2019/02/11

امتیاز : / 5. رای :

دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (برگزاری آزمون در اسفند ماه)

توجه همه شما داوطلبان آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی را به مطالب این بخش از وب سایت که به آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعیه های دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور می پردازد جلب می نماییم و امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی کشور


آزمون های استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی به مرحله دوم خود رسید و  توجه شما را به جزئیات این آزمون فراگیر جلب می نماییم زمان برگزاری دومین آزمون فراگیر اسفند ماه ۹۴ در نظر گرفته شده است و اگر به تاریخ دقیق آن اشاره نماییم این آزمون ۹۴/۱۲/۲۱ برگزار می شود.

بازه زمانی ثبت نام دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۰ تا ۹۴/۱۰/۲۶ می باشد و در سایت سازمان سنجش متقاضیان می بایست نام نویسی نمایند.

منابع امتحانی بخش عمومی دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی عبارتند از :

۱- زبان و ادبیات فارسی

۲- زبان انگلیسی عمومی

۳- فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)

۴- معارف اسلامی

۵- ریاضی و آمار مقدماتی

۶- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

۷- هوش و توانمندیهای عمومی

برای بخش تخصصی دانش و مهارت های تخصصی مرتبط با خوشه های شغلی با هماهنگی دستگاه های اجرایی و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزیی کشور در نظر گرفته می شود و سوالات مطرح می گردند و باید به دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مراجعه نمایید.

سازمان های برگزار کننده دومین آزمون استخدامی فراگیر :

سازمان بیمه سلامت ، سازمان پزشکی قانونی ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ، سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی ، سازمان ملی زمین و مسکن ، سازمان هواشناسی ، شرکت سهامی مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ، شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور ، شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ، مرکز آمار ایران ، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت ورزش و جوانان ، وزارت امور اقتصادی و دارائی ، وزارت امور خارجه ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، وزارت نیرو


آرشیو اخبار آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور
اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
*جهت مشاهده صفحه اخبار هر کدام از آزمون های فراگیر از لینک های بالا اقدام نمایید*
اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی