2023/10/13

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی فرودگاه های کشور (آزمون سال ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی فرودگاه های کشور شامل اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون های استخدامی سال های اخیر یعنی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ را شامل می گردد و این مجموعه برای آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی بسیار مناسب می باشد.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی فرودگاه ها
آزمون : استخدامی فرودگاه های کشور ۱۴۰۲
محتویات : کارشناس مراقبت پرواز، کارشناس الکترونیک هواپیما، کارشناس عملیات فرودگاهی

سوالات استخدامی فرودگاه های کشوردرود فراوان به یکایک داوطلبانی که جهت تهیه منبع مطالعاتی آزمون استخدامی فرودگاه های کشور تاپ سوال را برگزیدند که امیدواریم این نوشتار از تیم تولید محتوا این وب سایت مورد توجه قرار گیرد. بسته سوالات استخدامی فرودگاه های کشور ارائه شده در این بخش حاوی منابع استخدامی که برای آزمون فرودگاه ها موثر هستند می باشد که با مطالعه آنها حتما دانش خود را به خصوص در بخش عمومی بهبود خواهید بخشید و می توانید آزمون استخدامی فرودگاه را با سربلندی پشت سر بگذارید، در ادامه در رابطه با منابع آزمون استخدامی فرودگاه های کشور و یک معرفی مختصر از فرودگاه ها با شما همراهیم.

تاپ سوال بعنوان یکی از پرتلاش ترین پایگاه های ارائه منابع استخدامی کشور همیشه با آزمون های استخدامی همراه بوده و داوطلبان آنها را به کاملترین بسته های کمک آموزشی مجهز نموده و این همراهی و نگرش حاصل اعتماد داوطلبان آزمون های استخدامی کشور به این پایگاه بوده است و در حال حاضر برنامه ریزی های لازم را جهت آزمون های بزرگ کشور طرح می نماییم تا نام تاپ سوال و فعالیتش همیشه زنده باشد. این سوالات استخدامی فرودگاه ها هم نتیجه تلاش این تیم می باشد که داوطلبان آزمون فرودگاه ها می توانند آن را جزو برنامه مطالعاتی خود بگنجانند.

سوالات استخدامی فرودگاه های کشور / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

منابع مطالعاتی رشته های تخصصی کارشناس مراقبت پرواز، کارشناس الکترونیک هواپیما، کارشناس عملیات فرودگاهی

در مورد فرودگاه های کشور بخواهیم مطلب مختصری بیان نماییم می توانیم بگوییم به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از فرودگاه های بین المللی، فرودگاه های مرز هوایی و فرودگاه های داخلی. در کشور ایران تعداد ۵۴ فرودگاه غیرنظامی وجود دارد که جابجایی ۸۵ میلیون نفر ظرفیت سالانه آنها می باشد. جهت تامین نیرو انسانی موردنیاز فرودگاه های کشور، آزمون های استخدامی برگزار می گردد تا افراد توانمند به پذیرش درآیند و برای داوطلبان که قصد موفقیت در آزمون فرودگاه ها را دارند بسته کامل سوالات و جزوات را تولید نموده ایم تا آزمون استخدامی فرودگاه ها را با قبولی بگذارنند.

سوالات استخدامی فرودگاه های کشور (منابع آزمون ۱۴۰۲)

برای بخش عمومی آزمون استخدامی فرودگاه ها یک بسته کامل نمونه سوالات عمومی که از پرتکرارترین سوالات هم می باشند به شما داوطلبان پیشنهاد نموده ایم که تمامی سوالات بسته عمومی آزمون فرودگاه های کشور با پاسخنامه می باشد و انتخاب خوبی برای این آزمون محسوب می گردد.

سوالات معارف اسلامی ۵۰۴ عدد

سوالات زبان و ادبیات فارسی ۵۴۰ عدد

سوالات آشنایی با قوانین و مقررات اداری ۲۴۳ عدد

سوالات معلومات عمومی ۳۲۴ عدد

سوالات زبان انگلیسی عمومی ۴۸۲ عدد

سوالات هوش و توانمندی های ذهنی ۴۷۷ عدد

سوالات فناوری اطلاعات ۵۳۷ عدد

سوالات استخدامی فرودگاه های کشور (رشته های آزمون ۱۴۰۲)

آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی سال ۱۴۰۲ شامل عناوین شغلی تخصصی کارشناس مراقبت پرواز ، کارشناس الکترونیک هواپیما و کارشناس عملیات فرودگاهی می باشد که برای این رشته ها تمامی نمونه سوالات تخصصی و عمومی را در نظر گرفته ایم که داوطلبان می توانند با استفاده از این مجموعه آنها را مطالعه داشته باشند.

سوالات استخدامی فرودگاه های کشور (دفترچه های فراگیر)

دفترچه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی کشور طی ۹ دوره را با پاسخنامه کاملا تشریحی جهت ارتقاء تسلط و میزان آمادگی در بخش عمومی آزمون فرودگاه ها عرضه نمودیم که منبعی بسیار استاندارد برای مطالعه داوطلبان به شمار می رود.

اصل سوالات آزمون اول فراگیر / سال ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون دوم فراگیر / سال ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون سوم فراگیر / سال ۱۳۹۵

اصل سوالات آزمون چهارم فراگیر / سال ۱۳۹۶

اصل سوالات آزمون پنجم فراگیر / سال ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون ششم فراگیر / سال ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون هفتم فراگیر / سال ۱۳۹۸

اصل سوالات آزمون هشتم فراگیر / سال ۱۳۹۹

اصل سوالات آزمون نهم فراگیر / سال ۱۴۰۱

جزوات استخدامی فرودگاه های کشور (ویژه آزمون سال ۱۴۰۲)

معتقدیم این درسنامه استخدامی منابع عمومی در برنامه مطالعاتی هر داوطلبی قرار گیرد درصد پاسخگویی بسیار خوبی را در این بخش رقم خواهد زد چون که تمامی این جزوات آموزشی حاصل شده رصد آزمون های استخدامی بسیار زیاد می باشد که برای آزمون استخدام فرودگاه ها بسیار مناسب است.

جزوه آموزشی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۵ صفحه

جزوه آموزشی احکام و معارف اسلامی ۵۱ صفحه

جزوه آموزشی مهارت های کامپیوتر ۲۵۰ صفحه

جزوه آموزشی ریاضی و آمار مقدماتی ۱۴۱ صفحه

جزوه آموزشی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه

سوالات استخدامی فرودگاه های کشور (معارف و عقیدتی)

بیش از ۱۹۰۰ نمونه سوال عقیدتی سیاسی و معارف، اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی و گزینش

جزوه کامل و جامع عقیدتی سیاسی و اطلاعات عمومی با موضوعاتی چون عقیدتی سیاسی ولایت فقیه، شورای نگهبان، مراجع تقلید، مجلس خبرگان، احکام، نماز، روزه، فروع دین، شناخت مسائل روز و …


تمام سعی و تلاش تاپ سوال بر این بوده که کاملترین بسته نمونه سوالات استخدامی فرودگاه های کشور را تولید نماید و در حال حاضر شاهد این منابع استخدامی ارزشمند می باشد، این چهار بخش مجموعه سوالات فرودگاه های کشور هر کدام نقش بسزایی می توانند در کسب قبولی و نتیجه آوری هر داوطلبی ایفاء نمایند چون که هر کدام از آنها با تلاش تیم تهیه سوالات این وب سایت از بررسی و ارزیابی آزمون های مختلف استخدامی کشور تولید شده اند.

تجربه جامع ترین سوالات استخدامی فرودگاه های کشور با تاپ سوال

پرمحتواترین منابع آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ۱۴۰۲

شرکت فرودگاه ها

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی