2024/03/27

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش (مجموعه ۱۴۰۳)

سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش بصورت یک مجموعه کامل که در خود اصل سوالات تخصصی و عمومی سال های اخیر را جای داده است ارائه گردید و این نمونه سوالات استخدامی دبیری تاریخ به همراه پاسخ برای آزمون سال ۱۴۰۳ منبعی مهم به شمار می رود.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی دبیری تاریخ
آزمون : ۱۴۰۳ رشته استخدامی دبیری تاریخ
محتویات : منابع آزمون جدید دبیر تاریخ

سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورشعرض ادب و احترام به یکایک داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ که امیدواریم منبع مطالعاتی این صفحه از وب سایت که برای یکی از خوشه های شغلی این آزمون ارائه نموده ایم مورد پسند واقع شود. عنوان شغلی دبیری تاریخ که در آزمون دوره های قبل آموزش و پرورش هم شاهد جذب نیرو آن بوده ایم به این جهت کاملترین بسته سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش را خدمت شما داوطلبان دبیری تاریخ انتشار داده ایم که با استفاده از آن می توانید خیزی محکم برای رقم زدن زمینه های استخدام رشته دبیر تاریخ خود بردارید. این منابع استخدامی دبیری تاریخ توسط گروه متخصصان وب سایت تاپ سوال از آزمون های اخیر رشته دبیری تاریخ تهیه و تنظیم شده است.

آزمون های استخدامی آموزش و پرورش برای عناوین شغلی مختلف همیشه شرکت کنندگان بسیار زیادی را به خود دیده و همه داوطلبان می خواهند آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند که این هدف با مهارت علمی هر داوطلب و همین طور با آماده سازی تحقق می یابد برای اینکه آمادگی شرکت در آزمون را به مرز حداکثری برسانید می بایست منبع مطالعاتی مناسبی را برای دبیری تاریخ در دستور کار قرار دهید تا راهگشای شما در آزمون باشد این بخش از سایت را به داوطلبان خوشه شغلی دبیری تاریخ و معرفی مجموعه سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش که یک منبع تضمین شده می باشد اختصاص داده ایم که بسیار کامل است و برای داوطلبانی که می خواهند برای قبولی در آزمون قدمی موفقیت آمیز بردارند.

سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش برای آزمون ۱۴۰۳

تضمینی ترین منابع استخدامی دبیری تاریخ را با تاپ سوال تجربه نمایید

برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیر تاریخ مجموعه هایی را جهت کسب آمادگی آنها تولید نموده ایم که با انتخاب و مطالعه آنها مسیر استخدام خود را در رشته دبیری تاریخ هموارتر می نمایند. تاپ سوال همیشه با عرضه کاملترین مجموعه های کمک آموزشی، به داوطلبان آزمون های استخدامی ثابت نموده که بروزترین پایگاه اینترنتی در حوزه منابع استخدامی می باشد و ثابت شده هم است بنابراین با ما همراه باشید تا جزئیات بسته ها را تشریح نماییم.

برای آزمون استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ سعی شده است کاملترین منابع بخش های تخصصی و عمومی آزمون در نظر گرفته شود که داوطلبان با مطالعه این منابع بتوانند آمادگی مورد نظر آزمون دبیری تاریخ را کسب نمایند و به سوالات تخصصی و عمومی آزمون استخدامی دبیر تاریخ پاسخگو باشند.

سوالات استخدامی دبیر تاریخ

منابع تخصصی دبیری تاریخ : تاریخ ایران پیش از اسلام (ایران باستان) ، تاریخ ایران دوره اسلامی (ایران در دو قرن نخستین – ایران میانه تا پایان صفوی) ، تاریخ جهان (اروپا (قرون وسطی – رنسانس – قرون جدید)) ، تاریخ ایران معاصر (با نگاهی ویژه به انقلاب اسلامی)

منابع عمومی دبیری تاریخ : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی و ذهنی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی
منابع اختصاصی دبیری تاریخ : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

سوالات و جزوات تخصصی استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش / منابع ۱۴۰۳

برای دروس تخصصی معرفی شده این آزمون استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش سوالات و درسنامه های آموزشی که تیم تاپ سوال جهت پاسخگویی تضمینی به سوالات تخصصی دبیری تاریخ مناسب دیده اند را به نمایش گذاشته ایم. قطعا داوطلبانی که این منابع تخصصی را مطالعه کامل داشته باشند می توانند نتیجه قبولی آزمون تخصصی دبیری تاریخ را برای خود در آزمون سال ۱۴۰۳ رقم بزنند. داوطلبان بدانند این نمونه سوالات از بررسی آزمون های دبیر تاریخ برگزار شده گردآوری شده اند.

۱۸۰ سوال تخصصی تاریخ جهان (اروپا (قرون وسطی – رنسانس – قرون جدید)) + پاسخ نامه

۲۱۰ سوال تخصصی تاریخ ایران پیش از اسلام (ایران باستان) + پاسخ نامه

درسنامه تخصصی منبع تاریخ جهان (اروپا (قرون وسطی – رنسانس – قرون جدید)) / ۳۹۳ صفحه

درسنامه تخصصی منبع تاریخ ایران پیش از اسلام (ایران باستان) / ۲۵۸ صفحه

درسنامه تخصصی منبع تاریخ ایران دوره اسلامی (ایران در دو قرن نخستین – ایران میانه تا پایان صفوی) / ۳۷۶ صفحه

درسنامه تخصصی منبع تاریخ ایران معاصر (با نگاهی ویژه به انقلاب اسلامی) / ۲۵۱ صفحه

سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش / عمومی ۱۴۰۳

نمونه سوالات استخدامی دبیری تاریخ را در بخش عمومی به کاملترین شکل ممکن می توانید مورد استفاده قرار دهید و شاهد بهبود و تقویت دانش خود در بخش دروس هفت گانه عمومی خواهید بود چرا که مهم ترین نمونه سوالات حال حاضر را طی رصد کامل آزمون های استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیر تاریخ و آزمون های دولتی با پاسخنامه در این بسته مشاهده خواهید کرد.

تاریخ و فرهنگ تمدن ۱۱۶ سوال

تعلیم و تربیت اسلامی ۱۲۴ سوال

زبان و ادبیات فارسی ۶۵۲ سوال

معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ۶۲۵ سوال

فناوری اطلاعات (کامپیوتر) ۷۳۵ سوال

زبان انگلیسی عمومی ۶۱۵ سوال

ریاضی و آمار مقدماتی ۷۵۰ سوال

دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ۳۲۵ سوال

توانایی های عمومی و ذهنی ۵۴۰ سوال

سوالات آزمون استخدامی دبیری تاریخ / منابع اختصاصی با پاسخ

۱۲۷ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۹۶ سوال روش ها و فنون تدریس

۱۸۳ سوال روانشناسی تربیتی

۱۹۲ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

دفترچه سوالات آزمون استخدامی دبیری تاریخ / پاسخ تشریحی

بسته چهارم مجموعه سوالات دبیری تاریخ اختصاص دارد به اصل دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش بخش عمومی آزمون و دفترچه سوالات آزمون های فراگیر که برای ارتقاء سطح علمی خود باید یک چنین منابع استاندارد را مورد مطالعه قرار دهید و نکات لازم و راهبردی را می توانید از این آزمون ها دریافت نمایید که حتما مطالعه این بسته می تواند موثر و راهگشا برای داوطلبان عنوان شغلی دبیر تاریخ باشد.

سوالات استخدامی دبیری تاریخ / سال های ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹ + پاسخ نامه

سوالات استخدامی دبیر تاریخ استخدامی آموزش و پرورش / سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ + پاسخ تشریحی

سوالات استخدامی دبیر تاریخ استخدامی آموزش و پرورش / سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲ + پاسخ تشریحی

دفترچه سوالات آزمون فراگیر اول ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون فراگیر دوم ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون فراگیر سوم ۱۳۹۵

دفترچه سوالات آزمون فراگیر چهارم ۱۳۹۶

دفترچه سوالات آزمون فراگیر پنجم ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون فراگیر ششم ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون فراگیر هفتم ۱۳۹۸

دفترچه سوالات آزمون فراگیر هشتم ۱۳۹۹

دفترچه سوالات آزمون فراگیر نهم ۱۴۰۱

دفترچه سوالات آزمون فراگیر دهم ۱۴۰۲

درسنامه های آزمون استخدامی دبیری تاریخ / آزمون ۱۴۰۳

شما در این بسته می توانید شاهد درسنامه های کمک آموزشی عمومی باشید که با بررسی و تحقیق بر روی آزمون های استخدامی، نکات و مباحث مورد طرح سوال را با استفاده از تجربه داوطلبان موفق دوره های قبل که با ابراز تشکر از تاپ سوال باعث انگیزه تدارک این بسته فوق کامل گشته اند شناسایی نمایید و در چند درسنامه می توانید برای آزمون دبیر تاریخ آنها را مورد مطالعه قرار دهید.

۱۳۶ صفحه درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه درسنامه استخدامی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه درسنامه استخدامی مهارت های ICDL

۱۴۱ صفحه درسنامه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۱۴۰ صفحه درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۱۰ صفحه درسنامه استخدامی هوش و توانمندی


منابع آزمون استخدامی دبیری تاریخ سال ۱۴۰۳

از اینکه کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش را جهت آمادگی بیشتر شما داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۳ منتشر نموده ایم بسیار خوشحالیم که حاوی سوالات استاندارد که مورد نیازتان می باشد است و حتما با مطالعه این منابع دبیری تاریخ براحتی می توانید پاسخگوی سوالات آزمون باشید و نتیجه های خوبی را برای خود رقم بزنید. مجموعه سوالات استخدامی دبیری تاریخ که در وب سایت های دیگر کمتر به این شکل به آن پرداخته می شود آماده دریافت می باشد و امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

نمونه سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش با ارزیابی آزمون های سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ رشته تاریخ مورد بازنگری قرار گرفته و سوالات این سال ها را هم شامل می گردد که داوطلبان می توانند استانداردترین تجربه منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری تاریخ را جزو برنامه مطالعه خود قرار دهند تا پایگاه تاپ سوال مثل همیشه در استخدام داوطلبان نقش آفرین بوده این بار در آزمون استخدامی دبیر تاریخ قصد دارد به استخدام دبیر تاریخ داوطلبان و متقاضیان قوت ببخشد که قطعا داوطلبان خود را با دریافت منابع نمونه سوالات استخدامی رشته تاریخ بی نیاز منابع خواهد نمود.

سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش ویژه آزمون سال ۱۴۰۳

تاپ سوال، تولید کننده استانداردترین منابع استخدامی دبیر تاریخ


مجموعه سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش را با منابعی اعلامی آزمون سال ۱۴۰۳ این رشته تدارک دیده ایم تا داوطلبان یک کتاب استخدامی دبیری تاریخ را شاهد باشند و مجموعه بازنگری شده این آزمون ۱۴۰۳ حتما کارآمدتر از سال قبل خواهد بود که تجربیات قبول شدگان رشته دبیری تاریخ دوره قبل را مبنا قرار داده ایم تا داوطلبان بتوانند پرمحتواترین جزوات و نمونه سوالات تخصصی دبیری تاریخ را برای آزمون پیش رو در دستور کار خود قرار دهند و به نتیجه ای که انتظارش را دارند دست یابند.

در بخش دانلود نمونه سوالات تخصصی دبیری تاریخ آموزش و پرورش برای تمام دروس درسنامه هایی را مطرح نمودیم که برای این آزمون سال ۱۴۰۳ رشته دبیر تاریخ آنها را مناسب دیده ایم و جهت بهبود و رشد دانش خود در این بخش حتما به مطالعه آنها بپردازید تا قدرتمندتر از هر داوطلبی پاسخگوی سوالات تخصصی استخدامی دبیر تاریخ سال ۱۴۰۳ باشید. دانلود رایگان سوالات دبیری تاریخ این پایگاه که مخاطبان بسیار زیادی را در سطح کشور دارد همیشه برای داوطلبان مناسب بوده تا اینکه قبولی و استخدام برای همه آنها زمینه ساز گردد. به امید قبولی در آزمون سال ۱۴۰۳ .

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی