2024/02/05

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش (قبولی ۱۰۰%)

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ طبق منابع آزمون در بخش های عمومی و تخصصی شامل اصل سوالات آزمون سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ است که با پاسخ جهت دریافت داوطلبان این رشته عرضه گردید.
نام مجموعه : سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی
آزمون : سال ۱۴۰۲ آموزگار ابتدایی
محتویات : تمامی منابع رشته آموزگار ابتدایی

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورشهمه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می دانند که هیچ آزمونی به اندازه آموزش و پرورش پررقابت نمی باشد و یکی از دلایل آن پذیرش زیاد می باشد و به خصوص عنوان شغلی آموزگار ابتدایی که برای داوطلبان آن کاملترین مجموعه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش را عرضه نموده ایم تا بتوانید در آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش آموزگار دوره ابتدایی سربلند بیرون آیید. خود را با بسته سوالات آموزگار ابتدایی تاپ سوال می توانید از تهیه هر گونه منبع مطالعاتی دیگر بی نیاز نمایید چون که منابع آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی هر سال مورد آپدیت و بازبینی قرار می گیرد و بر اساس منابع اعلامی آزمون، بسته سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش در بخش عمومی و تخصصی طراحی می گردد و مختص آزمون آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش خواهد بود.

مجموعه سوالات آزمون آموزگار ابتدایی را با هدف ارتقاء توان علمی و آمادگی داوطلبان با محتویاتی کامل و پاسخگو که می تواند یک داوطلب را در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش موفق گرداند و شاهد قبولی و استخدام خود باشد تدارک دیده ایم. تاپ سوال تلاش بسیار زیادی در بروزرسانی این مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش که در چند آزمون اخیر می توان گفت از پرمخاطب ترین بسته های مطالعاتی این سایت بوده، به خرج داده و منابعی کارآمدتر که مناسب آزمون ۱۴۰۲ آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش می باشد در نظر گرفته شده اند.

داوطلبان با انتخاب منابع استخدامی آموزگار ابتدایی ارائه شده توسط تاپ سوال همانند داوطلبان دوره های قبل با حداکثر آمادگی در آزمون می توانند شرکت نمایند و نکته لازم به ذکر اینکه این بسته مطالعاتی بی تردید خیلی از داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ آموزگار ابتدایی برمی گزینند و تجربه آن را در آزمون قبلی داریم حال این بسته قدرتمندتر از دوره قبل عرضه شده است و محتویاتی دانش افزون تر را به همراه دارد و از آنجاییکه این رشته شغلی پذیرش بسیار زیادی هم دارد توصیه می داریم که حتما جهت این رقابت علمی استخدامی بسته نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی را تجربه نمایید.

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش / بسته تضمینی برای آزمون ۱۴۰۲

تجربه کاملترین منابع آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی / عمومی، تخصصی و اختصاصی

تاپ سوال نامی آشنا برای داوطلبان آزمون های استخدامی کشور که سابقه بسیار زیادی در حوزه ارائه بسته های کمک آموزشی آزمون ها دارد و براساس مجوزهای لازم (نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان ملی ثبت از رسانه های دیجیتال) فعالیت خود را پیش می برد که برای کاربران بسیار مهم است و همیشه درصدد ارتقاء و بهبود کیفیت مجموعه ها هستیم و بسته های کمک آموزشی را با تضمین کامل پیشنهاد می دهیم تا با اطمینان کامل اقدام به دریافت آن نمایند. این موضوع برای تمامی مجموعه های تاپ سوال صدق می کند. قطع به یقین منابعی که برای مجموعه سوالات آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ارائه شده، مهم ترین و نتیجه آورترین بسته های مطالعاتی در کشور می باشد.

بسته آپدیت شده استخدامی آموزگار ابتدایی آزمون ۱۴۰۲ با گارانتی عرضه می شود

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی

منابع آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی را در دو بخش عمومی و تخصصی تشریح می نماییم و بعد از معرفی منابع به محتویات بسته استخدامی آموزگاری ابتدایی بصورت دقیق می پردازیم تا شما داوطلبان را به فوق کاملترین منابع مطالعاتی این رشته شغلی مجهز نماییم. محتویاتی که برای مجموعه های استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش در نظر گرفته ایم از بررسی کامل آزمون های استخدامی آموزگار ابتدایی برگزار شده سال های اخیر می باشد که داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ می توانند برای رشته شغلی آموزگار ابتدایی مهم ترین تجربه را داشته باشند.

منابع عمومی آزمون آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی و ذهنی
منابع اختصاصی آزمون آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

منابع تخصصی آزمون آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ : مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی قرآن و هدیه های آسمانی دوره ابتدایی ، مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی ریاضی دوره ابتدایی ، مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی علوم تجربی دوره ابتدایی ، مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی فارسی دوره ابتدایی ، مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش / بخش های تخصصی و اختصاصی با پاسخ

سوالات تخصصی استخدامی آموزگار ابتدایی که برای آزمون سال ۱۴۰۲ این رشته شغلی بسیار مناسب می باشد طی بررسی و رصد آزمون های ادوار اخیر آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش و آزمون های مرتبط حاصل شده اند و داوطلبان حتما با این منابع تخصصی آموزگار ابتدایی یک پاسخگویی خوب را برای خود رقم خواهند زد چرا که تمام دروس مربوط به این بخش آزمون در این بسته مطالعاتی موجود است.

۱۲۴ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۷۵ سوال روانشناسی تربیتی

۱۹۳ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

۱۹۵ سوال اصول و فلسفه تعلیم و تربیت

۱۸۰ سوال روانشناسی پرورشی

۲۱۰ سوال روانشناسی رشد

۲۰۰ سوال روش ها و فنون تدریس

۲۰۰ سوال اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی

۱۹۷ سوال مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی

از سوالات تخصصی آزمون آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش دوره های قبل یعنی سال های ۱۳۹۴ ، ۱۳۹۵ ، ۱۳۹۶ ، ۱۳۹۷ ، ۱۳۹۸ ، ۱۳۹۹ ، ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ ، ۱۴۰۲ هم در این بخش استفاده نموده ایم که برای آزمون سال ۱۴۰۲ آموزگاری ابتدایی حتما راهگشا و موثر خواهد بود و این بسته را با دقت مورد مطالعه کامل قرار دهید. قطعا این نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی می تواند داوطلبان را در کسب نتیجه قبولی یاری نماید چون که منابع تمامی آزمون های آموزگار ابتدایی برگزار شده را به همراه دارد.

  • اصل سوالات تخصصی و اختصاصی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی / منابع اخیر با پاسخ
  • بیش از ۱۲۰۰ نمونه سوال برای حیطه های تخصصی و اختصاصی استخدامی آموزگار ابتدایی / ویژه ۱۴۰۲
  • دفترچه های تخصصی و اختصاصی استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش / پاسخنامه کامل

منابع آزمون استخدامی شغل آموزگاری (تخصصی) :

۱) نهج القرآن راهنمای معلم قرآن اول تا ششم ابتدایی / راهنمای معلم هدیه های آسمانی پایه سوم و ششم

۲) راهنمای معلم ریاضی اول و ششم

۳) کتاب راهنمای معلم علوم تجربی دوم و چهارم و ششم

۴) راهنمای معلم فارسی اول و چهارم و ششم

۵) کتاب راهنمای معلم اجتماعی پنجم و ششم ابتدایی

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش / بخش عمومی

برای تدارک این بخش از مجموعه سوالات آزمون آموزگار ابتدایی تمام تلاش خود را بکار بردیم و بر مهم ترین نمونه سوالات عمومی آزمون های آموزش و پرورش و دیگر آزمون های استخدامی دقیق شدیم تا برای داوطلبان آزمون استخدامی آموزگار دوره ابتدایی، استانداردترین سوالات عمومی استخدامی را با پاسخنامه منتشر نماییم تا یک منبع استاندارد استخدامی را داوطلبان تجربه نمایند.

۱۲۶ سوال تاریخ و فرهنگ تمدن

۱۱۶ سوال تعلیم و تربیت اسلامی

۶۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی

۶۲۵ سوال معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی

۷۳۵ سوال فناوری اطلاعات ICDL

۶۱۵ سوال زبان انگلیسی عمومی

۷۵۰ سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۳۲۵ سوال دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی

۵۴۰ سوال توانایی های عمومی و ذهنی

آزمون های استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش همیشه از آزمون های مهم به شمار می رود و برای این رشته شغلی داوطلبان بسیار زیادی در رقابت استخدامی حضور می یابند که برای آزمون سال ۱۴۰۲ رشته آموزگار ابتدایی سعی نمودیم کاملترین مجموعه استخدامی را تدارک ببینیم که داوطلبان می توانند هر یک از آنها را ملاحضه نمایند.

  • کاملترین نمونه سوالات حیطه عمومی برای آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی / به همراه پاسخنامه
  • منابع حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش طبق منابع اعلام شده آزمون

جزوات منابع آزمون آموزگار ابتدایی / درسنامه های ۱۴۰۲

همانطور که در بخش عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش بصورت ویژه بر روی سوالات کار کرده ایم برای پرقدرت بودن در پاسخگویی به سوالات این بخش، کاملترین جزوات آموزشی استخدامی را گردآوری نموده ایم که برای موفقیت شما داوطلبان آزمون آموزگار ابتدایی بسیار می تواند نقش آفرین باشد. تمامی نکات آموزشی این درسنامه های عمومی استخدامی از تجزیه و تحلیل آزمون های اخیر استخدامی نتیجه شده اند.

۱۳۶ صفحه درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۱ صفحه درسنامه استخدامی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه درسنامه استخدامی مهارت های کامپیوتر

۱۴۱ صفحه درسنامه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۱۰ صفحه درسنامه استخدامی هوش و توانمندی

۱۴۰ صفحه درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

  • کاملترین درسنامه ها برای حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی/ ویژه آزمون ۱۴۰۲
  • جزوات ارائه شده مخصوص آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش / طبق منابع آزمون

اصل دفترچه های استخدامی برای آزمون آموزگاری ابتدایی / پاسخ تشریحی ویژه ۱۴۰۲

اگر داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۲ تجربه مطالعه دفترچه های سوالات عمومی دوره های قبل را داشته باشند حتما قدرتمندتر از هر داوطلبی به سوالات پاسخگویی خواهند داشت چونکه یک آشنایی کامل با این نوع سوالات پیدا می نمایند که در آزمون پپیش رو می تواند موثر باشد. چند دوره از آزمون های آموزش و پرورش و چند دوره از آزمون های فراگیر از عناوین آزمون این دفترچه ها به حساب می آیند.

دفترچه سوالات آزمون آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش با پاسخنامه (سال های ۸۴ – ۸۶ – ۸۹)

دفترچه سوالات تخصصی آزمون آموزگار ابتدایی (برگزار شده سال ۸۹)

دفترچه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی (سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵)

دفترچه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی (سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲)

اصل سوالات آزمون اول فراگیر / ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون دوم فراگیر / ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون سوم فراگیر / ۱۳۹۵

اصل سوالات آزمون چهارم فراگیر / ۱۳۹۶

اصل سوالات آزمون پنجم فراگیر / ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون ششم فراگیر / ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون هفتم فراگیر / ۱۳۹۸

اصل سوالات آزمون هشتم فراگیر / ۱۳۹۹

اصل سوالات آزمون نهم فراگیر / ۱۴۰۱

اصل سوالات آزمون دهم فراگیر / ۱۴۰۲

یکی از کاملترین بسته های دفترچه آزمون های استخدامی مهم را برای داوطلبان متقاضی شرکت در رقابت استخدامی آموزگار ابتدایی تدارک دیده ایم که طی یک بسته می توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید و میزان تسلط خود را بهبود ببخشید. قطعا داوطلبان مطالعه کننده این منابع در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش نتیجه خواهند گرفت و هر یک از این منابع داوطلبان را به مرز حداکثری آمادگی می رساند.


منابع آموزگار ابتدایی / آزمون استخدامی ۱۴۰۲

مجموعه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی جهت آزمون ۱۴۰۲ مورد بازبینی قرار گرفت تا تمامی بخش های آن عنوان کامل بودن را به خود ببینند و داوطلبان می توانند مطمئن ترین بسته مطالعاتی نتیجه آور را جهت آماده سازی خود برگزینند. تاپ سوال در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش سال های قبل با عرضه مجموعه هایی دانش افزون که برگرفته از اصل سوالات آزمون ها بوده، استخدام داوطلبان بسیار زیادی را زمینه ساز گردید و وقتی که خبر استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ منتشر شد تیم تاپ سوال اقدام به بروزرسانی این بسته با ارزش که بعنوان پرمخاطب ترین منبع مطالعاتی داوطلبان دوره های قبل شناخته می شد نمود تا باز هم جزو برنامه مطالعاتی داوطلبان آزمون امسال قرار بگیرد.

این مجموعه سوالات تخصصی آموزگار ابتدایی و همین طور دیگر منابع با استفاده از تجربه تیم تولید محتوا تاپ سوال و تجربیات داوطلبان موفق آزمون آموزگار ابتدایی دوره قبل که تاپ سوال را برگزیدند تولید شده است. مجموعه جزوات و سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی را اندکی مقایسه نسبت به سایر منابع مطالعاتی داشته باشید پی خواهید برد که این مجموعه از لحاظ قیمت گذاری، کمیت و کیفیت، محتویات موجود در بسته و … چقدر مناسب تر عرضه شده است و از بهترین انتخاب ها به حساب می آید.

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش / منابع آزمون جدید ۱۴۰۲

قبولی آزمون سال ۱۴۰۲ آموزگار ابتدایی با دانلود جامع ترین جزوات و سوالات


مجموعه سوالات استخدامی آموزگاری ابتدایی ارائه شده را می توان بعنوان یک کتاب جامع استخدامی آموزگار ابتدایی نام برد که تمام آنچه بعنوان منبع مطالعاتی برای این آزمون مطرح است را می توانید در این کتاب استخدامی آموزگار ابتدایی ملاحضه بفرمایید و برای این منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی تلاش بسیار زیادی پایگاه تاپ سوال به خرج داده است و برای دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی هم این تیم بررسی های کامل را به عمل آورده و حتما در خدمت تمام داوطلبان و متقاضیان آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی آموزش و پرورش هستیم.

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی (کاملترین منابع آزمون)

سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی در نظر گرفته شده در این مجموعه برای داوطلبان طبق منابع اعلام شده آزمون سال ۱۴۰۲ می باشد که داوطلبان با مطالعه این نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می توانند با آمادگی بسیار مناسب در آزمون شرکت نمایند و در کسب نتیجه قبولی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی نسبت به دیگر داوطلبان عملکرد بهتری داشته باشند. آنچه که بعنوان منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی مهم بوده است را داوطلبان می توانند در مجموعه نمونه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی ملاحضه نمایند.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی