2024/02/21

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک (ویژه آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک شامل اصل سوالات تخصصی، اختصاصی و عمومی رشته های اعلام شده آزمون سال ۱۴۰۲ سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد که داوطلبان هر یک از رشته ها می توانند منابع تخصصی و عمومی مربوط به خود را دریافت نمایند. سوالات قرار گرفته در این مجموعه به آزمون های استخدامی برگزار شده ثبت اسناد و املاک مربوط می گردد.
عنوان مجموعه : سوالات ثبت اسناد و املاک
آزمون : استخدامی سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
محتویات : تخصصی، اختصاصی و عمومی
پاسخنامه : تمامی سوالات با پاسخ

سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاکدر سال ۱۴۰۲ بار دیگر شاهد فراخوان دیگری از سازمان ثبت اسناد و املاک جهت جذب نیرو شدیم و تصمیم گرفته شد منابع مطالعاتی از قبل منتشر شده این آزمون را طبق آزمون جدید آپدیت نماییم. مجموعه سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک حاوی منابع اعلامی از مجری برگزاری آزمون پیش رو بطور کامل می باشد که چند رشته آزمون سازمان ثبت اسناد و املاک در این بخش در نظر گرفته شده است. منابع بخش های آزمون (عمومی – تخصصی و اختصاصی) بر مبنا دروسی که جهت برگزاری رقابت استخدامی معرفی شده اند عرضه گردیدند. اگر داوطلبان سوالات آزمون استخدامی فراگیر با پاسخ تشریحی را مطالعه نمایند قطعا آشنایی کامل با این آزمون پیدا خواهند نمود.

همانطور که مطلع هستید و در خبرها مشاهده فرموده اید سازمان ثبت اسناد و املاک طی یک آزمون در چند عنوان شغلی از افراد واجد شرایط جویای شغل استخدام می نماید و به همین علت تمام تلاش خود بر روی تدارک مجموعه نمونه سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک به کار برده ایم و به محصولات خود ایمان کامل داریم چرا که در آزمون های قبل ثابت کرده اند که چقدر در نتیجه و رتبه داوطلبان توانستند موثر باشند و طی تماس های خود جهت قدردانی باعث افزایش اشتیاق فعالیت تیم تاپ سوال برای آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک سال ۱۴۰۲ شده اند.

سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک / آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

منابع آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک (تخصصی و اختصاصی – عمومی)

جهت منبع مطالعاتی آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک رشته های متصدی امور دفتری، کاردان ثبت اسناد و املاک کاملترین منابع را در برنامه تولیدات خود قرار داده ایم تا در این آزمون جدید داوطلبان این رشته های شغلی بتوانند حداکثر آمادگی را در خود ایجاد نمایند.

نمونه سوالات آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک که برای شما داوطلبان تدارک دیده ایم نمونه سوالات بخش های عمومی و تخصصی آزمون جدید را شامل می شود و قطعا این مجموعه می تواند بهترین انتخاب برای دست یابی به قبولی آزمون باشد. تمامی این نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک با بررسی کامل آزمون های استخدامی ثبت اسناد و املاک برگزار شده سال های اخیر گردآوری شده اند که داوطلبان آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک سال ۱۴۰۲ می توانند کاملترین منابع را تجربه نمایند.

سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک / بخش عمومی ویژه ۱۴۰۲

دروسی که مشاهده می فرمایید برای بخش عمومی آزمون، همگی از منابع طرح سوال آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک به شمار می روند که این تعداد با پاسخنامه حاصل تلاش تاپ سوال جهت پاسخگویی صددرصدی شما داوطلبان به بخش عمومی آزمون می باشد.

سوالات زبان و ادبیات فارسی (۵۳۵ عدد)

سوالات معارف اسلامی (۵۰۰ عدد)

سوالات آشنایی با قوانین و مقررات اداری (۱۴۳ عدد)

سوالات فناوری اطلاعات (۵۵۶ عدد)

سوالات زبان انگلیسی عمومی (۴۸۰ عد)

سوالات معلومات عمومی (۳۲۵ عدد)

سوالات هوش و توانمندی های ذهنی (۴۵۰ عدد)

جزوات آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک / دروس عمومی

وقتی نمونه سوالات می توانند برای یک داوطلب پراهمیت باشند پس جزوات آموزشی که خود حاوی نکات مورد نیاز آزمون های استخدامی هستند خیلی کارآمد خواهند بود تعدادی جزوه های منابع عمومی آزمون استخدامی ثبت اسناد به کمک اساتید مجرب مرتبط با تاپ سوال تدارک دیده شده است که با مطالعه آنها حتما شاهد نتیجه قبولی خواهید بود.

۱۳۶ صفحه درسنامه زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه درسنامه معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه درسنامه مهارت های ICDL

۱۰ صفحه درسنامه هوش و توانمندی

۱۴۰ صفحه درسنامه زبان انگلیسی عمومی

دفترچه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک / فراگیر

از آنجاییکه آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک در قالب آزمون دستگاه های اجرایی برگزار می گردد تصمیم گرفتیم برای داوطلبان بسته ای از اصل دفترچه آزمون های فراگیر ادوار قبل مربوط به سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ با پاسخنامه تشریحی تدارک ببینیم تا با این آزمون ها آشنایی کامل پیدا و با توان علمی بالاتر نسبت به رقبا در آزمون شرکت نمایید و منابع امتحانی این دفترچه ها دروس عمومی می باشد.


سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک / کارشناس نقشه برداری

۲۵۰ سوال تخصصی فتوگرامتری و سنجش از راه دور

۲۱۲ سوال تخصصی استفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی و زیرساخت اطلاعات مکانی

۱۵۱ سوال تخصصی کارتوگرافی

۶۰ سوال تخصصی ژئودزی

۸۲ سوال تخصصی نقشه برداری زمینی

برای عنوان شغلی کارشناس نقشه برداری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک یک بسته کامل تخصصی و اختصاصی با پاسخنامه تولید و منتشر گردیده است که مناسب آزمون جدید در سال ۱۴۰۲ می باشد و منابع بخش تخصصی، عمومی، جزوات و دفترچه ها بصورت یکجا قابل دانلود است.


سوالات ثبت اسناد و املاک / کارشناس ثبت اسناد و املاک

۲۴۲ سوال تخصصی قانون مدنی

۱۷۵ سوال تخصصی قانون تجارت

۲۳۸ سوال تخصصی قانون اجرای احکام مدنی

سوال قانون ثبت اسناد و املاک

سوال قانون دفاتر اسناد رسمی

سوال قانون امور حسبی

سوال آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا

داوطلبان عنوان شغلی کارشناس ثبت اسناد و املاک می توانند نهایت بهره را از این بسته سوالات تخصصی استخدامی ثبت اسناد با پاسخنامه نصیب خود نمایند و با دانش بالا در این آزمون حاضر شوند که سوالات عمومی و تخصصی و همین طور درسنامه و دفترچه ها را می توانید دانلود نمایید.


آزمون سازمان ثبت اسناد و املاک سال ۱۴۰۲

تمام جزئیاتی که برای مجموعه سوالات آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک عرض کردیم تمام نیاز یک داوطلب جهت شرکت در آزمون می باشد که با دریافت این مجموعه این نیاز برطرف شده و صرف زمان جهت تهیه منابع مطالعاتی دیگر را به مطالعه این محصول اختصاص دهید تا شاهد افزایش آمادگی خود برای شرکت در آزمون ثبت اسناد و در نتیجه آن کسب موفقیت باشید. برای اینکه در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک از سری آزمون های سال ۱۴۰۲ منبعی را برای خود تهیه فرمایید تا پاسخگوی نیاز مطالعاتی باشد این مجموعه را پیشنهاد می نماییم.

دانلود سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک با محتویاتی کامل برای داوطلبان

تضمینی ترین منبع مطالعاتی آزمون سازمان ثبت اسناد برای آزمون سال ۱۴۰۲

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی