2023/11/28

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی صدا و سیما (منابع آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی صدا و سیما مجموعه ای بسیار کامل که برای آزمون ۱۴۰۲ منبعی مطمئن جهت کسب نتیجه داوطلبان آزمون استخدامی صدا و سیما به شمار می رود و قطعا داوطلبان با مطالعه و یادگیری تمامی این نمونه سوالات و جزوات می توانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.
نام مجموعه : سوالات استخدامی صدا و سیما
آزمون : استخدامی صدا و سیما سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع سوال و جزوه

سوالات استخدامی صدا و سیمااین نوشتار از تاپ سوال در رابطه با معرفی منبع مطالعاتی کامل و جامع از آزمون های استخدامی یکی از سازمان های مهم کشور می باشد که برای داوطلبان عناوین شغلی مختلف این سازمان گزینه بسیار خوبی جهت ارتقاء توان علمی و آمادگی محسوب می گردد. برای آزمون استخدامی سازمان صدا و سیما در این بخش با شما همراه خواهیم بود تا مجموعه سوالات استخدامی صدا و سیما را بصورت کامل تشریح نماییم تا داوطلبان آزمون استخدامی سازمان صدا و سیما جهت استخدام در هر عنوان شغلی، بالاترین آمادگی جهت پاسخگویی به سوالات را با کاملترین منابع آزمون استخدامی صدا و سیما کسب نمایند.

مجموعه سوالات استخدامی صدا و سیما را در سه بخش مهم تدارک دیده ایم که تمامی محتویات آنها از رصد و بررسی های مکرر آزمون های استخدامی بزرگ و مهم کشور که در طی این چند سال جهت پذیرش کارجویان طرح شده اند حاصل گردیده اند که تاپ سوال بی تردید اعلام می دارد این نمونه سوالات استخدامی صدا و سیما حاوی پرمحتواترین عناوین مطالعاتی آزمون سازمان صدا و سیما به شمار می رود و حتما هم سعی خواهیم کرد در آینده سوالات تخصصی صدا و سیما را هم مورد توجه قرار دهیم تا حداکثر آمادگی ممکن را برای پذیرش در عنوان شغلی مربوطه سازمان صدا و سیما بدست آورید.

سوالات استخدامی صدا و سیما / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

سوالات به همراه جزوه جهت قبولی داوطلبان آزمون استخدامی صدا و سیما

ابتدا یک معرفی مختصر از سازمان صدا و سیما داریم و بعد از آن می پردازیم به تشریح محتویات بسته سوالات آزمون استخدامی صدا و سیما که حتما از نظر کارایی منابع مطالعاتی در بخش های جزوه و نمونه سوالات می تواند بهترین گزینه در سراسر کشور باشد.

مختصری در مورد سازمان صدا و سیما
سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران عنوان پیش از انقلاب سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران می باشد که بصورت قانونی پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی فقط توسط سازمان صدا و سیما صورت می گیرد و برآوردی که در رابطه با تعداد کارکنان و کارمندان صدا و سیما تا سال ۹۵ به عمل آمده اینکه تعداد آنها بیش از ۴۵ هزار نفر است. این سازمان در دیگر کشورهای جهان هم مشغول به فعایت می باشد.

بخش ۱ / سوالات استخدامی صدا و سیما ویژه آزمون ۱۴۰۲

بخش عمومی هر آزمون مهم محسوب می گردد بدلیل اینکه برای آن اعمال حداقل درصد پاسخگویی صورت می گیرد و باید درصد لحاظ شده کسب شود تا بخش تخصصی آزمون مورد ارزیابی قرار گیرد، برای آزمون سازمان صدا و سیما سعی نمودیم پرتکرارترین نمونه سوالات را با پاسخنامه از رصد آزمون های مختلف برگزینیم تا پاسخگویی بخش عمومی آزمون صدا و سیما را با این بسته تضمین نماییم.

۵۴۰ سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی

۵۲۳ سوال عمومی احکام و معارف اسلامی

۶۴۵ سوال عمومی ریاضی و آمار مقدماتی

۵۶۷ سوال عمومی فناوری اطلاعات

۴۸۰ سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی

۳۲۴ سوال عمومی اطلاعات عمومی

۵۳۴ سوال عمومی هوش و توانمندی های عمومی

بخش ۲ / سوالات استخدامی فراگیر + پاسخ تشریحی

سوالات عمومی که این دفترچه های استخدامی به همراه دارند از استانداردترین سوالات آزمون های کشور محسوب می گردند که در سال های اخیر برگزار گردیده اند و با پاسخنامه تشریحی تمامی سوالات می توانید آشنا شوید که توسط تیم تاپ سوال صورت گرفته و برای آزمون صدا و سیما مناسب دیده ایم.

اصل سوالات آزمون اول فراگیر (سال ۱۳۹۴)

اصل سوالات آزمون دوم فراگیر (سال ۱۳۹۴)

اصل سوالات آزمون سوم فراگیر (سال ۱۳۹۵)

اصل سوالات آزمون چهارم فراگیر (سال ۱۳۹۶)

اصل سوالات آزمون پنجم فراگیر (سال ۱۳۹۷)

اصل سوالات آزمون ششم فراگیر (سال ۱۳۹۷)

اصل سوالات آزمون هفتم فراگیر (سال ۱۳۹۸)

اصل سوالات آزمون هشتم فراگیر (سال ۱۳۹۹)

اصل سوالات آزمون نهم فراگیر (سال ۱۴۰۱)

بخش ۳ / درسنامه های آموزشی استخدامی آزمون صدا و سیما

این جزوات استخدامی آزمون سازمان صدا و سیما دربردارنده نکاتی آموزشی که مناسب آزمون های استخدامی کشور است می باشد و از تحلیل و بررسی بخش های عمومی آزمون های بسیار زیاد این چند سال توانسته ایم که درسنامه منابع عمومی را برای دانلود قرار دهیم.

۱۳۶ صفحه درسنامه آموزشی زبان و ادبیات فارسی

۵۰ صفحه درسنامه آموزشی احکام و معارف اسلامی

۱۴۱ صفحه درسنامه آموزشی ریاضی و آمار مقدماتی

۲۵۰ صفحه درسنامه آموزشی مهارت های کامپیوتر

۱۳۹ صفحه درسنامه آموزشی زبان انگلیسی عمومی


منابع استخدامی صدا و سیما / ۱۴۰۲

بی تردید کاملترین بسته سوالات استخدامی صدا و سیما در بخش های جزوه و سوالات توسط تاپ سوال ارائه شده، پایگاهی که تا الان آزمون های استخدامی بسیار زیادی را در سطح کشور تجربه نموده است و این خود نیز در تولید محصولات و منابع استخدامی دانش افزون و مطمئن اثر بخش خواهد بود که حال شاهد انتشار پرمحتواترین نمونه سوالات استخدامی سازمان صدا وسیما از تاپ سوال هستید و کسب قبولی در بخش کتبی آزمون را حتما با این منابع استخدامی رقم و جزو قبولشدگان آزمون پیش رو سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران خواهید بود.

دانلود سوالات استخدامی صدا و سیما جهت قبولی آزمون سال ۱۴۰۲

تجربه قبولی با مطالعه منابع آزمون استخدامی سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی