2023/08/12

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد (گرایش های آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد برای آزمون سال ۱۴۰۲ کاملترین منابع را برای داوطلبان در نظر گرفته است که به آزمون های استخدامی شیمی شرکت های فولاد برگزار شده سال های اخیر ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ مربوط می گردد.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی شیمی فولاد
آزمون : شیمی شرکت فولاد سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع عمومی و منابع تخصصی
پاسخنامه : تشریحی

در این قسمت از سایت همانند دیگر مجموعه های استخدامی آزمون های شرکت فولاد اقدام به تولید یکی از کاملترین منابع مطالعاتی استخدامی به همراه پاسخنامه نموده ایم که برای متقاضیان عنوان شغلی شیمی (مهندسی شیمی و کارشناسی شیمی) مناسب ترین منبع مطالعاتی حال حاضر محسوب می گردد که این منبع، مجموعه سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد نام دارد و دروس طرح سوال بخش های عمومی و تخصصی رشته و گرایش های معرفی شده که برای آزمون سال ۱۴۰۲ نیاز است را در این مجموعه می توانید مشاهده نمایید.

سوالات استخدامی شیمی فولاد را برای تمامی داوطلبان آزمون های استخدامی شرکت های فولاد سراسر کشور تدارک دیده ایم و تهیه این مجموعه سوالات گوشه ای از کارهای پر تلاش گروه متخصصان وبگاه تاپ سوال می باشد که برای موفقیت و سربلندی مخاطبان و داوطلبان از کاملترین بسته ها استفاده می نماییم به همین علت تلاش شده است که به بخش های تخصصی و عمومی آزمون های اخیر پرداخته شود و به شما داوطلبان آزمون استخدامی شیمی فولاد توصیه می نماییم که این مجموعه فوق کامل را به هیچ وجه از دست ندهید و با دریافتش مسیر قبولی خود را هموارتر نمایید.

سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

منابع استخدامی شیمی فولاد / مهندسی شیمی و کارشناسی شیمی

داوطلبان و متقاضیان عناوین شغلی آزمون های استخدامی شرکت های فولاد مبارکه اصفهان ، سیرجان ایرانیان ، خوزستان ، زرند ایرانیان ، هرمزگان جنوب و … می توانند این نمونه سوالات آزمون شرکت فولاد رشته شیمی را مطالعه و برای آزمون های این شرکت ها مناسب می باشد. مجموعه ای که برای هر یک از این رشته ها تدارک دیده شده است شامل منابع تخصصی و عمومی آزمون های استخدامی شرکت های فولاد سال های قبل می باشد و داوطلبان با مطالعه این منابع دارای حداکثر آمادگی خواهند بود.

منابع عمومی شیمی فولاد : زبان انگلیسی ، دانش رایانه ای (کامپیوتر) ، توانایی ذهنی و ادراکی (هوش)

منابع تخصصی شیمی فولاد (مهندسی شیمی) : ترمودینامیک ، انتقال حرارت ، مکانیک سیالات ، انتقال جرم و عملیات واحد

منابع تخصصی شیمی فولاد (کارشناسی شیمی) : شیمی تجزیه ، شیمی معدنی ، شیمی آلی ، شیمی فیزیک ، دروس کاربردی (شیمی صنعتی ، اصول تصفیه آب و پساب های صنعتی و خوردگی فلزات)

سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد / مهندسی شیمی ۱۴۰۲

برای کلیه گرایش های مهندسی شیمی آزمون استخدامی فولاد تلاش کامل را به خرج داده ایم تا کاملترین بسته تخصصی این رشته با پاسخنامه تشریحی برای داوطلبان عرضه گردد که با استفاده از این منبع آموزشی می توانید آزمون آسوده ای را پشت سر بگذارید. تمامی منابع تخصصی که برای این آزمون استخدامی معرفی شده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه تخصصی تجربه نمایند.

۲۵۳ سوال تخصصی ترمودینامیک

۱۶۷ سوال تخصصی انتقال حرارت

۱۹۰ سوال تخصصی مکانیک سیالات

۱۰۰ سوال تخصصی انتقال جرم و عملیات واحد

سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد / کارشناسی شیمی ۱۴۰۲

کاملترین سوالات تخصصی شیمی شرکت فولاد رشته کارشناسی شیمی (محض یا کاربردی) را با پاسخنامه تستی و تشریحی ارائه نمودیم که سوالات سال های اخیر استفاده شده است تا از نظر منبع مطالعاتی هیچ گونه کم و کاستی را نداشته باشید. این مجموعه تخصصی از هر نظر کامل می باشد و آنچه که بعنوان منابع تخصصی آزمون استخدامی این رشته اعلام شده است را در این مجموعه می توانید مشاهده نمایید.

۱۵۰ سوال تخصصی شیمی تجزیه با پاسخنامه و ۳۰ سوال با پاسخ تشریحی

۱۶۵ سوال تخصصی شیمی معدنی با پاسخنامه و ۳۰ سوال با پاسخ تشریحی

۱۱۵ سوال تخصصی شیمی فیزیک با پاسخنامه و ۳۰ سوال با پاسخ تشریحی

۱۸۰ سوال تخصصی شیمی آلی با پاسخنامه و ۳۰ سوال با پاسخ تشریحی

۱۸۰ سوال تخصصی اصول تصفیه آب و پساب های صنعتی با پاسخ نامه

۱۳۵ سوال تخصصی خوردگی فلزات با پاسخ نامه

سوالات استخدامی شیمی فولاد / بخش عمومی آزمون ۱۴۰۲

بخش عمومی آزمون استخدامی شرکت فولاد رشته شیمی بر اساس منابع امتحانی که در نظر گرفته شده است تدارک دیده شده و پرتکرارترین نمونه سوالات با پاسخنامه را برای شما داوطلبان ارائه نموده ایم که این بسته عمومی در کنار هر کدام از سوالات بخش تخصصی قابل دریافت می باشد.

۲۰۰ نمونه سوال دانش رایانه ای (کامپیوتر)

۳۳۴ نمونه سوال زبان انگلیسی

۲۰۰ نمونه سوال توانایی ذهنی و ادراکی (هوش)


آزمون فولاد (مهندسی و کارشناسی شیمی)

همانطور که مشاهده فرمودید تمام جزئیات نمونه سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد را به صورت دقیق بیان نموده ایم تا شما داوطلبان بتوانید با اطمینان کامل آن را دریافت نمایید، تمام منابع امتحانی این آزمون سال ۱۴۰۲ در مجموعه رعایت شده است تا کامل ترین نمونه سوالات را در دست داشته باشید و به دیگر منابع جهت مطالعه نیازی پیدا نکنید بی شک عرض می نماییم نظیر این مجموعه را کمتر شاهد خواهید بود.

دانلود سوالات استخدامی شیمی شرکت فولاد دارنده تمام منابع آزمون ۱۴۰۲

آزمون استخدامی فولاد رشته شیمی را با تاپ سوال تجربه نمایید

شرکت فولاد

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی