2024/02/12

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی بانک ایران زمین (آزمون استخدامی ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی بانک ایران زمین بصورت یک مجموعه کامل برای رشته های تخصصی مختلف ارائه شده است و داوطلبان آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال ۱۴۰۲ می توانند تجربه بسیار خوبی با این منابع تخصصی داشته باشند و حتما نتیجه مورد نظر با مطالعه این مجموعه رقم خواهد خورد.
نام مجموعه : سوالات استخدامی بانک ایران زمین
آزمون : استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۲
محتویات : منابع استخدامی بانک ایران زمین

سوالات استخدامی بانک ایران زمیندر دسته بندی منابع استخدامی آزمون بانک های کشور بازنگری یک مجموعه دیگر را در دستور کار قرار داده ایم تا برای آزمون سال ۱۴۰۲ برای متقاضیانش از قبل کارآمدتر باشد. مجموعه سوالات استخدامی بانک ایران زمین نامی است که در این قسمت به معرفی مجموعه جدید آن می پردازیم تا داوطلبان با منابع آزمون استخدامی بانک ایران زمین قوی تر آشنا شوند. رشته های استخدامی بانک ایران زمین را تفکیک نمودیم و برای هر یک از آنها یک منبع تخصصی در نظر گرفته شده است که هر داوطلبی می تواند منابع مربوط به رشته تخصصی خود را دانلود و جزو برنامه مطالعاتی خود قرار دهد.

فرقی نمی کند آزمون بانک ایران زمین باشد یا بانک دیگر، استقبال از آزمون های استخدامی بانک ها همیشه وجود داشته و متقاضیان بسیاری جهت استخدام در این آزمون ها با یکدیگر رقابت می نمایند و لازمه های کسب قبولی در آزمون کتبی بانک ایران زمین منابع مطالعاتی اصل و استاندارد می باشد که برای رشته های شما مخاطبان در این بخش ارائه شده است. این نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ایران زمین حاوی اصل سوالات تخصصی و عمومی سالهای اخیر آزمون بانک ها می باشد و از این نظر منبعی بسیار ارزشمند جهت ارتقاء توان علمی داوطلبان در دروس مربوطه اعلامی از سوی برگزار کننده آزمون بانک ایران زمین به شمار می رود.

سوالات استخدامی بانک ایران زمین / عمومی و تخصصی رشته ها

منابع استخدامی بانک ایران زمین ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

برای تمامی رشته های تخصصی آزمون استخدامی بانک ایران زمین یک مجموعه کامل در قالب منابع عمومی و تخصصی در نظر گرفته شده است که در ادامه عناوین دروس و رشته ها را ملاحضه خواهید نمود و قطعا داوطلبان آزمون استخدامی بانک ایران زمین می توانند با مطالعه این مجموعه ها خود را آماده پاسخگویی به سوالات آزمون پیش رو نمایند.

حسابداری و حسابرسی، آمار، علوم اقتصادی، مدیریت، بانکداری و امور بانکی، حقوق از جمله رشته های شغلی بانک ایران زمین هستند که در این بازنگری سعی نمودیم منابعی کاملتر و جدیدتر برای داوطلبان آزمون استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۲ در نظر بگیریم که حالا یکی از جامع ترین مجموعه های استخدامی بانک ایران زمین در سطح کشور عرضه شده و دارای کاملترین عناوین مطالعاتی جهت مطالعه متقاضیان می باشد.

یک بسته کامل برای بخش عمومی (نمونه سوالات، دفترچه های فراگیر و درسنامه ها) برای داوطلبان ارائه شده است که در کنار هر بسته تخصصی آماده دانلود می باشد و تمامی آنچه که یک داوطلب در این بخش بدان نیازمند بوده است را تدارک دیده ایم. اگر داوطلبان برای آزمون بانک ایران زمین این منابع عمومی و تخصصی را مطالعه نمایند نتیجه قبولی را در آزمون رقم خواهند زد چون که این منابع از بررسی تمامی آزمون های استخدامی تدارک یافته اند.

سوالات استخدامی بانک ایران زمین (عمومی ویژه آزمون ۱۴۰۲)

تمامی سوالات عمومی آزمون بانک ایران زمین با پاسخنامه می باشد و سعی کردیم از آزمون های اخیر مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات را انتخاب نماییم و حتما داوطلبان تجربه خوبی را با این بسته برای خود در آزمون بانک ایران زمین رقم خواهند زد. این منابع عمومی برای تمامی رشته های آزمون بانک ایران زمین مناسب می باشد.

معارف اسلامی تعداد ۵۰۲ سوال

ادبیات و نگارش اداری تعداد ۵۴۲ سوال

زبان انگلیسی عمومی تعداد ۴۸۳ سوال

اطلاعات عمومی تعداد ۳۲۳ سوال

مهارت های ICDL تعداد ۵۵۰ سوال

هوش و استعداد تحصیلی تعداد ۴۹۲ سوال

برای یکایک این دروس عمومی جزوه استخدامی که حاوی نکاتی بسیار حائز اهمیت می باشد طراحی شده است و همین طور دفترچه آزمون های فراگیر از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۴۰۱ با پاسخنامه تشریحی که برای هر آزمون استخدامی مناسب است و به همراه بخش عمومی بانک ایران زمین قابل دانلود هستند.


سوالات استخدامی بانک ایران زمین (حسابداری و حسابرسی)

۱۷۵ نمونه سوال اصول حسابداری ۱ و ۲

۱۷۸ نمونه سوال حسابداری میانی ۱ و ۲

۱۰۰ نمونه سوال حسابداری شرکت ها

۳۰۰ نمونه سوال قانون تجارت

۹۰ نمونه سوال مدیریت مالی

۲۰۷ نمونه سوال مبانی سازمان و مدیریت

قبولی بخش تخصصی آزمون بانک ایران زمین با استفاده از چنین نمونه سوالات اصلی با پاسخنامه را تضمین شده می دانیم که دربردارنده سوالات تمامی منابع امتحانی این آزمون می باشد. سوالات آزمون حسابداری و حسابرسی بانک ایران زمین آماده دریافت می باشد. تلاش بسیار زیادی به منظور گردآوری هر یک از این نمونه سوالات صورت گرفته است و داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ بانک ایران زمین می توانند تجربه بسیار مهمی با این منابع تخصصی داشته باشند.


نمونه سوالات استخدامی بانک ایران زمین (آمار)

۱۵۰ نمونه سوال مفاهیم و روش های آماری

۱۲۷ نمونه سوال احتمال ۱

۱۵۸ نمونه سوال رگرسیون ۱

۱۰۰ نمونه سوال نمونه گیری ۱ و ۲

این مجموعه سوالات تخصصی رشته آمار آزمون بانک ایران زمین ارائه شده همه منابع اعلامی را شامل می گردد که نمونه سوال ها با پاسخنامه جهت دانلود داوطلبان این آزمون در نظر گرفته شده است. داوطلبان اگر به منابع تخصصی آزمون بانک ایران زمین رشته خود نگاه کنند متوجه می شوند که چه مجموعه بسیار کاملی را برای آنها تدارک دیده ایم که تمامی دروس تخصصی آزمون بانک ایران زمین سال ۱۴۰۲ را در خود جای داده است.


سوالات استخدامی بانک ایران زمین (علوم اقتصادی)

۲۱۸ نمونه سوال اقتصاد خرد و کلان

۱۶۰ نمونه سوال پول، ارز و بانکداری

۱۱۷ نمونه سوال اقتصاد ایران

۱۴۶ نمونه سوال اقتصادسنجی

۱۶۰ نمونه سوال اقتصاد بخش عمومی

برای رشته علوم اقتصادی هم همانند رشته قبلی یکی از بهترین نمونه سوالات تخصصی استخدامی بانک ایران زمین را با پاسخنامه ارائه نمودیم که نتیجه رصد بی شمار آزمون استخدامی بانک های کشور می باشد و برای استفاده در سال ۱۴۰۲ آماده دانلود است. برای تمامی رشته های تخصصی آزمون استخدامی بانک ایران زمین این طور مجموعه در نظر گرفته ایم که برای کسب نتیجه قبولی بسیار تاثیر گذار هستند.


سوالات استخدامی بانک ایران زمین (مدیریت)

۱۶۸ سوال آمار و کاربرد آن در مدیریت

۲۲۰ سوال اقتصاد خرد و کلان

۲۴۷ سوال رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی

۲۰۸ سوال مبانی سازمان و مدیریت

۱۵۶ سوال بازاریابی و تحقیقات بازار

این مجموعه مربوط به رشته مدیریت آزمون بانک ایران زمین می باشد که تمامی سوالات استخدامی مدیریت این بانک از بررسی آزمون های دوره های اخیر بدست آمده و با پاسخنامه ارائه شده اند. قطعا یکی از کاملترین منابع رشته مدیریت این بانک را پیشنهاد داده ایم. داوطلبان آزمون استخدامی بانک ایران زمین بدانند که این منابع تخصصی برای آزمون سال ۱۴۰۲ بطور کامل بررسی و نمونه سوالات آزمون های برگزار شده سال های اخیر را به همراه دارند.


سوالات آزمون بانک ایران زمین (بانکداری و امور بانکی)

۱۷۵ نمونه سوال اصول حسابداری ۱ و ۲

۳۰۰ نمونه سوال قانون تجارت

۹۰ نمونه سوال مدیریت مالی

۱۲۶ نمونه سوال حسابداری بانکی

۱۶۰ نمونه سوال پول، ارز و بانکداری

برای تمامی رشته های آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال ۱۴۰۲ منابع مطالعاتی حاوی بخش های عمومی و تخصصی با پاسخنامه در نظر گرفته شده است که داوطلبان با انتخاب منابع بخش تخصصی می توانند از منابع بخش عمومی هم بهره مند شوند. داوطلبان رشته های تخصصی مختلف می توانند منابع آزمون استخدامی بانک ایران زمین رشته خود را دریافت نمایند که شامل منابع آزمون سال ۱۴۰۲ است.


سوالات استخدامی بانک ایران زمین (حقوق)

۲۴۰ نمونه سوال حقوق مدنی

۲۳۲ نمونه سوال حقوق جزای اختصاصی

۱۹۰ نمونه سوال آیین دادرسی مدنی

۲۰۸ نمونه سوال حقوق اداری

۱۶۷ نمونه سوال حقوق تجارت

۱۰۵ نمونه سوال حقوق اساسی

یکی از رشته های آزمون بانک ایران زمین رشته حقوق می باشد که برای داوطلبان آن یکی از کاملترین مجموعه های تخصصی و عمومی را با پاسخنامه ارائه داشته ایم که قطعا با آن بهترین نتیجه را کسب خواهند نمود. هر منابعی که برای آزمون استخدامی بانک ایران زمین مهم بوده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه ها ملاحضه نمایند و خود را برای آزمون سال ۱۴۰۲ رشته تخصصی آزمون بانک ایران زمین آماده نمایند.


منابع استخدامی بانک ایران زمین / ۱۴۰۲

اطمینان داشته باشید که بهترین و کامل ترین مجموعه سوالات بانک ایران زمین را برای شما داوطلبان محترم تهیه کرده ایم که دریافت آنرا به داوطلبانی که می خواهند برای این آزمون یک منابع خوب را در دست داشته باشند توصیه می کنیم چرا که این مجموعه دارنده تمام منابع امتحانی می باشد که مورد نیاز داوطلبان است و مطالعه آنها قطعا آمادگی شما را برای آزمون بانک ایران زمین نسبت به دیگر داوطلبان چندین برابر می کند. بخش عمومی بصورت مشترک با بسته های تخصصی بانک ایران زمین همراه می باشد.

بانک ایران زمین

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی