2019/02/16

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی (کاملترین بسته)

سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنیعنوان این مطلب از سایت به معرفی یک محصول کامل و جامع برای داوطلبان آزمون استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی اختصاص پیدا نموده است که تحت عنوان مجموعه سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی محصول را عرضه داشته ایم و سعی کردیم تمامی منابع امتحانی مورد نیاز این آزمون را گرد هم بیاوریم تا داوطلبان به یک مجموعه فوق کامل دست پیدا نمایند که با تلاش زیاد پرتکرارترین منابع و دفترچه ها را ارائه نمودیم تا با قدرت آزمون جدید سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی برا پشت سر بگذارند.

سازمان شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سال ۱۳۴۱ تاسیس و از سری سازمان هایی می باشد که زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است دارای ۵ دفتر در شهرهای مختلف کشور و دفتر اصلی آن در شهر تهران واقع است. سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی دارای گروه های تخصصی زیادی است که به تعدادی از آنها اشاره می نماییم زمین‌شناسی زیست محیطی ، زمین‌شناسی دریایی ، زمین‌شناسی مهندسی ، اکتشافات فلزی ، اکتشافات غیرفلزی ، اکتشافات ناحیه‌ای و … که تعداد این گروه های تخصصی ۲۷ عدد می باشد.

کاملترین سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی

در آزمون اول فراگیر شاهد جذب نیرو سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی بوده ایم که در چند عنوان شغلی استخدام داشته است و برای آزمون های جدید این سازمان سعی نمودیم بروزترین سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی را تدارک ببینیم تا با برگزرای آزمون این سازمان از نظر منابع مطالعاتی هیچ گونه کمبودی را از این نظر احساس نفرمایید در بخش های بعدی محتویات مجموعه سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی را تشریح می نماییم و می توانید از محتویات بسته سوالات استخدامی دبیر زمین شناسی آموزش و پرورش هم برای افزایش آمادگی خود استفاده نمایید.

سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی / بخش عمومی

این بخش حاصل بررسی و رصد آزمون های استخدامی تعداد زیاد برگزار شده در کشور می باشد که برای داوطلبان آزمون استخدامی سازمان زمین شناسی مهم ترین و کاربردی ترین نمونه سوالات را با پاسخنامه تهیه دیده ایم.

نمونه سوالات عمومی ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۵ عدد + پاسخنامه

نمونه سوالات عمومی مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ۵۴۴ عدد + پاسخنامه

نمونه سوالات عمومی زبان و ادبیات فارسی ۵۴۰ عدد + پاسخنامه

نمونه سوالات عمومی احکام و معارف اسلامی ۵۰۵ عدد + پاسخنامه

نمونه سوالات عمومی زبان انگلیسی عمومی ۴۸۲ عدد + پاسخنامه

نمونه سوالات عمومی هوش و توانمندیهای عمومی ۴۸۵ عدد + پاسخنامه

نمونه سوالات عمومی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی ۳۲۳ عدد + پاسخنامه

سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی / دفترچه ها

آزمون استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در قالب آزمون های دستگاه های اجرایی برگزار می گردد مطالعه این نمونه سوالات از این دست خیلی کاربردی و راهگشا خواهد بود حتما این دفترچه سوالات که با پاسخنامه تشریحی می باشند را بطور جد مطالعه نمایید.

اصل دفترچه اولین آزمون فراگیر خرداد سال ۹۴ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه دومین آزمون فراگیر اسفند سال ۹۴ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه سومین آزمون فراگیر آبان سال ۹۵ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه چهارمین آزمون فراگیر شهریور سال ۹۶ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه پنجمین آزمون فراگیر تیر سال ۹۷ + پاسخنامه تشریحی

سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی / جزوات

درسنامه های منابع عمومی که مشاهده می فرمایید اختصاصی وب سایت تاپ سوال می باشد و برای افزایش آگاهی و توان علمی شما داوطلبان آزمون زمین شناسی در نظر گرفته ایم که حاوی نکات آموزشی ارزشمندی می باشند.

جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۶ صفحه

جزوه استخدامی احکام و معارف اسلامی ۵۲ صفحه

جزوه استخدامی مهارت های هفت گانه کامپیوتر ۲۵۰ صفحه

جزوه استخدامی آمار و ریاضیات ۱۴۱ صفحه

جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه

برای کسب قبولی و استخدام در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی هر عنوان شغلی مدنظر کافیست مجموعه سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی تدارک دیده شده توسط تاپ سوال را بعنوان منبع مطالعاتی برگزینید تا قدرت رقابتی خود را نسبت به دیگر داوطلبان از پیش افزایش دهید برای آزمون های استخدامی سازمان ها و شرکت های مختلف بسته های کمک آموزشی پرمحتوایی را عرضه می نماییم و مورد استقبال خوب داوطلبان هم قرار می گیرد و انگیزه ای می شود برای تولید بسته های دیگر که برای آزمون سازمان زمین شناسی بسته بسیار خوبی را ارائه نمودیم.

دریافت منبع مطالعاتی جزوات و سوالات استخدامی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی

کسب قبولی در آزمون استخدامی سازمان زمین شناسی با محصولی از تاپ سوال

سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی