2021/04/21

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی سازمان فضایی ایران

با سلام و آرزوی موفقیت امروز با معرفی یکی دیگر از محصولات و منابع کمک آموزشی آزمون های استخدامی در خدمت شما  عزیزان خواهیم بود و قصد داریم سوالات استخدامی سازمان فضایی ایران را خدمت شما معرفی و منتشر نمائیم تا انشالله با دانلود و مطالعه این منابع ارزشمند به بالاترین سطح آمادگی ممکن جهت موفقیت در این رقابت علمی دست یابید.با ما همراه باشید …

اهمیت مجموعه سوالات عمومی در آزمون های استخدامی برای داوطلبان پوشیده نیست به طوری که بدون پاسخگویی حداقل ۶۰ درصدی به بخش عمومی شما نخواهید توانست به ارزشیابی بخش تخصصی راه یابید.ناپ سوال اینجاست تا با ارائه کامل ترین محصول کمک آموزشی که در قالب نمونه سوالات و جزوات استخدامی مدون و طبقه بندی شده ارائه می کند داوطلبان آزمون های استخدامی سازمان فضایی را به بهترین شکل ممکن حمایت نماید لذا با دانلود و استفاده از این سوالات و جزوات خواهید توانست به بهترین شکل خود را آماده این  آزمون نمائید.

کاملترین مجموعه سوالات استخدامی سازمان فضایی / ویژه آزمون سال ۱۴۰۰

تجربه پرمحتواترین منابع آزمون استخدامی سازمان فضایی با تاپ سوال

منابع عمومی آزمون سازمان فضایی ایران : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی

 

سازمان فضایی ایران به اختصار ایسا (به انگلیسی: ISA) که وظیفهٔ دارد برای استفاده از فضا و گسترش فناوری‌های فضایی در کشور با استفاده از دانش بومی و همکاری‌های بین‌المللی برنامه ریزی کند. توسعهٔ فناوری ماهواره‌ای و مخابرات فضایی، سنجش از دور، پرتاب و حمل و نقل فضایی از یک طرف و توسعهٔ منابع انسانی، ایستگاه‌های زمینی و زیرساخت‌های مناسب جهت هدایت و کنترل ماهواره‌ها از طرف دیگر، محور فعالیت‌های سازمان فضایی ایران است. این سازمان در حال حاضر در حال توسعهٔ فناوری ساخت ماهواره در ایران است. کاوشگر پژوهش جدیدترین موشک فضایی آزمایش شده توسط این سازمان است. سازمان فضایی ایران دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی است و به صورت مؤسسهٔ دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اداره می‌شود.

این سازمان اجراکنندهٔ مصوبات شورای عالی فضایی است، که تصمیم‌گیری در مورد استفاده صلح‌آمیز از فضا در کشور را به عهده دارد. ریاست سازمان فضایی ایران برعهدهٔ مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فضایی است.

منبع : ویکی پدیا

سوالات استخدامی سازمان فضایی ایران / بخش عمومی

داوطلبان عزیز آزمون استخدامی سازمان فضایی توجه داشته باشند که پاسخگویی حداقل ۶۰ درصدی در بخش عمومی ملاک راه یابی به ارزشیابی بخش تخصصی بوده و بدون این مهم شما عملا از این رقابت حذف خواهید شد.

۵۴۱ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۶۰۷ نمونه سوال استخدامی معارف اسلامی

۹۱۲ نمونه سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۲۳۱ نمونه سوال استخدامی فناوری اطلاعات (ICDL)

۴۷۹ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۳۲۶ نمونه سوال استخدامی اطلاعات عمومی

۴۹۶ نمونه سوال استخدامی هوش و توانمندی

درسنامه های استخدامی سازمان فضایی / منابع عمومی

علاوه بر بخش تخصصی آزمون مامایی، برای منابع عمومی هم درسنامه ارائه نمودیم تا داوطلبان آزمون استخدامی مامایی هیچ گونه کمبود مطالعاتی نداشته باشند. تمامی این جزوات عمومی از طریق آزمون های استخدامی رشته مامایی سطح کشور نتیجه شده اند.

جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۴ صفحه

جزوه استخدامی معارف اسلامی ۵۱ صفحه

جزوه استخدامی مهارت های کامپیوتر ۲۴۸ صفحه

جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۱۳۸ صفحه

جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۳ صفحه

جزوه استخدامی هوش و توانمندی ۱۱ صفحه

اصل دفترچه سوالات آزمون های فراگیر / با پاسخ تشریحی

برای موفقیت شما عزیزان در آزمون استخدامی سازمان فضایی با ارائه دفتزچه سوالات دستگاه های دولتی شما را با آشنا نمودن با مهم ترین سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی به بهترین شکل با سوالات پرتکرار استخدامی آشنا نمائیم.همه سوالات زیر دارای پاسخ نامه هایی کاملا تشریحی می باشد.

سوالات آزمون استخدامی خرداد ۹۴

سوالات آزمون استخدامی اسفند ۹۴

سوالات آزمون استخدامی آبان ۹۵

سوالات آزمون استخدامی شهریور ۹۶

سوالات آزمون استخدامی تیر ۹۷


آزمون استخدامی سازمان فضایی ایران / ۱۴۰۰

تیم تاپ سوال در تلاش است تا با ارائه کامل ترین منابع آزمون های استخدامی کشور داوطلبان خود را با ارائه سوالات و جزوات استخدامی به بهترین شکل ساپورت و حمایت نماید. در این مسیر اما با همراهی و حمایت شما خوبان می توانیم با ارائه کامل ترین سوالات استخدامی هر روز با کیفیتی بهتر از قبل در خدمت شما خوبان باشیم.

 

دانلود کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی سازمان فضایی

موفقیت در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰

24500 تومان – خرید

سخن پایانی :

امیدواریم با دانلود و مطالعه دقیق منابع ارائه شده بتوانید به بهترین شکل آماده رقابت با دیگر شرکت کنندگان در این آزمون استخدامی شوید.دانلود سوالات استخدامی سازمان فضایی ایران که به همراه دفترچه های آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی و جزوات عمومی تکمیل شده است می تواند موفقیت شغلی شما را تضمین نماید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی