰۲ از قبل آماده نمایند می توانند موفق شوند که اینکار با انتخاب یک منبع پرمحتوا تحقق می یابد و این بسته استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش همانند آزمون قبل نتیجه های درخشان را برای داوطلبان رقم خواهد زد.

شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با برگزیدن منابع آزمون دبیری زیست شناسی می توانند مسیر استخدام این عنوان شغلی را هموارتر نمایند و با توان علمی و آمادگی بیشتر از رقبای خود در آزمون شرکت نمایند که امیدواریم این مجموعه ارزشمند که در جاهای دیگر کمتر شاهد آن خواهید بود خروجی تلاش شما داوطلب عزیز را به موفقیت و استخدام این شغل تبدیل کند. این نمونه سوالات استخدامی دبیری زیست شناسی تمامی منابعی که برای آزمون پیش رو مورد نیاز است را در خود جای داده و منابع کمکی هم برای دبیری زیست در نظر گرفته ایم که تماما از بررسی آزمون های اخیر حاصل شده اند که در طی این بروزرسانی محتویاتی کارآمدتر عرضه نموده ایم.

در ادامه بیشتر در مورد محتویات مجموعه سوالات دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش صحبت خواهیم نمود تا شما داوطلبان را با کاملترین منابع دبیر زیست شناسی کشور آشنا نماییم و آسوده تر از هر داوطلبی در این آزمون حضور یابید. منابع آزمون دبیری زیست شناسی سال ۱۴۰۲ از هر نظر کامل می باشد و برای این آزمون مناسب ترین منبع به شمار می رود.

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش / منابع آزمون ۱۴۰۲

تاپ سوال ارائه کننده جامع ترین نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی

نکاتی را خدمت مخاطبان مجموعه سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش عرض می نماییم، این منابع به جهت استقبالی که در آزمون سال گذشته از آن به عمل آمده بود و رضایت صددرصدی مخاطبان خود را جلب کرد تصمیم گرفته شد تا داوطلبان برای آزمون سال ۱۴۰۲ دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش منابعی جدیدتر و قوی تر را مطالعه نمایند و تضمینی تر به استخدام شغل دبیری زیست نگاه کنند. تاپ سوال سال های زیادی در زمینه تولید و انتشار منابع استخدامی فعالیت پرتلاش می نماید که آزمون های آموزش و پرورش بدلیل پذیرش های زیاد جایگاه خاصی در نگرش های این پایگاه دارد که جامع ترین منابع آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی را داوطلبان از این بخش می توانند شاهد باشند.
تاپ سوال یکی از مطمئن ترین پایگاه های انتشار منابع استخدامی محسوب می گردد و تمامی بسته های مطالعاتی خود را با مجوزهای لازم فعالیت یک پایگاه اینترنتی عرضه می نماید که نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال (لوگوی طلایی) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گویای این موضوع است. قطع به یقین سوالات استخدامی دبیر علوم زیستی و بهداشتی آموزش و پرورش تاپ سوال پرمخاطب ترین بسته رشته علوم زیستی و بهداشتی در کشور خواهد بود.

هر داوطلبی باید از دروس طرح سوال آزمون مطلع باشد تا با قدرت کامل با دیگر داوطلبان رقابت نماید که منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیر زیست شناسی در ۳ حیطه عمومی، تخصصی و اختصاصی شامل دروس زیر می باشد و بعد به معرفی دانلود سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی می پردازیم. اگر داوطلبان آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش این منابع را بطور کامل مطالعه نمایند قطعا نتیجه قبولی را در هر سه حیطه عمومی، تخصصی و اختصاصی آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی رقم خواهند زد.

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی

منابع تخصصی دبیری زیست شناسی : (مبانی آموزش علوم تجربی ، طراحی آموزشی در آموزش علوم تجربی ، هنر در آموزش علوم تجربی ، فیزیک عمومی ، شیمی عمومی ، زمین شناسی عمومی) ، زیست سلولی و مولکولی ، بیوشیمی ، فیزیولوژی جانوری و گیاهی ، ژنتیک ، میکروبیولوژی

منابع عمومی دبیری زیست شناسی : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی ذهنی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی
منابع اختصاصی دبیری زیست شناسی : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش در بخش تخصصی / ویژه آزمون ۱۴۰۲

سوالات تخصصی دبیری زیست شناسی آموزش و پرورش را به نحوی ارائه نمودیم که داوطلبان با مطالعه این بسته خود را از هر گونه منبع مطالعاتی دیگر بی نیاز نمایند و آزمون دبیری زیست شناسی آموزش و پرورش را با یک چنین منابعی استاندارد که با رصد آزمون های اخیر دبیر زیست شناسی برگزیده شده اند با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت و نمونه سوالات تخصصی استخدامی دبیر زیست با پاسخنامه بهترین انتخاب در کشور است.

سوالات تخصصی استخدامی دبیری زیست شناسی

۲۰۷ سوال تخصصی ژنتیک

۱۵۷ سوال تخصصی بیوشیمی

۲۲۷ سوال تخصصی میکروبیولوژی

۱۹۶ سوال تخصصی زیست سلولی و مولکولی

۴۷۲ سوال تخصصی فیزیولوژی جانوری و گیاهی

داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ رشته دبیر زیست شناسی حتما دانلود نمونه سوالات تخصصی دبیری زیست شناسی آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار دهند که پاسخگویی بخش تخصصی آزمون پیش رو را با فراگیری این بسته ۱۰۰% می دانیم که از آزمون های اخیر دبیر زیست شناسی حاصل شده اند. نمونه سوالات این دروس همراه با سوالات تخصصی دبیر زیست سال های ۱۳۹۴ ، ۱۳۹۵ ، ۱۳۹۶ ، ۱۳۹۷ ، ۱۳۹۸ ، ۱۳۹۹ ، ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ ، ۱۴۰۲ می باشند که حتما این بخش را مورد مطالعه قرار دهید تا نحوه سوالات تخصصی دبیر علوم زیستی و بهداشتی برای شما آشنا شود.

منابع تخصصی آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی :

۱) کتاب معلم علوم تجربی پایه هفتم

۲) کتاب معلم علوم تجربی پایه هشتم

۳) کتاب معلم علوم تجربی

۴) راهنمای معلم زیست شناسی ۱

۵) راهنمای معلم آزمایشگاه علوم تجربی ۱

۶) راهنمای معلم زیست شناسی ۲

۷) راهنمای معلم آزمایشگاه علوم تجربی ۲

۸) راهنمای معلم انسان و محیط زیست

۹) راهنمای معلم زیست شناسی ۳

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش در بخش عمومی / آزمون ۱۴۰۲

برای آزمون دبیری زیست شناسی تمام سعی خود را به کار برده ایم تا مهم ترین نمونه سوالات عمومی استخدامی سال های اخیر را تهیه نماییم و بدین جهت آزمون های استخدامی بسیار زیادی را مورد بررسی قرار دادیم تا پرتکرارترین نمونه سوالات با پاسخنامه گلچین شود که داوطلبان با این بسته عمومی می توانند پاسخگویی با درصد بالا را برای خود در آزمون دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ رقم بزنند. آنچه که بعنوان نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی در نظر گرفته شده است از بررسی و رصد آزمون های استخدامی برگزار شده دبیری زیست شناسی سال های اخیر می باشد.

سوالات عمومی استخدامی دبیری زیست شناسی

۱۲۷ سوال تاریخ و فرهنگ تمدن

۱۲۴ سوال تعلیم و تربیت اسلامی

۶۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی

۶۲۶ سوال معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی

۷۳۴ سوال فناوری اطلاعات

۳۲۵ سوال دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی

۷۵۱ سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۶۱۶ سوال زبان انگلیسی عمومی

۵۴۰ سوال توانایی های عمومی ذهنی

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش در بخش اختصاصی / با پاسخ

آنچه که بعنوان منابع حیطه اختصاصی آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ معرفی شده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه ملاحضه نمایند و قطعا با مطالعه این منابع می توانند در این آزمون استخدامی دبیری زیست نتیجه قبولی را برای خود رقم بزنند.

۱۲۶ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۹۴ سوال روش ها و فنون تدریس

۱۸۲ سوال روانشناسی تربیتی

۱۹۳ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

جزوات منابع عمومی برای آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی

آزمون استخدامی آموزش و پرورش را باید جزو پررقابت ترین آزمون های کشور دانست و باید داوطلبان در کنار نمونه سوالات درسنامه هایی را هم مورد مطالعه قرار دهند تا دانش خود را تقویت نمایند و قدرتمندتر در آزمون ظاهر شوند که برای بخش عمومی آزمون استخدامی دبیر زیست به کمک اساتید مرتبط با سایت اقدام به تولید آموزشی ترین درسنامه ها برای منابعی که در بخش زیر مشاهده می نمایید نموده ایم و حتما مطالعه داشته باشید. حتما مطالعه کنندگان این درسنامه ها از پاسخگوترین داوطلبان به آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش خواهند بود چون که این منابع دانش داوطلبان را تقویت می نماید.

۱۳۶ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی

۱۰ صفحه جزوه استخدامی هوش

۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت های کامپیوتر

۱۴۱ صفحه جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۱۴۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

درسنامه های تخصصی استخدامی دبیر زیست شناسی سال ۱۴۰۲

اکثر داوطلبان در پی رقم زدن نتیجه خوب در بخش تخصصی آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش هستند که وجود یک چنین درسنامه های تخصصی آموزشی که از رصد تمامی آزمون های استخدامی دبیر زیست شناسی برگزار شده حاصل شده اند کارساز خواهد بود. این منابع برای آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی سال ۱۴۰۲ بسیار اهمیت دارد چون که این منابع تخصصی در بخش درسنامه ها داوطلبان را به مرز آمادگی می رساند.

۲۹۰ صفحه درسنامه ژنتیک

۱۰۰ صفحه درسنامه فیزیولوژی جانوری

۲۳۰ صفحه درسنامه فیزیولوژی گیاهی

۲۵۱ صفحه درسنامه بیوشیمی

۲۸۰ صفحه درسنامه میکروبیولوژی

۲۸۶ صفحه درسنامه زیست سلولی و مولکولی

دفترچه آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی / پاسخ تشریحی

و اما یکی از بخش های مهم این مجموعه و هر مجموعه دیگر که به دفترچه های آزمون های استخدامی اختصاص پیدا می کند و برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد سوالات دوره های قبل است و برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی اصل دفترچه سوالات عمومی آزمون های آموزش و پرورش و آزمون های فراگیر را در نظر گرفته ایم که بصورت تفکیک شده و با تایپ زیبا و خوانا جهت موفقیت عرضه نموده ایم.

سوالات آزمون دبیری زیست آموزش و پرورش / سال های ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹ با پاسخنامه

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی / سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی / سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲

سوالات اولین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۴

سوالات دومین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۴

سوالات سومین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۵

سوالات چهارمین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۶

سوالات پنجمین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۷

سوالات ششمین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۷

سوالات هفتمین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۸

سوالات هشتمین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۹

سوالات نهمین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۴۰۱

سوالات دهمین آزمون دستگاه های اجرایی / ۱۴۰۲


منابع آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی

همانطور که ملاحضه فرمودید مجموعه فوق کامل نمونه سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش تاپ سوال بسیار کامل و جامع می باشد و می توانید کلیه سوالات استخدامی آموزش و پرورش دبیری زیست شناسی مورد نیاز خود را تهیه و آماده قبولی در آزمون امسال شوید. تاپ سوال با استفاده از تجربه چندین ساله خود و همین طور قبولشدگان آزمون های اخیر اقدام به گردآوری یک چنین مجموعه هایی می نماید که این موضوع به کمک داوطلبان آزمون دبیر زیست سال ۱۴۰۲ خواهد آمد و مطمئن تر می توانند دانلود سوالات استخدامی دبیری زیست را در دستور کار خود قرار دهند.

در تک تک بخش های مجموعه استخدامی دبیری زیست تلاش نمودیم تا مناسب ترین منابع مطالعاتی را ارائه نماییم تا برای شما داوطلبان کارآمد باشند و برای آزمون ۱۴۰۲ مجموعه را بروزرسانی و دفترچه سوالات مهم را به این مجموعه اضافه کردیم تا با کاملترین منابع نمونه سوالات و جزوات اقدام به رقابت با دیگر رقبای خود در آزمون استخدامی رشته زیست شناسی نمایید و قطعا دانلود سوالات استخدامی دبیر علوم زیستی و بهداشتی آموزش و پرورش پایگاه تاپ سوال تجربه ای بسیار خوب و امیدوار کننده خواهد بود.

سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش / منابع آزمون ۱۴۰۲

قبولی آزمون ۱۴۰۲ با مطالعه کاملترین منبع مطالعاتی استاندارد دبیری زیست شناسی


تاپ سوال در تمام آزمون های آموزش و پرورش حضوری پررنگ داشته و میزبان بی شمار داوطلب از سوی این آزمون بوده که برای تمام رشته های شغلی این وزارتخانه بسته های کمک آموزشی بسیار کاربردی عرضه نموده و در حال حاضر به بازنگری و بروزرسانی آنها می پردازد که این نوشتار به دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش مربوط می شود که در هر دو بخش آزمون یعنی عمومی و تخصصی تا جایی که توانسته بسته سوالات دبیری علوم زیستی و بهداشتی را به کاملترین شکل ممکن منتشر نمود تا داوطلبان تجربه مناسبی داشته باشند.

کتاب استخدامی دبیری زیست شناسی

مجموعه استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش این پایگاه آنچه از نظر منابع مطالعاتی برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد را در خود گنجانده تا داوطلبان با انتخابش برابری های لازم را با یک کتاب استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش حس نمایند. چونکه منابع آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده سال ۱۴۰۲ با این بسته آموزشی ارائه شده قابل تجربه است. مدیریت این پایگاه قیمت این مجموعه را نسبت به محتویاتی که دارد سعی کرده بهینه و مناسب در نظر بگیرد تا تمام داوطلبان براحتی بتوانند آن را دریافت نمایند و برای دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی هم اندیشه هایی اتخاذ شده تا در خدمت داوطلبان آزمون دبیر زیست سال ۱۴۰۲ باشیم. مجموعه سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش را بصورت تضمینی به داوطلبان پیشنهاد دانلود می دهیم.

دبیر زیست شناسی / یکی از رشته های مهم آزمون آموزش و پرورش

دبیر زیست شناسی را بعنوان یکی از مهم ترین رشته های استخدامی خوشه های دبیری آزمون آموزش و پرورش می دانیم چون که همه ساله در این آزمون برای آن جذب نیرو صورت گرفته است و مهم تر از آن شرکت کنندگانی می باشد که این رشته دبیری به خود می بیند و به همین علت متقاضیان آن یک رقابت سخت را جهت استخدام شدن طی خواهند نمود. بنابراین حتما تلاش نمایید که در نهایت با آمادگی علمی و ذهنی به رقابت در آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ بپردازید تا مناسب ترین نتیجه را در زمان اعلام نتایج شاهد باشید.

قطعا این نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ را یاری خواهد نمود چون که در آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی اخیر این کار صورت گرفت و بسیاری از داوطلبان توانستند با مطالعه این منابع در کسب نتیجه قبولی عملکرد بسیار موفقی داشته باشند. داوطلبان آزمون جدید استخدامی دبیر زیست شناسی هم می توانند این نتایج را کسب نمایند و کافیست نمونه سوالات استخدامی دبیری زیست شناسی و درسنامه های تخصصی و عمومی آزمون دبیر زیست را مطالعه کنند در این صورت همانند داوطلبان آزمون اخیر دبیری زیست شناسی نتیجه مورد نظر را رقم خواهند زد.

منابع عمومی و تخصصی آزمون دبیر زیست شناسی

برای هر آزمونی از هر رشته تعدادی از دروس مربوط به مقاطع تحصیلی همان رشته بعنوان منابع استخدامی بخش کتبی آزمون در نظر گرفته می شود که برای رشته دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش هم در دو بخش تخصصی و عمومی دروس معرفی شده است که در بخش بالا خدمت شما داوطلبان منابع استخدامی دبیر زیست شناسی را تشریح داشته ایم. شما داوطلبان اگر با سری آزمون های برگزار شده رشته دبیری زیست شناسی آموزش و پرورش سال های اخیر آشنا باشید حتما بهتر می توانید منابع دبیر زیست شناسی سال ۱۴۰۲ را پاسخگو باشید.

در کنار حیطه های عمومی و تخصصی حیطه دیگری به نام حیطه اختصاصی مطرح است که برای آن هم نمونه سوالات بسیار مهم جهت آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی آماده نمودیم که طبق منابع اختصاصی اعلام شده می باشد و داوطلبان آزمون استخدامی دبیری زیست شناسی تجربه خوبی با این نمونه سوالات و درسنامه ها خواهند داشت.

درسنامه های مهم آزمون دبیر زیست شناسی سال ۱۴۰۲

در بخش نمونه سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش همانطور که ملاحضه داشته اید در هر دو بخش تخصصی و عمومی عناوینی به نام درسنامه را توضیح داده ایم که آن را از آزمون سال قبل در دستور کار داوطلبان آزمون های دبیری زیست شناسی آموزش و پرورش قرار داده ایم و حالا مطالعه آنها را برای داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ دبیر زیست شناسی الزامی می دانیم که با مطالعه آنها در واقع کتاب آموزشی استخدامی دبیر زیست شناسی را مطالعه داشته اند. نتیجه مطالعه این درسنامه ها، موفقیت در پاسخگویی سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری زیست می باشد.

نمونه سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی

جهت آزمون سال ۱۴۰۲ رشته استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش مجموعه هایی را که در نظر گرفته ایم بصورت پی دی اف می باشد و نمونه سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی مربوط به هر درس بصورت تفکیک شده و خوانا به منظور دانلود داوطلبان طراحی شده اند تا در امر مطالعه بتوانید درس به درس پیش بروید. همانطور که عرض نمودیم این رشته از خوشه های شغلی پرمخاطب آزمون استخدامی آموزش و پرورش محسوب می گردد و سعی کنید با یک برنامه دقیق مسلط تر از هر داوطلبی جهت رقابت شرکت نمایید.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی