2023/11/27

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی اداره پست (کاملترین منابع آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی اداره پست مجموعه ای می باشد که منابع استخدامی بسیار مهمی را برای آزمون استخدامی اداره پست سال ۱۴۰۲ به همراه دارد و داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی اداره پست می توانند در کسب نتیجه عملکرد خوبی با این مجموعه داشته باشند.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی اداره پست
آزمون : استخدامی اداره پست ۱۴۰۲
محتویات : سوالات و جزوات

سوالات استخدامی اداره پستتاپ سوال برای اکثر آزمون های استخدامی سازمان ها سعی نموده منابع استخدامی مرتبط را برای داوطلبان آن گردآوری نماید که این صفحه از سایت به آزمون استخدامی اداره پست می پردازد و منابع مطالعاتی بسیار خوبی برای شما معرفی خواهد گردید. بسته سوالات استخدامی اداره پست با محتویاتی چون نمونه سوالات آزمون های اخیر و آزمون های دولتی کشور حتما میزان حداکثر آمادگی هر داوطلبی را زمینه ساز خواهد شد که علاوه بر بخش سوالات شما داوطلبان یک بسته دانش افزون به نام درسنامه های استخدامی منابع عمومی را با تیم تاپ سوال تجربه خواهید نمود.

در تدارک بسته های مطالعاتی همیشه تاپ سوال که از باتجربه ترین وبگاه های های ارائه کننده منابع مطالعای آزمون های استخدامی کشور می باشد این موضوع را مدنظر قرار داده و در تدارک منابع استخدامی اداره پست هم رعایت شده است اینکه سوالات و جزواتی که واقعا جنبه دانش افزونی و رفع کننده نیاز های مطالعاتی داوطلبان هستند را برمی گزیند که بعد از مطالعه به میزان تسلط خود در منابع اعلام شده توان افزودن داشته باشید و یک از جامع ترین نمونه سوالات استخدامی اداره پست را شرکت کنندگان این آزمون می توانند مطالعه نمایند.

کاملترین مجموعه سوالات استخدامی اداره پست / نمونه سوالات و جزوات

قبولی آزمون سال ۱۴۰۲ با اصل منابع آزمون استخدامی اداره پست

اداره پست
آغاز فعالت سازمان اداره پست به سال ۶۷ برمی گردد و از زیر شاخه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد. سازمان اداره پست وظایفی پستی چون فروش تمبر پستی، پذیرش نامه ها و مرسولات و … ارائه می نماید و در بخش های خدمات بانکی و دولتی هم مشغول به فعالیت هستند.
بیش از ۱۵ هزار نیرو در این سازمان فعالیت می نمایند و هر روز بیش از ۳ میلیون مرسوله را از ۵ هزار مسیر مبادله پستی انتقال می دهند.

سوالات استخدامی اداره پست | نمونه سوالات آزمون ۱۴۰۲

سوالات معارف اسلامی (۵۰۴ عدد + پاسخ)

سوالات مهارتهای کامپیوتر (۵۴۶ عدد + پاسخ)

سوالات زبان و ادبیات فارسی (۵۴۰ عدد + پاسخ)

سوالات ریاضی و آمار مقدماتی (۶۳۵ عدد + پاسخ)

سوالات زبان انگلیسی عمومی (۴۸۱ عدد + پاسخ)

سوالات هوش و توانمندی (۴۸۷ عدد + پاسخ)

سوالات اطلاعات عمومی (۳۲۴ عدد + پاسخ)

با کمیت و کیفیت بالا این بسته عمومی آزمون استخدامی اداره پست را تولید و منتشر نموده ایم که هر گونه دغدغه منابع مطالعاتی از شما شما داوطلبان به دور باشد و کاملترین دروس هفت گانه عمومی حاصل شده از آزمون های استخدامی بسیار مهم دولتی را با این بسته مطالعاتی می توانید تجربه نمایید.

سوالات استخدامی اداره پست | دفترچه سوالات + پاسخ تشریحی

اصل سوالات آزمون اول فراگیر / سال ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون دوم فراگیر / سال ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون سوم فراگیر / سال ۱۳۹۵

اصل سوالات آزمون چهارم فراگیر / سال ۱۳۹۶

اصل سوالات آزمون پنجم فراگیر / سال ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون ششم فراگیر / سال ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون هفتم فراگیر / سال ۱۳۹۸

اصل سوالات آزمون هشتم فراگیر / سال ۱۳۹۹

اصل سوالات آزمون نهم فراگیر / سال ۱۴۰۱

این دفترچه سوالات بصورت تایپ شده و با پاسخنامه تشریحی بسته بندی شده و منبعی بسیار ارزشمندی برای آزمون استخدامی اداره پست و هر سازمان دیگر محسوب می گردد چون آشنایی با این سوالات اصل و استاندارد حتما در بهبود توان علمی بخش منابع عمومی نقش آفرین خواهند بود.

سوالات استخدامی اداره پست | بخش درسنامه های عمومی

درسنامه آموزشی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۶ صفحه

درسنامه آموزشی احکام و معارف اسلامی ۵۱ صفحه

درسنامه آموزشی مهارت های کامپیوتر ۲۴۸ صفحه

درسنامه آموزشی آمار و ریاضیات ۱۴۱ صفحه

درسنامه آموزشی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه

اگر پاسخگویی تضمینی را به سوالات دروس عمومی آزمون اداره پست می خواهید داشته باشید این جزوات که حاوی نکات و راهکارهای لازم این دروس هستند را به تجربه های خود بیفزایید که حاصل تلاش تیم تاپ سوال از بررسی آزمون ها زیادی می باشد.


مجموعه سوالات استخدامی اداره پست را در ۳ بسته مطالعاتی معرفی نمودیم که هر کدام در روند رشد کیفیت فراگیری و آمادگی شما داوطلبان آزمون اداره پست ایفا نقش بسزایی خواهند نمود. تمام سعی خود را همیشه در بروزرسانی محصولات و منابع مطالعاتی داریم تا داوطلبان آزمون های پیش رو به خصوص سازمان اداره پست یک منبع مطالعاتی کمک کننده مسیر استخدامی را در برنامه خود ببیند و آمادگی مدنظرشان برای آزمون حاصل شود.

دانلود سوالات استخدامی اداره پست / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

نمونه سوالات و جزوات کامل برای داوطلبان آزمون استخدامی اداره پست

اداره پست

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی