2019/02/15

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور (ویژه آزمون سال ۹۸)

سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشورخدمت تمامی مخاطبان این نوشتار از وبگاه تاپ سوال که به معرفی و عرضه یکی از پرمحتواترین بسته های مطالعاتی جهت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۹۸ می پردازد سلام داریم. برای متقاضیان و داوطلبان رشته شغلی حسابرس یکی از کاملترین مجموعه سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور را تدارک دیده ایم که تمامی منابع استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور را پوشش داده و داوطلبان می توانند با تکیه بر این منبع به دانش بخش های آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات بهبود ببخشند. تدارک این منابع با استفاده از سوالات آزمون های استخدامی دیوان محاسبات سال های قبل همراه می باشد تا همانند دوره های قبل سبب استخدام مخاطبان خود گردیم.

در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۳۹۸ رشته شغلی حسابرس بیشترین جذب را نسبت به خود اختصاص داده است که حتما با استقبال زیاد متقاضیان همراه خواهد شد و داوطلبان جهت قبولی و استخدام حتما باید منابعی را در دستور کار خود قرار دهند که پاسخگو منابع مطالعاتی بخش امتحانی اعلامی از سوی برگزار کنندگان آزمون حسابرس باشد که این نمونه سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور عرضه شده جهت آزمون پیش رو مورد آپدیت واقع شده تا بهینه تر در اختیار داوطلبان قرار گیرد و قطع به یقین این منابع آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات که پیش بینی های لازم مطالعاتی را به عمل آورده، بازخورد خوبی خواهد داشت و هموار کننده مسیر استخدام داوطلبان رشته حسابرس است.

سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور / آزمون سال ۹۸

تاپ سوال کاملترین منابع استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور را ارائه نموده است

منابع تخصصی آزمون حسابرس : حسابداری مالی ، حسابرسی ، حسابداری دولتی ، قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی، قانون تجارت، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزار ی مناقصات) ، بودجه ، کاربرد نرم افزارها در حسابداری و حسابرسی ، زبان تخصصی

منابع عمومی آزمون حسابرس : معارف اسلامی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی (قانون اساسی و قانون دیوان محاسبات کشور) ، زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)

نمونه سوالات آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور را بر مبنا منابعی اعلامی از سوی سازمان سنجش گردآوری نموده ایم که مهم ترین نموه سوالات تخصصی استخدامی حسابرس دیوان محاسبات و همین طور سوالات عمومی طی این بسته ها از وبگاه تاپ سوال عرضه شده است که برای پاسخگویی مطمئن به سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور رشته شغلی حسابرس تجربه خیلی خوبی خواهند داشت.

سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور / تخصصی

وبگاه تاپ سوال همیشه در بروزرسانی محصولات خود تلاش داشته و برای آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور یک بازنگری اساسی به عمل آورد. دانلود سوالات تخصصی استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور را به تمام داوطلبان آزمون سال ۹۸ پیشنهاد می نماییم که از بررسی آزمون های دیوان محاسبات دوره های گذشته حاصل شده اند و از همه نظر کامل و جامع می باشد.

۱۶۱ سوال تخصصی استخدامی حسابداری مالی + پاسخنامه تشریحی

۱۰۵ سوال تخصصی استخدامی حسابرسی + پاسخنامه تشریحی

۱۵۵ سوال تخصصی استخدامی حسابداری دولتی + پاسخنامه

۱۷۵ سوال تخصصی استخدامی قوانین مالی و محاسباتی + پاسخنامه

۳۰۲ سوال تخصصی استخدامی قانون تجارت + پاسخنامه

۱۰۵ سوال تخصصی استخدامی قانون مدیریت خدمات کشوری + پاسخنامه

۱۲۰ سوال تخصصی استخدامی کاربرد نرم افزارها در حسابداری و حسابرسی + پاسخنامه

۱۵۵ سوال تخصصی استخدامی بودجه + پاسخنامه

۱۶۰ سوال تخصصی استخدامی زبان تخصصی + پاسخنامه

سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور / عمومی

پاسخگویی به بخش عمومی آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات ۹۸ را با مطالعه این نمونه سوالات پرکاربرد حتمی می دانیم چونکه نتیجه شده ارزیابی آزمون های ۵ سال اخیر دولتی کشور را عرضه نمودیم و تمام سوالات با پاسخنامه آماده دریافت می باشد.

۵۴۰ نمونه سوال عمومی معارف اسلامی

۶۳۵ نمونه سوال عمومی ریاضی و آمار مقدماتی

۴۸۵ نمونه سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی

۳۲۵ نمونه سوال عمومی اطلاعات عمومی

۵۴۰ نمونه سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش

۵۵۰ نمونه سوال عمومی فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)

جزوات تخصصی آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور

برای آزمون دیوان محاسبات کشور رشته حسابرس تعدادی درسنامه که به کار داوطلبان خواهد آمد را عرضه نمودیم که حاوی نکاتی بسیار ارزشمند جهت پاسخگویی به بخش تخصصی آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات محسوب می گردد.

درسنامه تخصصی قانون مدیریت خدمات کشوری

درسنامه تخصصی قانون اساسی

درسنامه تخصصی قانون دیوان محاسبات کشور

درسنامه تخصصی قانون برگزاری مناقصات

درسنامه تخصصی قانون محاسبات عمومی

جزوات عمومی آزمون حسابرس دیوان محاسبات کشور

هم برای بخش تخصصی و هم برای بخش عمومی آزمون حسابرس دیوان محاسبات درسنامه آموزشی ارائه کردیم تا داوطلبان هم از نمونه سوالات و هم از درسنامه بهره ببرند که با رصد آزمون های مهم کشور این درسنامه ها طراحی شده اند.

۱۳۶ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت های هفت گانه ICDL

۱۴۱ صفحه جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۱۴۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

دفترچه سوالات آزمون استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور

بسته ها ارائه شده قبلی، مجموعه سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور را کامل نموده اند ولی به جهت آشنایی داوطلبان با نمونه سوالات عمومی استاندارد دوره های اخیر تعدادی دفترچه سوالات بسیار کارآمد را به این مجموعه اضافه نمودیم.

دفترچه سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور / سال ۹۴

اولین آزمون فراگیر با پاسخنامه تشریحی / خرداد ۹۴

دومین آزمون فراگیر با پاسخنامه تشریحی / اسفند ۹۴

سومین آزمون فراگیر با پاسخنامه تشریحی / آبان ۹۵

چهارمین آزمون فراگیر با پاسخنامه تشریحی / شهریور ۹۶

پنجمین آزمون فراگیر با پاسخنامه تشریحی / تیر ۹۷


منابع استخدامی حسابرس دیوان محاسبات

وبگاه تاپ سوال به محض انتشار فراخوان استخدام دیوان محاسبات کشور در پاییز ۹۸ اقدام به بروزرسانی منابع مطالعاتی آزمون دیوان محاسبات به خصوص مجموعه سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور نمود که حاوی بخش های بسیار ارزشمند جهت این آزمون می باشد. تیم تاپ سوال سالهاست در زمینه تولید منابع استخدامی در سطح کشور مشغول به فعالیت می باشد که کوله باری از تجربه را داوطلبان می توانند در بسته عرضه شده این وبگاه شاهد باشند و از تجربیات داوطلبان موفق دوره های قبل هم در تدارک نمونه سوالات حسابرس دیوان محاسبات استفاده نمودیم.

تمام سعی و تلاش خود را برای هرچه کامل تر بودن مجموعه سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور به کار برده ایم تا داوطلبان عزیز را از تهیه هر گونه منبع مطالعاتی دیگری بی نیاز کرده باشیم که امیدواریم مورد پسند و رضایت عزیزان قرار گیرد.

دانلود سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور برای آزمون ۹۸

کاملترین جزوات و نمونه سوالات در بسته مطالعاتی حسابرس دیوان محاسبات

دیوان محاسبات کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی