2023/01/11

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری (آزمون سال ۱۴۰۱)

یکی از رشته های بسیار مهم آزمون های استخدامی شهرداری رشته مهندسی عمران می باشد که برای آزمون سال ۱۴۰۱ یکی از کاملترین مجموعه سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری را ارائه نمودیم که شامل اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون های اخیر می باشد و قطعا داوطلبان با مطالعه منابع این مجموعه می توانند آمادگی خود را چندین برابر نمایند و در کسب نتیجه قبولی عملکرد بهتری نسبت به دیگر داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری داشته باشند. تمامی سوالات استخدامی شهرداری رشته مهندسی عمران به همراه پاسخنامه می باشد و داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۱ می توانند تجربه بسیار مناسبی از مطالعه این منابع برای خود رقم بزنند.

منابعی که برای آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری در نظر گرفته شده است شامل دروسی می باشد که برای آزمون سال ۱۴۰۱ معرفی گردیدند و داوطلبان می توانند نمونه سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری را بطور کامل مطالعه نمایند. این مجموعه تمامی دروس تخصصی و عمومی آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری را شامل می گردد و داوطلبان با مطالعه تمامی این مجموعه می توانند با آمادگی بسیار زیادی در آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری حضور یابند.

سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری (آزمون سال ۱۴۰۱)

منابع آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری / تخصصی و عمومی

منابع تخصصی مهندسی عمران شهرداری : مکانیک جامدات (استاتیک – مقاومت مصالح – تحلیل سازه ها) ، مکانیک خاک و پی سازی ، طراحی سازه های فولادی و بتنی ، کنترل پروژه ، مقررات ملی ساختمان

منابع عمومی مهندسی عمران شهرداری : زبان و ادبیات فارسی ، احکام و معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ، فناوری اطلاعات (مهارت های ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و قوانین و مقررات شهر و شهرداری

سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری (سوالات تخصصی)

سوال استخدامی مکانیک جامدات (استاتیک – مقاومت مصالح – تحلیل سازه ها) مربوط به آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری (۱۶۰ عدد سوال به همراه پاسخنامه تشریحی)

سوال استخدامی مکانیک خاک و پی سازی مربوط به آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری (۱۴۰ عدد سوال به همراه پاسخنامه تشریحی)

سوال استخدامی طراحی سازه های فولادی و بتنی مربوط به آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری (۱۳۵ عدد سوال به همراه پاسخنامه تشریحی)

سوال استخدامی کنترل پروژه مربوط به آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری (۲۳۰ عدد سوال به همراه پاسخنامه)

سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری (عمومی با پاسخ)

سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی (۳۴۵ عدد)

سوال استخدامی احکام و معارف اسلامی (۳۲۵ عدد)

سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی (۴۵۰ عدد)

سوال استخدامی فناوری اطلاعات (۳۱۵ عدد)

سوال استخدامی زبان انگلیسی (۲۸۵ عدد)

سوال استخدامی اطلاعات اقتصادی (۳۲۵ عدد)

سوال استخدامی قوانین و مقررات شهر و شهرداری (۱۰۰ عدد)


آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری ۱۴۰۱

برای آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری یکی از کاملترین منابع تخصصی و عمومی سال ۱۴۰۱ را ارائه داشته ایم و کسب نتیجه قبولی با مطالعه این مجموعه حتمی خواهد بود. آنچه که از نظر منابع مطالعاتی برای آزمون استخدامی مهندسی عمران شهرداری اهمیت داشته است را داوطلبان می توانند در این مجموعه ملاحضه نمایند و به مطالعه آنها بپردازند. تمامی این نمونه سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری از بررسی آزمون های استخدامی برگزار شده سال های اخیر گردآوری شده اند.

سوالات استخدامی مهندسی عمران شهرداری (ویژه آزمون ۱۴۰۱)

دانلود کاملترین نمونه سوالات برای آزمون مهندسی عمران شهرداری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی