2024/03/10

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن (منابع آزمون ۱۴۰۳)

جهت رقابت در آزمون های استخدامی حتما باید داوطلب از قبل آزمون در زمان در نظر گرفته شده به آماده سازی خود بپردازد که کتب دانشگاهی رشته مربوطه نقش بسزا و اصلی را ایفا می نمایند که توصیه همیشگی ما به داوطلبان آزمون ها، مطالعه دوباره منابع دانشگاهی بوده است و اما در این بخش به منابع مطالعاتی در نظر گرفته شده تیم وبگاه تاپ سوال در رابطه با آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن می پردازیم که بدین منظور بسته مطالعاتی تحت عنوان سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن تولید و انتشار یافته که قطعا بعد از مطالعه محتویات، منابع استخدامی رشته ها را به دید یک بسته کمک آموزشی قدرتمند آزمون استخدام بانک صنعت و معدن خواهید دید.

رویه ای که این وبگاه در پیش داشته و همیشه زمینه سازی موفقیت بسیاری از مخاطبان و داوطلبان خود را نموده است، انتخاب کارآمدترین منابع هم در بخش سوالات و هم در بخش جزوات که مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن هم در چارچوب همین نگرش در دستور انتشار قرار گرفت البته نکته لازم به ذکر اینکه آزمون های استخدامی بانک های بسیار زیادی را این وبگاه تجربه نموده است و تجربه کار با داوطلبان این آزمون ها خود نیز امری نقش آفرین در ارائه بسته نمونه سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن به حساب می آید.

سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن جهت آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳

منابع مطالعاتی رشته های تخصصی آزمون بانک صنعت و معدن / سوالات و جزوات

منابع آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن در دو بخش عمومی و تخصصی را فعلا برای چهار رشته تخصصی تدارک دیده ایم که منابع بخش عمومی این چهار رشته بصورت مشترک عرضه شده است که دروس تخصصی مدنظر آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن بصوت مجزا و با توضیحات کامل قابل مشاهده می باشد تا داوطلبان هر یک از رشته های استخدامی بانک صنعت و معدن بتوانند منبعی کامل را برگزینند و به سطح علمی خود در هر یک این درس ها قوت ببخشند.

در رابطه با بخش عمومی که نمونه سوالات، جزوات و دفترچه نمونه سوالات را شامل می گردد و تعدادی جزوه تخصصی که این موارد را بصورت یکجا به توضیح می پردازیم که همراه با هر یک از سوالات تخصصی بانک صنعت و معدن قابل دانلود می باشند. تمام جزئیات منابع تخصصی رشته های آزمون پذیرش بانک صنعت و معدن هم در ادامه لحاظ شده است که می توانید نسبت به دریافت منبع مربوطه اقدام نمایید.

سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن / منابع مشترک رشته ها

ارزیابی های بسیار زیادی جهت ارائه این بسته مطالعاتی از آزمون ها داشته ایم که تمام سوالات با پاسخنامه خدمت داوطلبان آزمون بانک صنعت و معدن ارائه شده که ابتدا با این نمونه سوالات آشنا شوید و بعد به جزوات و منابع این بخش می پردازیم.

سوالات احکام و معارف اسلامی ۵۰۳ عدد

سوالات زبان و ادبیات فارسی ۵۴۰ عدد

سوالات مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ۵۴۷ عدد

سوالات ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۵ عدد

سوالات زبان انگلیسی عمومی ۴۸۶ عدد

سوالات هوش و توانمندی های عمومی ۴۸۸ عدد

سوالات اطلاعات عمومی ۳۲۵ عدد

  • دفترچه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که طی این آزمون ها، بانک های زیادی جذب نیرو داشته اند که همین بانک صنعت و معدن هم در چند مرحله پذیرش داشته که تمام سوالات با پاسخ تشریحی از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ را پوشش می دهد.
  • برای هر یک از دروس اشاره شده در بخش سوالات عمومی آزمون بانک صنعت و معدن، جزوات عمومی بسیار خوبی را تنظیم و برای دانش افزایی داوطلبان بسیار حائز اهمیت می باشد و همین طور برای بخش جزوات تخصصی، درسنامه هایی چون دانش علوم بانکی، بانکداری، چک و … را که برای این آزمون مفید هستند را در نظر گرفته ایم که در کنار هر بسته تخصصی، تمامی این منابع معرفی شده امکان دریافت آنها فراهم است.

۱- سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن / مدیریت ۱۴۰۳

جهت ارائه سوالات استخدامی مدیریت این بانک تلاش نمودیم آزمون های استخدامی بانک های مهم این چند سال اخیر را تحت این رشته مورد رصد قرار دهیم تا مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات را با پاسخنامه تشریحی در سطح کشور منتشر نماییم.

تئوریهای مدیریت (۲۵۰ سوال با پاسخ تشریحی)

مدیریت بازاریابی (۱۵۷ سوال با پاسخ تشریحی)

ریاضی و آمار (۲۲۰ سوال با پاسخ تشریحی)

مدیریت مالی (۹۰ سوال با پاسخ تشریحی)


۲- سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن / حسابداری ۱۴۰۳

همانند رشته قبلی، رشته حسابداری یکی از رشته های همیشگی آزمون های استخدامی بانک صنعت و معدن به شمار می رود که منابع مطالعاتی بخش تخصصی آن بر مبنا آزمون های قبلی به کاملترین شکل ممکن توسط تیم تاپ سوال ارائه شده است.

اصول حسابداری (۱۷۳ سوال با پاسخ تشریحی)

حسابداری شرکت ها (۱۰۰ سوال با پاسخ تشریحی)

حسابرسی (۲۲۰ سوال با پاسخ)

حسابداری مالی (۱۴۰ سوال با پاسخ تشریحی)

حسابداری میانه (۱۸۰ سوال با پاسخ)

حسابداری دولتی (۱۵۵ سوال با پاسخ تشریحی)

حسابداری صنعتی (۱۱۵ سوال با پاسخ تشریحی)


۳- سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن / اقتصاد ۱۴۰۳

تجربه یک منبع مطمئن از سری نمونه سوالات بانک صنعت و معدن دوره های قبل و دیگر بانک ها حتما بازخورد بسیار بالایی را برای داوطلبان رقم خواهد زد که بسته مطالعاتی رشته اقتصاد در بخش های معرفی شده قطعا داوطلب را آماده رقابت علمی خواهد نمود.

اقتصاد خرد و کلان (۲۲۰ سوال با پاسخ تشریحی)

پول و بانکداری (۱۶۰ سوال با پاسخ)

بودجه (۱۲۰ سوال با پاسخ)

دانش علوم بانکی (۳۸۰ سوال با پاسخ)


۴- سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن / کامپیوتر ۱۴۰۳

به داوطلبانی که در طلب منابع رشته کامپیوتر این بانک هستند عرض می نماییم که سوالات استخدامی کامپیوتر را ملاحضه می فرمایید تشکیل شده از اصل سوالات ادوار اخیر بانک های کشور با پاسخنامه می باشد که آنها را طبق دروس آزمون گردآوری نمودیم.

سیستم عامل (۲۲۰ سوال با پاسخ)

اصول پایگاه داده (۱۸۵ سوال با پاسخ)

معماری کامپیوتر (۲۰۵ سوال با پاسخ)

ساختمان داده (۲۵۰ سوال با پاسخ)

شبکه های کامپیوتری (۲۳۰ سوال با پاسخ)

طراحی الگوریتم (۲۲۵ سوال با پاسخ)

زبان های برنامه نویسی (۲۱۵ سوال با پاسخ)

امنیت شبکه های کامپیوتری (۱۸۰ سوال با پاسخ)


منابع آزمون بانک صنعت و معدن / سال ۱۴۰۳

داوطلبان محترمی که این صفحه از وبگاه تاپ سوال را ملاحضه فرمودید تا به منظور افزایش دانش خود در رقابت استخدامی بانک صنعت و معدن با دیگر داوطلبان منابعی را برگزینید، این اطمینان را به همه شما مخاطبان می دهیم که نهایت تلاش جهت ارائه یک منبع مطالعاتی هدفمند توسط این تیم صورت گرفته است و برای این موضوع آزمون های کتبی استخدامی بانک های زیادی را مورد ارزیابی قرار دادیم تا با خیالی آسوده به مطالعه و فراگیری نکات آموزشی این مجموعه جزوات و سوال های بانک صنعت و معدن بپردازید.

دانلود سوالات استخدامی بانک صنعت و معدن با منابع آموزشی ویژه ۱۴۰۳

آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن را با جدیدترین منابع تجربه نمایید

ما همیشه درصدد کسب رضایت تمامی مخاطبان خود هستیم و اگر چنانچه شما عزیزان می خواهید در رابطه با این منابع استخدامی بانک صنعت و معدن سوالاتی را مطرح نمایید حتما از بخش تماس با ما با پشتیبانی وبگاه تماس حاصل نمایید. امیدواریم که پسند شما داوطلبان در رابطه با بسته کامل و جامع آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن حاصل شود.

بانک صنعت و معدن

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی