2020/04/14

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی‌ بانک حکمت ایرانیان (اصل نمونه سوالات ویژه ۱۴۰۰)

سوالات استخدامی بانک حکمت ایرانیانوبگاه تاپ سوال منابع مربوط به آزمون های استخدامی بانک های کشور را بطور کامل پوشش داده است و از اصلی و جدیدترین نمونه سوالات جهت ارتقاء توان علمی داوطلبان استفاده می نماید. مجموعه سوالات استخدامی‌ بانک حکمت ایرانیان بعنوان یکی از این منابع عرض شده به شمار می رود که آنچه داوطلبان آزمون استخدامی مربوط به آننیازمند هستند را در پوشش خود قرار داده است. منابع آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان بر اساس چند رشته همیشگی آزمون بانک ها تدارک یافته و سعی شده نمونه سوالات بخش های عمومی و تخصصی مربوط به داوطلبان این بانک بطور کامل با پاسخنامه عرضه گردد.

خدمت مخاطبان این بخش نکته ای را عرض نماییم که بیشتر با وبگاه پرتلاش استخدامی تاپ سوال آشنا شوند. این وبگاه و نفراتش سالهاست در زمینه ارائه راهکار و منابع کمک آموزشی آزمون ها استخدامی فعالیت می نماید و داوطلبان بسیاری را به رشته شغلی مورد نظر خود رسانده است البته از تلاش های آن عزیزان هم باید گفت که در این موضوع نقش اساسی داشته است و حالا شما مخاطبان در این قسمت یکی از این تلاش ها را برای مجموعه سوالات آزمون استخدامی‌ بانک حکمت ایرانیان هر رشته را مشاهده می فرمایید.

سوالات استخدامی‌ بانک حکمت ایرانیان / اصل نمونه سوالات ویژه ۱۴۰۰

تجربه منابع رشته های استخدامی بانک حکمت ایرانیان با تاپ سوال

نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان هر زمان با برگزاری آزمون های استخدامی بانک های کشور بروزرسانی می گردد تا داوطلبان آزمون بانک حکمت بتوانند جهت آماده سازی خود برای رقابت استخدامی جدیدترین منابع را تجربه نمایند. رشته های علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری را در این قسمت مورد تولید منابع قرار داده ایم و در آینده رشته هایی بیشتری را برای داوطلبان این بانک در نظر خواهیم گرفت.

ابتدا خدمت داوطلبان منابع مطالعاتی بخش عمومی آزمون بانک حکمت ایرانیان (نمونه سوالات، جزوه و دفترچه) را معرفی خواهیم نمود و به همراه هر یک از منابع بخش تخصصی، این مجموعه عمومی دانلود می شود. با ما همراه باشید تا بایکایک بخش های این مجموعه آشنا شوید.

سوالات استخدامی‌ بانک حکمت ایرانیان در بخش عمومی

نمونه سوالات استخدامی مربوط به بخش عمومی تماما با پاسخنامه ارائه شده است که حاوی مهم ترین نمونه سوالات آزمون های استخدامی ۱۰ سال اخیر بانک های کشور می باشد که برای آزمون بانک حکمت سال ۱۴۰۰ منبعی بسیار کامل محسوب می گردد.

۵۱۲ سوال عمومی معارف اسلامی

۵۴۸ سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی

۴۸۳ سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی

۵۴۵ سوال عمومی مهارتهای هفتگانه کامپیوتر

۶۳۸ سوال عمومی ریاضی و آمار مقدماتی

۴۸۶ سوال عمومی هوش و توانمندی

۳۲۴ سوال عمومی اطلاعات عمومی

این بخش عمومی دو مورد دیگر هم برای داوطلبان به همراه دارد که برای این دروس درسنامه های آموزشی با بیش از ۴۵۰ صفحه در نظر گرفته شده است و همین طور ۵ مرحله از آزمون های اجرایی را از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ با پاسخ نامه تشریحی به بخش عمومی قابل دانلود می باشد.

سوالات استخدامی‌ بانک حکمت ایرانیان (حسابداری)

سوال تخصصی حسابداری میانه ۱۸۲ عدد

سوال تخصصی حسابرسی ۲۲۰ عدد

سوال تخصصی اصول حسابداری ۱۷۳ عدد

سوال تخصصی حسابداری صنعتی ۱۱۵ عدد

سوال تخصصی حسابداری شرکت ها ۱۰۰ عدد

سوال تخصصی حسابداری مالی ۱۴۶ عدد

سوال تخصصی حسابداری دولتی ۱۵۸ عدد

یکی از رشته های استخدامی بانک حکمت ایرانیان رشته حسابداری است که منابع تخصصی مطالعاتی آن را با پاسخنامه خدمت داوطلبان این رشته ارائه داشته ایم که آزمون های استخدامی بانک های کشور جهت تدارک منبع این رشته مورد بررسی قرار گرفته است.


سوالات استخدامی‌ بانک حکمت ایرانیان (مدیریت)

سوال تخصصی مدیریت مالی ۹۰ عدد

سوال تخصصی تئوری های مدیریت ۲۵۰ عدد

سوال تخصصی مدیریت بازاریابی ۱۵۷ عدد

سوال تخصصی ریاضی و آمار ۲۲۰ عدد

برای سوالات استخدامی مدیریت بانک حکمت تلاش بسیار زیادی توسط وبگاه تاپ سوال صورت گرفته است و یکی از کارآمدترین منابع تخصصی این رشته با پاسخنامه جهت رقابت داوطلبان در آزمون های سال ۱۴۰۰ عرضه گردید.


سوالات آزمون بانک حکمت ایرانیان (اقتصاد)

سوال تخصصی پول و بانکداری ۱۶۰ عدد

سوال تخصصی بودجه ۱۲۰ عدد

سوال تخصصی دانش علوم بانکی ۳۸۰ عدد

سوال تخصصی اقتصاد خرد و کلان ۲۲۰ عدد

منابعی که در آزمون های استخدامی بانک حکمت ایرانیان برای رشته علوم اقتصادی لحاظ می گردد را با پاسخنامه در کنار هم تنظیم نمودیم که قطعا داوطلبان این رشته با استفاده از منابع عمومی و تخصصی ارائه شده رقابتی نتیجه بخش تر را نسبت به رقبا رقم خواهند زد.


منابع استخدامی بانک حکمت ایرانیان

همانطور که ملاحضه داشته اید برای دانلود سوالات استخدامی بانک حکمت ایرانیان چه مجموعه هایی تولید و منتشر شده است که حاوی اصل دروس رشته های استخدامی این بانک می باشند. داوطلبان هر رشته با انتخاب سوالات تخصصی رشته مربوط به خود از سوالات عمومی و دیگر محتویات بهره مند خواهند شد و بطور خودکار امکان دانلود آنها هم فراهم می گردد. بازنگری و آپدیت محصولات منتشر شده همیشه در برنامه کاری این وبگاه می باشد و هر چند ماه مجموعه های استخدامی بانک های کشور جدیدتر می شوند.

بانک حکمت ایرانیان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی